بازار عمده فروشی ایوو در چین؛ نحوه خرید عمده بهترین کالاها از بازار ایوو (yiwu)

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

بازار ایوو چین

آنچه در این مقاله میخوانید

آیا علاقه مندید که تعداد محدودی از کالا را با قیمت عمده بخرید؟ پس باید از بازار ایوو چین دیدن کنید. این مجتمع، اصلی ترین بازار عمده فروشی چینی در جهان است. بیش از ۷۵۰۰۰ مغازه در اینجا وجود دارد و تقریباً هر چیزی را که تصور کنید می توانید در بازار شهر ایوو چین پیدا کنید. از با کیفیت ترین محصول بازارهای عمده فروشی چین گرفته تا اقلام مصرفی روزانه، همه این کالاها با پایین ترین قیمت به شما عرضه می­شود. در راهنمای بازار عمده فروشی ایوو توضیح خواهیم داد که چرا تامین و منبع یابی کالا از بازار Yiwu گزینه مناسب تری نسبت به سایر فروشگاه هاست.

چه نوع محصولاتی را می توان در بازار شهر ایوو چین خرید؟

نمی­توان از طریق کلمات به راحتی به این سوال پاسخ داد. با وجود بیش از ۴۰۰۰۰۰ نوع محصول در بازار شهر ایوو چین که یکی از بزرگترین بازارهای عمده فروشی این کشور است، تقریباً هر محصولی را می توان در آنجا خریداری کرد و گزینه مناسبی برای واردات کالا از چین میباشد. علاوه بر این، محصولات عرضه شده در بازار Yiwu با نازل ترین قیمت در دسترس مشتریان هستند. تامین کنندگان، عمده فروشی محصولاتی از قبیل سخت افزار، نیازهای روزانه، زیور آلات، صنایع دستی، اسباب بازی، پارچه، کفش، لوازم الکترونیکی، لوازم التحریر، لوازم جانبی خودرو و قطعات را پوشش می دهند.

چرا باید منبع خرید خود را از Yiwu انتخاب کنید؟

منبع یابی و سورسینگ کالا همواره یکی از مهمترین بخش ها در واردات کالا به شمار میرود. شهر ایوو از جمله معروفترین شهرهای چین است و یکی از بزرگترین بازارهای عمده فروشی در جهان به شمار می­رود. بازارها به نفع نیازهای خریداران عمل کرده و این موضوع  بازار ایوو را به یک مکان عالی برای خریداران تبدیل می کند. در ادامه چند دلیل برای ضرورت بازدید از شهر تجاری ایوو چین آورده شده :

بازار شهر ایوو در چین
بازار شهر ایوو در چین

دارای مشاغل فردی بسیاری است

اکثر غرفه‌ها در بازارهای عمده‌فروشی متعلق به افراد حقیقی بوده و شخصا کنترل می­شود، در حالی که شرکت‌های تجاری چند فروشگاه را مدیریت می­کنند. اگر قصد خرید و واردات عمده را دارید، فروشندگان بازار شهر ایوو محصولات بسیار ارزان و با کالاهای باکیفیت را در اختیار شما قرار می دهند.

بزرگترین بازار عمده فروشی به حساب می‌­آید

بازار بین المللی ایوو چین در حال حاضر بزرگترین بازار عمده فروشی در جهان است. طول این بازار به ۷ کیلومتر می­رسد و با توجه به اندازه آن، بازار عمده فروشی Yiwu مکان استثنایی برای خرید و منبع یابی کالا از چین است.

محصولات متنوعی را ارائه می­دهد

محصولاتی مانند سخت افزار و جواهرات مد از جمله چیزهایی هستند که می توانید در بازار عمده فروشی شهر ایوو چین تهیه کنید. اگر به دنبال پوشاک و مواد غذایی هستید، Yiwu برای شما مناسب نیست.

عرضه کالا با حجم انبوه

خرید کالاها در حجم انبوه در بازارهای عمده فروشی شهر ایوو بسیار آسان است و علاوه بر دسترسی آسان، با قیمت های پایین تری نیز در دسترس هستند. بازار عمده فروشی Yiwu برخلاف سایر بازارهای عمده فروشی مانند بازار عمده فروشی گوانگجو، شنژن، نینگبو و غیره، حجم بالایی از کالاها را در خود جای داده است.

چرا به Yiwu بروید و چرا نروید؟

هر بازار عمده فروشی مزایا و معایب خاص خود را دارد، بازار شهر ایوو (Yiwu) چین هم از همین اصل پیروی می­کند. برای خلاصه کردن جوانب مثبت و منفی به طور خلاصه، می توانیم اینگونه بگوییم که:

مزایای خرید از بازار ایوو

  • شما می توانید هر چیز قابل تصوری را به راحتی در Yiwu تهیه کنید.
  • زمان تحویل کوتاه است و فروشندگان آماده ارسال کالاهای خود هستند.
  • فشار فروش وجود ندارد و شما انتخاب های زیادی برای خرید دارید.

معایب خرید از ایوو

  • مانع زبانی بزرگترین مشکل برای خارجی هاست؛ زیرا زبان ماندارین، زبان رایج و مورد استفاده فروشندگان چینی است.
  • قیمت مصوبی وجود ندارد، شما باید خودتان درباره قیمت ها مذاکره کرده و به توافق برسید.
  • ممکن است کالا مشکلات کیفی داشته باشد، و فهمیدن این موضوع در بازار عمده فروشی ایوو چین دشوار است.

در صورت نیاز به منبع یابی کالا در چین و ارتباط با فروشندگان و تامین کنندگان چینی که یکی از اصول اولیه و مهم در تجارت بین الملل است، میتوانید از کمک ویژه و تخصصی نمایندگان سورسینگ گروه تجاری ققنوس و مترجمان ما در چین جهت تجربه واردات پرسود از چین بهره منده شود.

۸ بازار برتر عمده فروشی در شهر ایوو چین برای منبع یابی کالا

اگر قصد دارید بهترین کالاها برای واردات پرسود از چین را از بازارهای عمده فروشی Yiwu به شکل عمده خریداری کنید، چندین بازار محبوب در این شهر وجود دارند که باید بدانید.

بازار عمده فروشی فوتین در ایوو چین
بازار عمده فروشی فوتین در ایوو چین

بازار فوتین در ایوو چین (Futian)

فوتین در منطقه یک شهر ایوو واقع شده و دارای بازارهای عمده فروشی بزرگی مانند کمربند، هنر و صنایع دستی، روسری و شال Yiwu، گل­های مصنوعی، و لوازم زینتی مو است. شهرت آن بیشتر به خاطر گل های مصنوعی و لوازم خانگی کوچکی است که در این بازار فروش می رسد.

  • آدرس: بازار Futian در طبقه A4 (طبقه ۴، بخش A) در منطقه ۱ بازار Yiwu قرار دارد.
  • ساعت کاری: ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر.

بازار بین المللی مواد تولیدی

همانطور که از نام آن پیداست، بازار بین المللی مواد تولیدی عرضه کننده کلی مواد اولیه­ای مانند شیشه، سرامیک، مواد فلزی، سخت افزار روشنایی، چوب و تجهیزاتی است که می توانند در تولید ماشین آلات، مواد اولیه برای لوازم الکترونیکی و غیره استفاده شوند.

  • آدرس: واقع شده در خیابان شمالی چوژو.
  • ساعت کاری: ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر

بازار پوشاک Huangyuan ایوو در چین

تاریخچه بازار پوشاک Huangyuan در  ایوو نسبت به بازار عمده فروشی Yiwu قدیمی تر است و به عنوان بازاری برای فروش لباس و پوشاک کاملا شناخته شده بود؛ در نتیجه یکی از بهترین بازارهای عمده فروشی در چین به شمار میرود.

  • آدرس: در خیابان Jiangbin Bei و خیابان Huangyuan واقع شده است.
  • ساعت کاری: ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر

بازار دیجیتال Yiwu

بازار عمده فروشی دیجیتال شهر ایوو چین بزرگترین بازار برای خرید تجهیزات فنی، تلفن های همراه، لپ تاپ های برند، led و سایر لوازم جانبی با بهترین قیمت است.

  • آدرس: شهر Yiwu، خیابان Binwang
  • ساعت کاری: ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر

بازار ارتباطات ایوو

بازار ارتباطات عمده فروشی Yiwu کلیه تجهیزات ارتباطی مانند رادیو، دستگاه های واکی تاکی، دستگاه های شبکه، کابل ها و تلفن های همراه را به فروش می رساند. هر چیزی که ممکن است نیاز داشته باشید را می توانید از این بازار عمده فروشی برای نیازهای ارتباطی خود تهیه کنید.

  • آدرس: شهر Yiwu ، خیابان ۲۱۵ Binwang
  • ساعت کاری: ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر

خیابان های اختصاصی Yiwu

خیابان های تخصصی در بازار Yiwu چین برای انواع خاصی از محصولات تعریف شده اند. این خیابان‌ها به شما کمک می‌کنند تا برای بازدید خود برنامه‌ ریزی کنید و از چندین فروشنده که محصولات مشابهی را می‌فروشند، بازدید کنید. شما می توانید قیمت و کیفیت تمام محصولات را  در این خیابان­ها با هم مقایسه کنید.

  • آدرس: شهر Yiwu ،جاده شمالی چوژو
  • ساعت کاری: ۸:۳۰ صبح تا ۵:۰۰ بعد از ظهر

بازار فروش عمده مواد اولیه Yiwu

بازار مواد Yiwu به دلیل تامین تمام مواد اولیه­ی مورد نیاز صنایع مشهور است. شما به راحتی می توانید از قطعات ماشین آلات گرفته تا لوازم جانبی و مواد اولیه را در این بازار عمده فروشی چین تهیه کنید.

  • آدرس: شهر ایوو،جاده Airport
  • ساعت کاری: ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر

بازار الوار ژجیانگ (Zhejiang)

بازار الوار ژجیانگ به دلیل عرضه مصالح ساختمانی و عمدتاً چوب مورد استفاده برای کفپوش و سایر زیرساخت ها شناخته شده است.

  • آدرس: شهر , Yiwuجاده شرقی Huancheng
  • ساعت کاری: ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر

چگونه از بازارهای عمده فروشی Yiwu خرید کنیم؟

خرید هر کالایی از بازارهای عمده فروشی ایوو در چین نیاز به کمک یک شخص مطلع دارد؛ به همین منظور نمایندگان سورسینگ ما در چین آماده ترائه بهترین خدمات در زمینه تامین و سورسینگ کالا میباشند. مراحل زیر نحوه خرید محصولات عمده فروشی از بازار Yiwu را به شما نشان می دهد:

خرید از بازارهای عمده فروشی چین
خرید از بازارهای عمده فروشی چین

مرحله اول: ابتدا با شهر Yiwu آشنا شوید

قبل از اینکه حتی به رزرو بلیط و سفر به چین فکر کنید، باید اطلاعاتی در مورد شهر ایوو، آداب و رسوم (در طول جشنواره بهار چین که غرفه ها باز نمی شوند) کسب کنید. در مورد زبان گفتاری، زمان افتتاحیه و شرایط اقامت در Yiwu آموزش ببینید.

مرحله دوم: مهیاکردن بودجه

هزینه سفر را آماده کنید و برای گذراندن یک هفته یا بیشتر در بازار Yiwu آماده شوید. بازدید از ۷۵۰۰۰ مغازه در یک هفته غیرممکن خواهد بود، اما باید قبل از تمام شدن هفته، آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید. اگر بتوانید ارز خود را قبل از سفر تغییر دهید، بهتر است. اگرچه برخی از مغازه‌ها ارزهای دیگری را هم می‌پذیرند، اما اگر با یوان چین سفر کنید برای شما امن‌تر خواهد بود.

مرحله سوم: محصول مناسب را انتخاب کنید

بازار Yiwu عمدتاً با تولید انبوه محصولات سروکار دارد؛ بنابراین اگر به قصد خرید یک محصول به آنجا می روید، این احتمال وجود دارد که نتوانید محصول سفارشی خود را شخصی سازی کنید. شما باید به غرفه های مختلفی سر بزنید، محصولات آنها را بررسی کنید و در نهایت محصولی را انتخاب کنید که جذابیت بیشتری برای شما دارد. شما هرگز از انتخاب در Yiwu  ناتوان نمی­مانید و همیشه چیزی برای جذب شما وجود دارد.

مرحله چهارم: خودتان تجارت را پیش ببرید

بهتر است که تجارت خارجی را خودتان مدیریت کنید. تمام جزئیات را بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ شکافی وجود ندارد. علاوه بر این، می‌توانید از نمایشگاه‌های کانتون و سایر نمایشگاه‌های تجاری دیدن کنید تا بهترین قیمت را برای تجارت عمده‌ فروشی خود پیدا کنید.

نحوه معامله با تامین کنندگان بازار شهر ایوو چین

برای شما مهم است که بدانید چگونه با تامین کنندگان بازار ایوو چین معامله کنید تا محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنید. برای معامله با تامین کنندگان بازار Yiwu، باید از جنبه های مهم و خاصی را هنگام خرید در نظر داشته باشید. برخی از نکاتی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

اطمینان از کیفیت محصول

هنگام ثبت سفارش باید کیفیت محصول را به طور کامل بررسی کنید. برای بررسی کیفیت محصول می‌توانید نمونه‌هایی را نیز از تامین‌کنندگان خود بخواهید و مطمئنا آن‌ها از به اشتراک گذاشتن محصول ­خود با شما خوشحال خواهند شد.

MOQ (حداقل مقدار سفارش) و اطمینان از موجود بودن کالا

در حالی که به دنبال تامین کننده مناسب هستید، باید بررسی کنید که آیا آنها دارای MOQ (حداقل مقدار سفارش) هستند و یا حجم کالای مورد نیاز شما را موجود دارند یا خیر. ایوو که یک بازار عمده فروشی است و اکثر تامین کنندگان یک MOQ دارند تا به خریداران اطمینان خرید بدهند. همچنین، اگر به دنبال سفارش‌های انبوه هستید، باید بدانید که همه تامین کنندگان نمی‌توانند حجم کالای مورد نیاز شما را تامین کنند.

کاتالوگ و نمونه

هنگام انتخاب تامین کننده مناسب، باید با تامین کننده­‌ها زیادی ملاقات کنید و از آنها کاتالوگ محصول را به همراه نمونه بخواهید. اکثر تامین کنندگان در بازار Yiwu کاتالوگ و نمونه محصولات خود را ارائه می دهند. این کار به طور قابل توجهی به شما کمک می‌کند تا منبع یابی درستی برای محصول هدف (محصولی که قصد خرید آن را دارید) خود داشته باشید.

مذاکره بر سر قیمت

بازار ایوو چین به دلیل مذاکره بر سر قیمت شهرت یافته است. برای به دست آوردن اطلاعات دقیق از قیمت ها، ابتدا باید به طور کامل از بازار بازدید کنید و پس از مقایسه قیمت ها و کسب اطلاعات کامل، با فروشندگان مختلف وارد مذاکره شوید. اکنون می توانید با تامین کنندگان در بازار Yiwu صحبت کنید و با بهترین قیمت ممکن خرید کنید.

بیعانه

بازار شهر Yiwu فقط پول نقد و معمولا واحد پول محلی یوان چین را می پذیرد که بیشتر به عنوان RMB شناخته می شود. برخی از فروشندگان در بازار عمده فروشی ایوو کارت های بانکی را فقط از بانک های محلی چین می پذیرند. همچنین، اگر مشتری دائمی هستید یا بیش از یک کانتینر خریداری می کنید، می توانید در ابتدا ۳۰ درصد از هزینه کلی را به صورت بیعانه پرداخت کنید. ما­به ­التفاوت قبل از جمع آوری سفارش بازگردانده می­شود.

چگونه محصولات را به کشور خود ارسال کنیم؟

پس از خرید محصولات مناسب، اکنون باید مطمئن ترین و مناسب ترین روش را برای حمل بار از چین به شرکت خود پیدا کنید. سه روش کلی وجود دارد که می توانید یکی از آنها را برای ارسال محصولات به کشور خود انتخاب کنید.

حمل بار هوایی
حمل بار هوایی

پست اکسپرس چین به ایران

اگر مشکلی با بودجه ندارید یا برای ارسال به موقع محصولات عجله دارید؛ سرویس پست اکسپرس گروه تجاری ققنوس یکی از سریع ترین و مطمئن ترین روش ها برای ارسال محصولات از چین به کشور ایران از طریق حمل و نقل هوایی است. ممکن است هزینه آن کمی بیشتر از روش های دیگر باشد، اما مطمئن ترین و سریع ترین روش است. در کل روشی عالی برای شما خواهد بود.

حمل و نقل دریایی بار

اگر عجله ندارید و زمان برایتان در اولویت قرار ندارد، حمل و نقل بار از طریق کشتی بهترین گزینه برای شماست تا محصولات خود را به کشور خود ارسال کنید. زمانی که به دنبال صرفه جویی در بودجه و افزایش سود فروش خود باشید، این روش به شما کمک می کند. حمل دریایی بار کندترین روش است؛ با این حال، مقرون به صرفه ترین است و لازم نیست نگران آسیب دیدن کالاهای خود در حین حمل و نقل باشید.

راه آهن Yixinou

راه آهن Yixinou بهترین روش برای رساندن خریدهای عمده شما از بازار ایوو به بندر است. درعوض اگر بخواهید مقداری دلار پس انداز کنید و ارزان‌ترین پرواز را انتخاب کنید، پست اکسپرس را انتخاب می‌کنید. برای رساندن کالاهای خود به بندر، باید از راه آهن Yixinou استفاده کنید.

نمایندگان گروه تجاری ققنوس چگونه از خرید کالاهای شما در ایوو پشتیبانی می کنند؟

اگر در بازارهای عمده فروشی ایوو چین تازه کار هستید و نمی خواهید اوضاع از کنترلتان خارج شود، می توانید به راحتی یک نماینده معتبر و فعال در این زمینه را استخدام کنید تا از خریدهای شما پشتیبانی کند و به شما در صادرات محصولات خریداری شده­ به شرکتتان کمک کند. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

هزینه پیدا کردن منبع تامین

گروه تجاری ققنوس یکی از برترین شرکت‌هایی است که می­توانید بدون نگرانی بابت هزینه، برای پیدا کردن منبع یابی و تامین مناسب کالای خود به آن اطمینان کنید. فقط باید درصدی را بپردازید که بخشی ارزش واقعی کالای شما خواهد بود. اگر به خدمات ارائه شده نگاه کنید این مبلغ ناچیزی است. برای تفکیک سازی خدمات ارائه شده برای شما، لطفاً به جزئیات این خدمات نگاهی بیندازید:

خدمات عمومی

گروه تجاری ققنوس بهترین شرکت پشتیبان از خرید شماست که خدمات و راه ­حل­های کاملی را برای تمام نیازها و احتیاجات شما ارائه می دهد. خدمات ارائه شده شامل لیستی طولانی بوده که به شما پیشنهاد می­کنم برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تامین کننده مناسب

اگر تازه وارد بازار شده اید، یافتن تامین کننده مناسبی که محصولات با کیفیتی ارائه داده و بهترین قیمت را پیشنهاد دهد، می تواند مشکل بزرگی باشد. با کمک نمایندگان ما می توانید لیستی از معتبرترین تامین کنندگانی که محصولات مورد نظر شما را با مقرون به صرفه ترین قیمت به فروش می رسانند، دریافت کنید. این کار قطعاً سود فروش شما را برای خرید محصولاتی که در بازار ایوو چین به دنبال تهیه آنها هستید افزایش می دهد.

سفارش نمونه

برای بررسی کیفیت محصولات و کالاهایی که از بازارهای عمده فروشی چین خریداری خواهید کرد، شما باید از تامین کنندگان خود نمونه بخواهید. گروه تجاری ققنوس می تواند شما را از دردسر نجات دهد و به شما کمک کند نمونه ها را از تامین کنندگان مناسب دریافت کنید تا بتوانید قبل از گرفتن هر تصمیمی کیفیت محصولات را امتحان کنید.

رسیدگی به مسئله حمل و نقل کالا

اگر اولین باری است که از بازار ایوو بازدید می کنید، شاید برای شما سخت باشد که روش حمل و نقل مناسب و مطمئنی را برای ارسال محصولات به کشور خود ترتیب دهید. گروه تجاری ققنوس به شما در این فرآیند کمک می کند و به امور حمل و نقل کالاهای خریداری شده شما می­پردازد. خیالتان راحت باشد که مطمئن ترین روش حمل و نقل را با بهترین قیمت دریافت خواهید کرد.

کنترل کیفیت

گروه تجاری ققنوس می تواند به شما در بازرسی کالا در چین کمک کند. هر مورد را به طور کامل بررسی کرده و محصولات را آماده کرده تا برای هرگونه بررسی کیفی اعمال شده توسط کشور مشکلی نداشته باشد. با بررسی دقیق انجام شده توسط گروه تجاری ققنوس می توانید از خرید بهترین محصولات رضایت داشته باشید.

انبارداری دقیق

اگر قصد دارید محصولات را برای بازرسی کیفیت نگه دارید یا اگر به دنبال خرید بیش از یک نوع محصول و نگهداری ایمن آنها هستید تا همزمان حمل شوند، ممکن است به انبار نیاز داشته باشید. گروه تجاری ققنوس تا زمان ارسال محموله ،خدمات انبارداری مناسبی را به شما ارائه می دهد ؛ می توانید اطمینان حاصل کنید که کالاهای شما ایمن بوده و در سلامت کامل به شما تحویل داده خواهد شد.

چگونه به صورت آنلاین از بازار Yiwu خرید کنیم؟

برای برخی از افراد خارج از کشور بازدید حضوری از Yiwu راحت نخواهد بود و شاید آنها بخواهند خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند. یا اگر قصد خرید کالای کمی را داشته باشید ، ممکن است به خرید آنلاین محصولات فکر کنید. برای این­ کار باید به وب سایت رسمی بازار عمده فروشی Yiwu چین مراجعه کنید. بسیاری از تامین کنندگان، محصولات خود را در وب سایت بازار ایوو با روش های  حمل و نقل مختلف به فروش می رسانند.  Yiwugo.comوب سایت رسمی بازار Yiwu است که هزاران تامین کننده محصولات خود را در این سایت به صورت آنلاین به فروش می رسانند. همچنین MOQ هایی در وب­سایت وجود دارد و باید ببینید که آیا آنها با شرایط شما مطابقت دارند یا خیر. چندین فروشنده نیز وجود دارند که محصول مشابهی می­فروشند.

برخی از ترفندهای فروشندگان بازار عمده فروشی ایوو که باید بدانید

برای معامله با تامین کنندگان بازارهای شهر ایوو چین ترفندهای خاصی وجود دارد که اگر می خواهید سرتان کلاه نرود و محصولات را با بهترین قیمت تهیه کنید، باید از آنها آگاه باشید. برخی از ترفندهای خرید از Yiwu که قبل از خرید در بازار عمده فروشی Yiwu باید از آنها آگاه باشید عبارتند از:

هر چند وقت یک بار تامین کننده محصولات خود را تغییر دهید

این امری حتمی است که هر چند وقت یک‌بار تامین‌کنندگان را عوض کنید تا محصولات مختلف را امتحان کرده و با مناسب ترین قیمت خرید کنید. همچنین می توانید سود فروش خود را در هر دوره با هم مقایسه کنید تا ببینید کدام تامین کننده بهترین بازده را برای شما دارد.

مراقب تامین کننده­‌های رشوه بده باشید

چندین نماینده در بازار ایوو از تامین کنندگان رشوه می­گیرند تا محصولات آن­ها را به شما پیشنهاد دهند. مراقب چنین عواملی باشید و دائما قیمت­ها و کیفیت محصولات ارائه شده در بازار را بررسی کنید تا مطمئن شوید از شما دزدی نمی­شود.

مجبور کردن تامین کنندگان برای کاهش قیمت

نمایندگان معمولا تامین کنندگان را مجبور می کنند که قیمت ها را کاهش دهند. از آنجایی که تامین کننده­ زیادی در بازار وجود دارد، نمایندگی ها بهترین قیمت ها را پیدا کرده و گاهی اوقات قیمت اصلی را از شما مخفی می کنند. آنها همچنین می توانند تامین کنندگان را وادار به کاهش قیمت کالا کنند که ممکن است بر کیفیت محصولات تأثیر بگذارد؛ و شما باید به دلیل تقصیر نماینده در این مورد، با او قطع همکاری کنید.

کلام پایانی

بازارهای عمده فروشی چین به قیمت های مناسبش معروف است. اگر یک تجارت عمده فروشی یا صادراتی دارید، تامین کنندگان محلی چینی می توانند برای شما سودآور باشند. علاوه بر این، اگر به دنبال این هستید که کل فرآیند خرید با قیمت پایین برای شما انجام شود، باید یک نماینده خوب استخدام کنید. استخدام یک نماینده آگاه از منبع تامین کننده عاقلانه ترین تصمیم برای اطمینان از خرید ایمن و ارزان است. ما به شما گروه تجاری ققنوس را پیشنهاد میدهیم. نمایندگان ما با خرید از منابع مطمئن به شما این اطمینان را می­دهد که مناسب ترین محصولات را خریداری خواهید کرد. همچنین شما را در واردات کالا به کشور راهنمایی می کنند. شما می توانید برای نیازهای آینده خود به کارشناسان منبع یابی گروه تجاری ققنوس اعتماد کنید.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *