لیست سایت های خرید خارجی که ارسال مستقیم کالا به ایران دارند

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

سایت های خرید خارجی

آنچه در این مقاله میخوانید

در سال‌های گذشته، ما برای خرید کالاهای مورد نیازمان محدودیت جغرافیایی زیادی داشتیم. تنها می‌توانستیم با امکان انتخاب محدود از فروشگاه‌های محل سکونت خود خرید کنیم. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فروشگاه‌های اینترنتی اوضاع فرق کرده است. ما قادریم در حالی که در منزل نشسته‌ایم، از بین انبوهی از کالاها با تنوع و کیفیت زیاد، از کشورهای مختلف انتخاب کرده و خرید نماییم. سایت های خرید خارجی با انواع خدمات در خدمت مشتریان در سراسر دنیا هستند. خرید از خارج از کشور نیز شباهت زیادی به سایت‌های داخلی دارند، ولی مشکل این است که به دلیل تحریم‌ها علیه ایران، بسیاری از این فروشگاه‌های آنلاین ارسال کالا به ایران ندارند.

برای همین کابران ایرانی نمی‌توانند مستقیما از آنها خرید کنند. ولی بسیاری از آنها هم از جمله اکثر وبسایت ‌های خرید آنلاین چین ارسال کالا به ایران دارند. در این مقاله شما را با ۸ مورد از این سایت های خرید خارجی برای خرید از خارج از کشور به صورت مستقیم آشنا می‌کنیم.

کدام سایت های خرید خارجی ارسال کالا به ایران دارند؟

طبق شرایط تحریمی و فعلی ایران، امروزه بسیاری از شرکت ‌های خارجی دارای وبسایت فروش آنلاین، مستقیما ارسال پستی کالا به ایران ندارند. در این، بین برخی شرکت‌های ترکیه‌ای و وبسایت های فروشگاهی چینی هنوز خدمات ارسال مستقیم به ایران را دارند. در زیر برخی از این سایت های خرید خارجی جهت خارج از کشور و نحوه خرید از آنها را برایتان توضیح می‌دهیم.

  • نکته مهم:

توجه کنید در زمان تهیه این مقاله، این وبسایت‌ها، خدمات ارسال به ایران داشتند. با این حال شما می‌توانید جهت اطمینان، هنگام سفارش و خرید از سایت های خارجی، چک کنید و یا با کارشناسان گروه تجاری ققنوس در ارتباط باشید.

خرید از خارج از کشور
خرید از خارج از کشور

خرید از وبسایت Tiny Deal

تاینی دیل فروشگاه آنلاین چینی واقع در شهر هنگ کنگ است. این وبسایت از جمله بهترین سایت های خرید خارجی با تنوع و تعداد فراوان کالاها، توانسته مخاطبان خاصی برای خود داشته باشد، ولی مهمترین ویژگی آن خدمات پستی و ارسال کالا به سراسر دنیا از جمله ایران می‌باشد. شما می‌توانید با مستر کارت و ویزا کارت به آسانی از آن خرید نمایید. از جمله اقلامی که فروشگاه تاینی دیل ارائه می دهد: انواع لوازم ورزشی و بازی، گوشی موبایل و لوازم جانبی آن، اسباب بازی، تجهیزات خودرو، لباس، زیور آلات و.. می باشد.

مهمترین نکته در خرید از خارج از کشور و این وبسایت‌های خرید آنلاین، نحوه پرداخت در سایت های خارجی یا به بیانی انتقال مبلغ کالاست، که غالبا باید به صورت آنلاین پرداخت گردد. اگر شما مستر کارت و ویزا کارت دارید، می‌توانید سفارش پرداخت ارزی خود را در گروه تجاری ققنوس ثبت کنید. کارشناسان ما پرداخت شما را در کمترین زمان انجام خواهند داد.

خرید از وبسایت GearBest

گیربست از دیگر وبسایت‌های مجازی بزرگیست که صادرکننده انواع محصولات چینی می‌باشد. شما کالای مورد نظرتان را به صورت آنلاین از بین طیف وسیعی از محصولات انتخاب کرده و مستقیما در محل سکونت خود در ایران تحویل می‌گیرید. این وبسایت مانند سایت‌های بزرگی مثل خرید از آمازون، انواع کالاها از پوشاک گرفته تا لوازم خانگی، زیور آلات، لوازم الکترونیکی و.. را دارد. پذیرش پرداخت از طریق مستر کارت و ویزا کارت به صورت آنلاین از مزایای خرید از سایت گیربست و ارسال کالا به ایران است. ایرانیان علاقه‌مند به خرید از سایت خارج از کشور و سایت های خرید خارجی، می‌توانند از خدمات گروه تجاری ققنوس در زمینه خرید از سایت های معتبر خارجی و پرداخت‌های ارزی بهره‌مند شوند.

خرید از وبسایت Banggood

وبسایت خرید آنلاین بنگ‌گود از دیگر سایت‌های معروف اینترنتی واقع در گوانگجوی چین است. این وبسایت امکان ارسال رایگان کالاهای خارجی را به ایران با قیمت مناسب دارد. از این رو، خرید کالا از بنگ گود بسیار مورد توجه کاربران ایرانی می‌باشد.

خرید از وبسایت Tide Buy

فروشگاه آنلاین تایدبای از فروشگاه‌های مجازی است که به یک وبسایت چند زبانه برای مشتریان در سراسر دنیا مجهز می‌باشد. ایرانیانی که علاقه‌مند به خرید از خارج از کشور با استفاده از سایت های خرید خارجی می‌باشند، می‌توانند با انتخاب زبان انگلیسی در داخل ایران برای خود اکانت بسازند و به خرید و سفارش کالا از تایدبای بپردازند. محصولات فروشی این شرکت شامل پوشاک، زیورآلات، محصولات الکترونیکی، کالای خواب و … می‌باشد. حتما دقت کنید که در هنگام خرید از سایت‌ های خارجی به ویژه وبسایت‌های هندی و شرق آسیا موارد امنیتی را کاملا رعایت کنید.

خرید از وبسایت مدانیسا Modanisa

مدانیسا یک فروشگاه آنلاین مد و زیبایی است که محصولات مارک‌دار در زمینه لباس، اکسسوری، زیورآلات و محصولات بهداشتی و آرایشی را برای زنان مسلمان ارائه می‌دهد. در این وبسایت مارک‌های برتر و طرح‌های جدید و مد روز و سبک‌های جدید پوشش‌ بانوان برای گروه‌های سنی مختلف موجود است.

روزانه میلیونها نفر از سایت مدانیسا بازدید کرده و از آخرین نوآوری ها در زمینه مد مطلع می‌شوند. بانوان زیادی در هر سنی، پوشش روزانه و رسمی خود همچون روسری، شال، پوشاک، لباس بیرون، اکسسوری، زیورآلات، لباس‌های مجلسی، لباس عید، لباس عروسی، لباس‌های مراسم و مناسبت‌های خاص، لباس فارغ التحصیلی، تونیک و انواع پیراهن و غیره را از وبسایت مدانیسا خرید می‌کنند. فقط کافیست یک کلیک کنید تا محصولات مدروز را با قیمتی مناسب در هر کجای دنیا که هستید، از این سایت خارجی خریداری و دریافت کنید. مدانیسا وبسایت فراگیر جدیدیست که صدها مارک و هزاران کالا برای میلیون‌ها زن مسلمان ارائه می‌دهد.

همچنین مدانیسا هزاران طرح و مدل متنوع برای سبک‌های متفاوت پوشش از جمله حجاب و پوشش ترک، روسری، شال، روسری ابریشم خالص دارد. در سایت خرید خارجی مدانیسا، بانوان مسلمان به طراحان معروف مد مسلمان و آخرین نکات در مورد مد نیز امکان دسترسی دارند. همچنین مدانیسا مارک‌های کایرا، آرمینه، آکر، تکبیر و غیره را به فروش میرساند.

در سایت شرکت آدرس‌هایی متعلق به امارات و هلند ثبت شده است. از برجسته‌ترین خصوصیات این سایت این است که منو فارسی و پوشش‌هایی متناسب با فرهنگ ایرانیان دارد. مدانیسا ارسال کالا به ایران نیز دارد. شاید ارسالشان سریع السیر نباشد ولی آنها طی ۱۴ روز کاری سفارشتان را به صورت مستقیم در درب منزل تحویل می‌دهند.

ارسال کالا از خارج به ایران
ارسال کالا از خارج به ایران

خرید از وبسایت Asos

اسوس از دیگر سایت های خرید خارجی جهت خرید از خارج کشور و پرطرفدار در زمینه مد و فشن و لوازم آرایشی است، که مشابه خرید از علی اکسپرس می‌باشد. فروشگاه اسوس با ارائه محصولاتی با قیمت متناسب، امکان انتخاب متنوعی برای مشتریان در سطح بین المللی فراهم نموده است. فعالیت این فروشگاه آنلاین در کشور انگلستان می‌باشد و از معدود وبسایت‌های اروپایی است که ارسال مستقیم کالا به ایران دارد. شما باید با آی‌پی غیر ایرانی به سایت اسوس مراجعه کنید. اسوس حجم وسیعی از محصولات روز دنیا شامل ۸۵۰۰۰ نوع از برندهای مختلف دنیا از قبیل (Bourjois, Zara, Gucci, nik, Hollister ,…) را تحت پوشش دارد. کاربران ایرانی می‌توانند با پرداخت هزینه کمتر و صرفه‌جویی در زمان کالای خود را سفارش دهند و تا چند هفته، کالا مستقیما به درب منزل ارسال می‌شود.

سایت خرید خارجی Vbridal

وبسایت وی بریدال نیز از فروشگاه‌های آنلاین چینی است که ارسال مستقیم کالا به تمام جهان از جمله ایران دارد. در این وبسایت کالاهایی چون لباس عروس، پوشاک مجلسی، کفش و سایر اجناس مشابه عرضه می‌شود. شما می‌توانید در این وبسایت برای خرید از خارج از کشور، سفارش ویژه هم داشته باشید. به این طریق که از محصول مورد نظر سایز خود را سفارش می‌دهید و آنها طبق آن سایز تولید می‌کنند. برای پرداخت هم این وبسایت با پذیرش انواع کارت‌های ارزی، امکان خرید را برای مشتریان خود آسان کرده است.

سایر سایت های خرید خارجی

در کنار این سایت های خرید خارجی که معرفی نمودیم و خدمات ارسال کالا به ایران داشتند، شما می‌توانید از دیگر وبسایت‌های خارجی هم که امکان ارسال مستقیم به ایران ندارند، خرید کنید. یعنی با استفاده از آدرس دوستان و یا آشنایان خود در خارج از ایران می‌توانید خرید نمایید. شما می‌توانید هزینه‌های ارزی خرید خود را از طریق خدمات پرداخت ارزی گروه تجاری ققنوس انجام دهید و کالای مورد نظر خود را دریافت کنید. به علاوه، گروه تجاری ققنوس با ارائه خدمات متنوع و کامل جهت خرید از سایت های خارجی، اماده انجام صفر تا صد مراحل خرید شما و حمل بار به ایران میباشد.

جمع بندی

بسیاری از شما دوست دارید خرید آنلاین از وبسایت ‌های خارجی انجام دهید، ولی مشکل ارسال کالا به ایران وجود دارد. ما در این مقاله سعی نمودیم به معرفی سایت ‌های خرید آنلاین خارجی که ارسال مستقیم به ایران دارند بپردازیم. شما می توانید از خدمات گروه تجاری ققنوس در زمینه یافتن بهترین وبسایت‌های فروش آنلاین، خرید از سایت‌های اینترنتی، پرداخت‌های ارزی و.. استفاده کنید. کارشناسان ما در هر لحظه آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می‌باشند.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای

نظرات کاربران

2 پاسخ

  1. مقاله عالی بود! سپاس فراوان بابت معرفی بهترین سایت‌های فروشگاهی. امیدوارم همیشه موفق باشید و ما هم از شما حمایت کنیم.
    سایت ما هم در زمینه فروشگاهی می باشد ممنونم میشم حمایتون کنید

    1. بسیار خوشحالیم که مقاله مورد پسند شما قرار گرفته و از اینکه به شما در یافتن بهترین سایت‌های فروشگاهی کمک کرده است، احساس خرسندی می‌کنیم. تشکر فراوان بابت حمایت و محبت شما. موفقیت شما در زمینه فروشگاهی برای ما ارزشمند است و از اینکه سایت شما نیز در این حوزه فعالیت می‌کند، بسیار خرسندیم. حتماً به سایت شما سر خواهیم زد و از تلاش‌های شما در راستای ارائه خدمات و محصولات باکیفیت حمایت خواهیم کرد. امیدواریم همواره در کنار یکدیگر شاهد رشد و موفقیت‌های بیشتری باشیم. لطفاً اطلاعات بیشتری در مورد سایت و فعالیت‌هایتان با ما به اشتراک بگذارید تا بتوانیم حمایت بهتری از شما داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *