آموزش کامل خرید از سایت گلوبال سورس (Global sources)

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

سایت گلوبال سورس

آنچه در این مقاله میخوانید

خرید عمده از چین موضوعی است که به علت قیمت مناسب و سودآوری بالا، توجه بسیاری از تاجران و بازرگانان را به خود جلب کرده است. با گسترش اینترنت در بسیاری از کشور ها در سرتاسر جهان تمایل زیادی به خرید اینترنتی به وجود آمده است. خرید های اینترنتی و آنلاین از سایت های عمده فروشی به علت کم شدن واسطه ها از مزایای بسیاری برخوردار هستند. در طول سال­های اخیر خرید عمده از چین به علت دستمزد کم در این کشور، مورد استقبال بسیاری از تجار بوده است. سایت گلوبال سورس یکی از شرکت­ های قدیمی و از سایت های عمده فروشی چینی است. یکی از دلایلی که خرید از Global sources جذاب تر می کند، وجود نمایشگاه‌ های تخصصی سایت گلوبال سورس در کل دنیا می باشد که تامین کنندگان و خریداران را با یکدیگر روبه‌رو می کند. گروه تجاری ققنوس با مشاوران متخصص می تواند اطلاعات کافی را در زمینه خرید عمده از چین در اختیار شما بگذارد.

تاریخچه سایت گلوبال سورس (Global Sources)

سایت گلوبال سورس یک شرکت قدیمی خرید و فروش عمده کالا است. این شرکت عمده فروشی در سال ۱۹۷۰ در هنگ کنگ تاسیس شده است. در این بازار فروش عمده این امکان برای شما فراهم شده است که محصولاتی متنوع و با کیفیت و تولید شده در کشور چین را از تامین کنندگان مطمئن و تایید شده دریافت کنید و ازبهترین گزینه ها برای منبع یابی کالا از چین است. تامین کنندگان مطمئن و تایید شده دارای یک نشان از طرف سایت گلوبال سورس هستند که مشخص کننده­ این است که آن‌ ها توسط این وبسایت عمده فروشی چین تأیید شده و کاملا قابل اعتماد هستند. در حقیقت این سخت­گیری در ارزیابی تامین کنندگان برای تایید شدن از طرف سایت، به عنوان یکی از مزیت هایی است که سبب می شود خریداران با خیال راحت به سراغ عمده فروشی ‌ها بروند.

­شرکت Global Sources در چند سال گذشته به طور چشمگیری رشد داشته و از استراتژی ‌های بسیار خوبی برای فروش خود استفاده می کند. این امر سبب شده تا خرید از Global sources به رقم قابل توجهی برسد طوری که یک میلیون خریدار بین المللی از این سایت خرید  می کنند. سایت گلوبال سورس با بررسی کیفیت محصولات تولیدی تولیدکنندگان آن ‌ها را اعتبار سنجی می کند. با گروه تجاری ققنوس همراه باشید تا اطلاعات جامعی از نحوه خرید از Global sources کسب کنید.

راهنمای جستجوی محصول در سایت Global sources

قدم اول برای موفقیت در خرید عمده از چین جستجوی حرفه ای محصولات می باشد. برای جستجوی محصول در سایت هایی نظیر گلوبال سورس باید زمان کافی را برای جستجوی منابع مفید مورد نیاز صرف نمائید.

موتورهای جستجوی مختلفی از جمله Google ،Yahoo و Bing اولین انتخاب جهت جستجوی کالاها و خدمات مورد نیاز برای خیلی از افراد از سرتاسر دنیا هستند. همچنین پلتفورم هایی مانند Alibaba ،Global sources و Made in china با ایجاد ارتباط بین خریدار و فروشنده، منابع محلی مناسبی از چین هستند. برای خرید از Global sources استفاده از این موتور های جستجو و پلتفورم های موجود راه مناسبی برای برقراری ارتباط با چین و جستجوی کالاها و خدمات هستند.

اگر شما به دنبال کالا هایی با ویژگی های هستید که باید از متریال خاصی ساخته شده باشند و یا ویژگی های منحصر به فردی داشته باشند؛ بهتر است که با تولید کننده اصلی به طور مستقیم ارتباط برقرار کنید. با خرید مستقیم از تولید کننده اصلی هزینه های خود را کاهش داده و تجارتتان مقرون به صرفه و سودمندتر خواهد بود. سایت گلوبال سورس با برگزاری نمایشگاه های بین المللی امکان ایجاد ارتباط را برای تامین کنندگان و خریداران فراهم کرده است.

زمانی که  می خواهید برای جستجوی کالا از طریق پلتفورم هایی موجود در سایت گلوبال سورس کار منبع یابی و سورسینگ را انجام دهید، می توانید از مزیت خاصی که این سایت برای امتیاز و رنکینگ سورس های خود دارد بهره مند شوید و سورس های مناسب تر و با قابلیت بهتر را انتخاب کنید. برای جستجوی بهتر محصول در سایت گلوبال سورس می توانید از سرویس منبع یابی گروه تجاری ققنوس کمک بگیرید تا بتوانید کالاهای مد نظر خود را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا از فروشندگان چینی انتخاب کنید.

خرید از Global sources
خرید از Global sources

مزایای واردات عمده از چین

  • هزینه های کم: واردات از چین به علت هزینه های کمتر نسبت به مقدار تولیدکنندگان کشور های دیگر بسیار رقابتی است. خرید عمده از چین به عنوان یکی از کشور آسیایی این مزیت بزرگ را دارا است که حتی با افزودن تمام هزینه ‌های واردات، محصولات هزینه تمام شده پایینی دارند.
  • شرایط پراخت: کشور چین بخش بزرگی از سرمایه‌گذاری ‌های جهانی را متمرکز می‌کند و اقتصاد آن با سرعتی بالاتری رونق می گیرد، به همین علت تامین­ کنندگان چینی از طریق مذاکره و کسب اطمینان شرایط مناسبی برای پرداخت به واردکنندگان ارائه می‌دهند.
  • تکنولوژی بالا: در خرید عمده از چین با توجه به سرمایه گذاری بالا در این کشور، دولت چین توانسته تا با  استفاده از تکنولوژی های مدرن و پیشرفته دست به تولید بزند و امکان عرضه محصولات با سطوح کیفی مختلف را فراهم کرده است.
  • برند شخصی در بازار مصرف: خرید عمده از چین این امکان را به شما می دهد که هنگام واردات محصولات سفارشی از چین، مشخصات انحصاری خود را به عنوان برند شخصی روی بسته‌ بندی و جعبه بیاورید. مزیت این کار این است که برند خود را در بازار ساخته و تثبیت کنید. به طور خلاصه، این کار به شما اجازه می‌دهد توسط مصرف کننده و رقبا شناخته شوید و محصولاتتان را از محصولات رقبای دیگر متمایز کنید. در واقع این کار یک جور ایجاد هویت در بازار بین مشتریان و رقبا می باشد.

اگر در این زمینه نیاز به مشاوره بیشتر دارید می توانید با کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را جهت خرید عمده از چین دریافت نمایید.

چگونه بهترین فروشنده را در سایت گلوبال سورس پیدا کنیم ؟

پیدا کردن تامین­ کننده و فروشنده رکن بسیار مهمی است، بعضی از تامین­ کننده ها جنس خوبی ارائه می دهند اما قیمتشان مناسب نیست، بعضی ‌ها با ارائه قیمت مناسب کالای مناسبی ندارند، عده ای هم قیمت و جنس مناسب دارند اما خوش قول و قابل اعتماد نیستند. بهتر است بدانید هر تامین‌­کننده ای مشکلات خودش را دارد و برای آن که از بازار عقب نمانیم باید به دنبال تامین کننده مناسبی باشیم. اینترنت اولین راه برای پیدا کردن تامین­ کننده است، با جستجو در اینترنت می توانید تأمین­ کننده و تولید­کننده های مختلفی را پیدا کنید .

با جستجو کردن عناوین مختلف و استفاده از فیلترها می توانید تامین­ کننده های مختلف را پیدا کنید. حضور در نمایشگاه‌ ها برای پیدا کردن تامین­ کننده یکی از روش های موثر به شمار می آید. سایت گلوبال سورس از آن دسته از سایت هایی می باشد که فروشندگان و تامین ­کنندگان را اعتبار سنجی کرده و در سراسر جهان نمایشگاه هایی را برگزار می کند که در این نمایشگاه ها  امکان ارتباط مستقیم بین خریدار و فروشنده وجود دارد.

خرید از سایت Global sources به شما این امکان را می دهد تا بسیاری از رقبا را از همین طریق شناسایی کنید و دیدگاه رقبا را نسبت به بازار بسنجید. این کار به شما کمک می کند تا بدانید کدام فروشنده از نظر تاجران دیگران، عملکرد بهتری دارد. به شما پیشنهاد می کنیم برای تعیین استراتژی‌های حرفه‌ای برای پیدا کردن بهترین فروشنده از تجربیات کارشناسان حرفه‌ای در گروه تجاری ققنوس استفاده کنید.

صرفه اقتصادی خرید از سایت Global sources برای خریداران چگونه است؟

سایت گلوبال سورس به بیش از ۱.۴ میلیون نفر خریدار در بیش از ۲۴۰ کشور جهان کمک کرده تا بتوانند خرید های مختلف و با قیمت های مناسبی را از این سایت داشته و با چین ارتباط تجاری برقرار کنند. نمایشگاه ‌های منظّم تجاری سایت گلوبال سورس در هنگ کنگ بسیار پرطرفدار است و به مشتریان مختلف برای سورسینگ کالا از چین کمک می‌کند.

سایت Global sources به شما این فرصت  را می دهد تا تامین کنندگان چینی را پیدا کنید، ولی بعد از یافتن تامین کننده، باید بررسی های لازم در خصوص عملکرد تامین کننده انجام شود تا کارها به درستی انجام شوند. دفتر مرکزی سایت گلوبال سورس در هنگ کنگ است و شعار این وب سایت این است: صادر کنندگان قابل اعتماد را پیدا کرده و ملاقات کنید. خرید از سایت Global sources خریدی مقرون به صرفه و در عین حال امن با کسب و کارهای معتبر و تامین کنندگان محبوب چینی به حساب می آید.

نحوه پرداخت در سایت های خارجی

روش های مختلفی برای پرداخت هزینه های خرید از سایت Global sources به تامین­کنندگان وجود دارد.

  • پرداخت با پی پال
  • پرداخت با ویزا کارت (پرداخت ارزی با ویزا کارت برای سایت‌ هایی که ویزا کارت را می پذیرند.)
  • پرداخت با مستر کارت (در اکثر سایت ‌های فروشگاهی آنلاین جهان امکان پرداخت ارزی با مستر کارت وجود دارد.)
  • پرداخت با وب مانی
  • پرداخت با پرفکت مانی

هدف سایت گلوبال سورس جلوگیری از تخلف و کلاهبرداری در پرداخت است. به عنوان مشتری روشی را انتخاب کنید که برایتان امن است. فروشندگانی که در Global sources فعالیت دارند، به طور عمده نقل و انتقال بانکی را پذیرا هستند. در این روش باید  ابتدا ۳۰ درصد هزینه های پرداختی را به عنوان پیش پرداخت واریز کنید.

بهتر است پس از ارتباط برقرار کردن با فروشنده، درباره روش های پرداخت پذیرفته شده توسط فروشنده، مانند گشایش اعتبار اسنادی L/C، وسترن یونی، کارت بانکی، مانی گرام، پی پال یا ترنسفر وایز، اطلاعات لازم را کسب کنید. برای خرید عمده از چین بهتر است از ارز یوان استفاده کنید چرا که دولت چین سعی در پایین نگه داشتن ارزش ارز یوان دارد تا به صرفه بودن واردات از چین را برای تجاران خارجی توجیه کند. ارز یوان دارای نرخ بسیار مناسب تری برای بازرگانان و واردکنندگان می باشد. گروه تجاری ققنوس به شما توصیه می کنند که به عنوان مشتری ایرانی حتما از ارز یوان برای انجام خرید عمده از چین استفاده نمایند.

خرید عمده از چین
خرید عمده از چین

نحوه ارسال و حمل محصول خریداری شده در سایت گلوبال سورس

زمان و هزینه ارسال بستگی به روش انتخابی شما دارد. به عنوان مثال، اگر حمل و نقل هوایی از چین به ایران را انتخاب کنید، این روند سریع تر خواهد بود، اما قیمت های بالاتری برای شما به همراه خواهد داشت. با این حال، راه های متعددی برای ارسال از چین یا هنگ کنگ به محل شما وجود دارد.

  • حمل و نقل هوایی
  • حمل و نقل دریایی
  • حمل و نقل ریلی

خرید عمده از چین به علت سنگینی محموله ها هزینه های حمل بالاتری دارد به خصوص اگر بخواهید از حمل بار هوایی استفاده کنید، این هزینه ها چند برابر خواهند شد. بنابراین بهتر است پس طی کردن مراحل خرید از سایت Global sources، به فکر حمل و نقلی باشید که برایتان گران تمام نشود و از طرفی ایمن باشد. حمل بار دریایی در مواقعی که محموله وارداتی شما سنگین است و عجله ای برای دریافت آن ندارید می تواند گزینه مناسب و اقتصادی تری نسبت به حمل هوایی کالا باشد. انتقال کالا از طریق دریا پروسه طولانی تری دارد؛ اما این روش برای حمل و نقل مطمئن محموله های زیاد و سنگین بسیار مناسب است.

در خرید عمده از چین هزینه حمل بار دریایی از چین به ایران کمتر و مقرون به صرفه‌تر از حمل و نقل هوایی است. در این روش انواع مختلفی از کالاها را میتوان جابجا کرد و در این زمینه محدودیت زیادی نخواهید داشت. این روش نیز مانند روش های دیگر حمل بار نیاز به انجام تشریفات گمرکی از گمرکات دریایی جنوب کشور دارید. پیشنهاد می کنیم برای انجام تمامی مراحل نقل و انتقال کالا و حمل بار به شیوه های مختلف هوایی و یا دریایی و همچین انجام مراحل ترخیص کالا از متخصصان و ترخیص کاران حرفه ای در گروه تجاری ققنوس کمک بگیرید.

جمع بندی

کیفیت و قیمت متناسب با هم دو فاکتور مهم در خرید هستند. امروزه خریداران زیادی از سرتاسر جهان به دنبال خرید عمده از چین هستند. خرید از کشور های اروپایی و آمریکا به جز هزینه های بالای خرید، هزینه های انجام امور گمرکی بالاتری را دارد. بنابراین فروشگاه های چینی به علت کم بودن هزینه های تمام شده کالا های چینی گزینه مناسبی برای تاجران و وارد کنندگان به شمار می آیند. از طرفی پیدا کردن تامین­کننده مطمئن از دغدغه های دیگر تاجران است. سایت گلوبال سورس یک سایت عمده فروشی است که فروشندگان خود را اعتبار سنجی می کند این موضوع یکی از مزایای خرید از سایت Global sources می باشد.

اگر شما به دنبال امنیت و انتخاب مناسب و سود بیشتر در تجارت بین المللی هستید، سایت گلوبال سورس این امکان را برای شما فراهم کرده است. همچنین مشاوران و متخصصان گروه تجاری ققنوس می توانند در تمام مراحل خرید، حمل و نقل و منبع یابی مناسب شما را همراهی کنند.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *