راه اندازی سرویس جدید حمل از چین و هنگ کنگ

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

  • 82

     

    به اطلاع کلیه ایرانیان و مشتریان عزیز میرسانیم با شروع سال ۱۳۹۵ ارائه سرویس جدیدی به نام سرویس استاندارد از مبدا چین و هنگ کنگ به مقصد ایران راه اندازی میگردد.

    این سرویس با داشتن قیمت و خدمات بسیار خاص سرویسی مناسب برای بازرگانانی میباشد که به صورت مداوم دارای بار و مرسوله به سمت ایران میباشند  .

    این سرویس به صورت هفتگی ارائه میگردد  .

    این بدان معنی میباشد که مرسولات در ۴ نوبت در هر ماه ( روزهای پنج شنبه هر هفته  ) به سمت ایران ارسال میگردد  . شما میتوانید مرسولات خود را طبق این برنامه ریزی توسط ققنوس فوروارد نمایید و از قیمت و شرایط این سرویس استفاده کنید  .

    یکی از مزایایی این سرویس شناور بودن نرخ حمل و نقل در طول هفته میباشد  .  به طوریه که با توجه به شرایط نرخ های حمل و نقل گاها داری تخفیف های ۴۰ الی ۷۰ درصدی میباشند . پس توصیه میکنیم به صورت هفتگی لیست قیمت این سرویس را از دفتر ققنوس در ایران دریافت نمایید

     

     برای دریافت نرخ نامه  این سرویس ها میتوانید با شماره های ۴۴۴۵۱۳۱۳ تماس حاصل فرمایید و یا از طریق ایمیل info@fnxshipping.com  درخواست لیست قیمت کنید تا برای شما لیست های مربوطه ارسال گردد  .

     

    با تشکر

     

     

    از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *