نحوه خرید از فروشگاه آنلاین والمارت (Walmart) | راهنمای گام به گام

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

فروشگاه آنلاین والمارت

آنچه در این مقاله میخوانید

  • سایت Walmart یکی از فروشگاه های بزرگ و مطرح آنلاین است که در زمینه خرده فروشی فعالیت دارد فروشگاه آنلاین والمارت امروزه در پانزده کشور جهان فعالیت دارد. برای معرفی سایت Walmart می شود گفت که این سایت نخست در آمریکا تاسیس شده و نام های تجاری مختلفی دارد. فروشگاه آنلاین والمارت از همان ابتدای فعالیت خود با هدف ارتقاء و گسترش کسب و کار خود، از همه امکانات موجود بهره گرفته و توانسته موفقیت های چشمگیری را بدست آورد؛ از همین رو خرید از والمارت برای افراد زیادی جذاب به نظر می رسد. این سایت در سال ۲۰۱۲ توانست عنوان سومین شرکت برتر دنیا را کسب کند.

    در دنیای رو به رشد امروز که عصر دیجیتالی شدن است، بهره گیری از روش های فروش به صورت خرده فروشی و آنلاین بسیار رونق گرفته و طرفداران و مشتریان زیادی در سراسر جهان دارد. با گروه تجاری ققنوس در این مقاله همراه باشید تا به خوبی با روند خرید از والمارت آشنا شوید.

    تاریخچه فروشگاه آنلاین والمارت

    در سال ۱۹۶۲ و در شهر راجر، والمارت برای اولین بار افتتاح شد. موسسان والمارت پس از مدتی تصمیم گرفتند تا با ایجاد تغییر و تحول در والمارت در زندگی مشتریان خود تغییراتی ایجاد کنند. امروزه مدیریت و رهبری این فروشگاه به دست سام والتون است که با ایجاد تغییرات در کسب و کار و فروشگاه آنلاین والمارت برای مشتریان این امکان را به وجود آورده تا بتوانند در هزینه های خرید از سایت های خارجی صرفه جویی کنند. والمارت نخست با خرده فروشی کار خود را شروع کرد تا اینکه پس از پنجاه سال اکنون سایت Walmart به یک فروشگاه بسیار بزرگ و بی همتا در جهان تبدیل شده است. همه روزه مشتریان و اعضای سایت Walmart از فروشگاه های مختلف و این سایت در چندین کشور جهان بازدید می­کنند.

    فروشگاه آنلاین والمارت با فروش های چند صد میلیارد دلاری بیش از دو میلیون همکار از سراسر دنیا جذب می کند. آیا شما تا کنون به فکر خرید از والمارت افتاده‌اید؟ آیا مایلید تا با روند خرید از سایت های خارجی آشنا شوید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است، پس بهتر است با گروه تجاری ققنوس همراه باشید تا در این مقاله پاسخ سوالاتتان را و نحوه خرید از والمارت را به صورت گام به گام به شما آموزش دهیم.

    خرید از والمارت
    خرید از والمارت

    چه محصولاتی را میتوان در سایت والمارت تهیه کرد؟

    Walmart یک سوپر مارکت بسیار بزرگ است؛ بنابراین تمامی لوازم یک سوپر مارکت را در خود دارد. اما توصیه می کنیم برای خرید کالاهای خاص به فروشگاهای تخصصی والمارت سر بزنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن خرید از والمارت را تجربه کنید. زمینه های فعالیت فروشگاه والمارت، خرده‌ فروشی است و خدمات این شرکت پنج بخش مختلف را پوشش می دهد:

    • فروشگاه‌ها

    تمرکز اصلی والمارت فروشگاه‌ ها هستند، بیشتر این بخش را فروشگاه های سنتی در آمریکا تشکیل می دهند، هرچند امروزه فروشگاه‌ های آنلاین نیز رشد کرده و بخش بزرگی از فروش را، به خود اختصاص داده‌اند. اجناس ارائه شده در فروشگاه‌ ها، شامل طیف بسیار متنوع و وسیعی از مواد غذایی تا پوشاک می باشد.

    • سوپرسنترها که همان بازار میوه و سبزی هستند.
    • بازارهای محلی برای عرضه سبزیجات و کالاهای عمومی و همچنین کالاهای دارویی می‌باشند.
    • سامز کلاب‌ها
    • فروشگاه‌های بین‌المللی

    مراحل ثبت سفارش و خرید از فروشگاه آنلاین والمارت

    پروسه خرید از فروشگاه های اینترنتی جهانی معمولا مشابه هم هستند اگر می خواهید از فروشگاه های Walmart خرید نمایید ابتدا باید وارد سایت والمارت شوید. در صفحه اصلی سایت می توانید محصولات ارائه شده و موجود در فروشگاه را به صورت طبقه بندی شده مشاهده کنید. از میان این طبقه بندی ها محصول مورد نظر خود انتخاب و پس از انتخاب آن را به دقت بررسی کنید؛ در صورتی که تصمیم قطعی برای خرید دارید بر روی گزینه  Add To Cart کلیک کنید. در مرحله بعد اگر کالا دارای گارانتی باشد، شما می توانید انتخاب کنید که کالا را با گارانتی و یا بدون آن سفارش دهید. سپس بر روی گزینه  CHECK OUT کرده و در صفحه بعد گزینه continue انتخاب کنید.

    حال به صفحه ای منتقل می شوید که باید در آن آدرس خود را وارد نمایید. اما فروشگاه آنلاین والمارت تنها به امریکا ارسال داشته و مثل بسیاری از فروشگاه های اینترنتی مانند خرید از آمازون ارسال به ایران ندارد. در اینجا باید آدرس شخص یا شرکت واسطه ای را در خارج از ایران برای دریافت محصول خود وارد کنید. شما می توانید روی کمک گروه تجاری ققنوس حساب باز کنید و برای حل مشکل خود از ما کمک بگیرید. پس از درج آدرس، شما به مرحله پرداخت متصل خواهید شد. بعد از طی مراحل پرداخت سایت Walmart ایمیلی با محتوای ثبت سفارش برایتان ارسال خواهد کرد.

    پرداخت کالای خریداری شده در سایت والمارت چگونه صورت میگیرد؟

    نحوه پرداخت در سایت Walmart نیز مانند سایر سایت های خارجی نیازمند استفاده از کارت های بانکی که به شبکه بین المللی متصل هستند مانند کارت های اعتباری مستر کارت و ویزا کارت می باشد. اما به دلیل محدودیت‌هایی که برای مشتریان ساکن ایران در خرید از ‌سایت‌های خارجی وجود دارد، امکان خرید از فروشگاه آنلاین والمارت به طور مستقیم وجود ندارد و شاید تعداد محدودی از مشتریان بتوانند از طریق داشتن کارت‌‌های ارزی از این وبسایت خرید کنند که البته باز هم این مسیر با مشکلاتی همراه است؛ از این رو خدمات مختلف گروه تجاری ققنوس این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با وجود تمامی محدودیت‌‌های پیش رو، بتوانید با راحتی هر آنچه نیاز دارید از سایت Walmart و یا سایر سایت ها مانند خرید از ebay، تامین کنید.

    آیا در ایران امکان خرید از فروشگاه آنلاین والمارت وجود دارد؟

    پاسخ این سوال بله است، البته به این شرط که از خدمات مربوط به ارسال کالا بهره مند شوید؛ زیرا فروشگاه آنلاین والمارت فقط خدمات ارسال کالا در امریکا را انجام می دهد. همان طور که می دانید در دنیای امروز به خاطر وجود محدودیت های موجود در خرید از سایت های خارجی، امکان خریدهای مستقیم در آن سایت ها با دشواری همراه است و احتمالا اشخاص اندکی بتوانند به راحتی و با داشتن کارت های ارزی از فروشگاه آنلاین والمارت خرید نمایند. گروه تجاری ققنوس این فرصت را در اختیارتان قرار می دهد تا در کنار همه این محدودیت ها به راحتی خرید از سایت Walmart را تجربه کنید و بتوانید با خیالی آسوده در هر کجایی از دنیا از خدمات خرید از والمارت بهره‌مند شوید و خریدی دلچسب انجام دهید.

    چگونه می‌توانیم به سایت والمارت اعتماد کنیم؟

    احتمالا این پرسش ها بارها ذهنتان را آشفته کرده است که چگونه می‌توانید به فروشگاه آنلاین والمارت برای خرید اعتماد کنید و یا این که آیا سایت Walmart سایتی معتبر است؟ برای یافتن تمام سوالاتتان می توانید با گروه تجاری ققنوس در این مقاله همراه شوید.

    فروشگاه آنلاین والمارت شرکتی با اصول اخلاقی و مبتنی بر ارزش‌ها است. این ارزش ها چراغ راه تمامی تصمیم گیری‌ها است و رهبری این شرکت را برعهده دارند. در سایت Walmart با این سه ارزش آشنا می شوید که بر سه پایه مبتنی است: احترام به افراد، خدمت به مشتری و تلاش برای تعالی.  سایت Walmart به دلیل این اصول ۱۰ گانۀ ارزش ها یکی از معتبرترین سایت های خرید به شمار می‌رود. این اصول به شرح زیر هستند:

    • توجه به قوانین در هر زمان
    • راستگویی و انصاف در هزینه های مربوط به خرید
    • ارائه اطلاعات درست
    • دوری از ایجاد هرگونه تناقض بین کار و امور شخصی
    • دوری از تبعیض در میان افراد
    • اجتناب از کارهای غیراخلاقی حتی به دستور کسی
    • تقاضا نکردن از کسی برای انجام کارهای غیراخلاقی
    • طرح پرسش های در حوزه امور اخلاقی و بیانیه ارزش ها
    • اجتناب از وقوع هر گونه نقض در عهد اخلاقی
    • گزارش کردن موارد مربوط به نقض اخلاق

    همچنین، با توجه به اظهارات مدیرعامل فعلی، لی اسکات، سایت والمارت موظف به صیانت از همه این ارزش ها در کارهای روزمره اش است. امروزه، فروشگاه آنلاین والمارت بزرگترین خرده فروش در جهان با درآمدی بالغ بر ۳۱۲ میلیارد دلار است.

    سایت Walmart
    سایت Walmart

    مزایای خرید از سایت های خارجی

    همان طور که می دانید خرید اینترنتی یکی از جذاب ترین کارها در دنیا است. بررسی نظرهای دیگران در رابطه با کالای مورد نظرمان و مشاهده فیلم ها و عکس های همان کالا می تواند دلگرمی برای خرید اینترنتی باشد. خرید از سایت های خارجی، مانند خرید از سایت والمارت، این جذابیت و دلگرمی را چندین برابر می کند. در فروشگاه آنلاین والمارت تنوع محصولات خیلی بیشتر است، همچنین نظرهای بیشتری را در رابطه با کالای مدنظرتان می توانید مشاهده کنید.

    داشتن دسترسی به هزاران هزار محصولات اصل از برندهای متنوع در سایت های خارجی یکی از بزرگترین مزیت ها است. با خرید از سایت والمارت می توانید به کالاهایی دست یابید که در داخل کشور موجود نیستند. با توجه به مطالب فوق، سایت Walmart از اعتبار بسیار بالایی برخوردار می باشد و گروه تجاری ققنوس با داشتن چندین سال فعالیت حرفه ای در حوزه خرید از سایت های خارجی این مزایا را دو چندان می کند.

    نتیجه گیری

    فروشگاه آنلاین والمارت عموما برای همه افراد به‌منزلۀ ‌فروشگاه زنجیره ای بسیار معروفی است. همچنین، یکی از بزرگترین خرده فروشی های مشهور و معتبر در سراسر دنیا می باشد که با برخورداری از پلتفرمی قوی در رده سوم در فهرست خرده فروشی های آنلاین قرار دارد. در سایت Walmart می توانید از تنوع بسیار بالایی از انواع کالاها، نظیر مواد غذایی، لوازم دیجیتال و الکترونیکی، مد و پوشاک، دارو و قطعات خودرو و…، بهره مند بشوید.

    همچنین می توانید پس از جستجو کردن محصولات موردنظرتان در فروشگاه آنلاین والمارت لینک آن را برای کارشناسان گروه تجاری ققنوس ارسال کنید تا در اسرع وقت قیمت کالایتان را برآورد کنند. در آخر، باید بگوییم که خرید از سایت والمارت در کنار گروه تجاری ققنوس به راحتی قابل انجام است. فقط کافیست با این گروه باتجربه در ارتباط باشید تا خریدی دلچسب از فروشگاه آنلاین والمارت را تجربه کنید.

    از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *