آغاز ساخت مدرسه در شهرستان میانه توسط بانک‌پاسارگاد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

به گزارش تراز ،به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در مراسم آغاز ساخت این مدرسه، جمعی از مدیران و مسئولان محلی از جمله مسئولان آموزش و پرورش و مدیران این بانک حضور داشتند.

بر اساس این خبر، این مدرسه با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی ساخته خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود در مدت ۴ ماه آماده بهره‌برداری شود.

گفتنی است بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، در مناطق محروم استان‌های مختلف کشور، به ساخت مدرسه، کتابخانه‌های عمومی، خانه‌های بهداشت و بیمارستان اقدام می‌کند. این بانک همچنین در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود اقداماتی از قبیل حمایت از مؤسسات عام‌المنفعه و جمعیت‌های خیریه، حمایت از نخبگان علمی و نفرات برتر کنکور سراسری تا هر مقطعی که در کشور ادامه تحصیل دهند، توجه ویژه به بحث ورزش و حمایت از ورزشکاران تیم‌های مختلف مانند کشتی، فوتسال، کوهنوردی و …، حمایت از برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی و تخصصی، کمک به آزادی زندانیان مالی غیرمقصر، پشتیبانی از هنرمندان و فعالیت‌های هنری، کمک به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از بلایای طبیعی و … را در کارنامه خود دارد.

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *