احتمال افزایش ۱۰درصدی تولید چای در سالجاری

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

پیش بینی می‌شود، امسال شاهد افزایش ۱۰درصدی محصول چای در سال‌جاری باشیم.

‌به گزارش ‌ایسنا، اشرفی عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی با روزبهان رییس سازمان چای کشور دیدار کرد.

محمدولی روزبهان با ارائه گزارشی از عملکرد سازمان چای کشور به سرمایه‌گذاری‌های جدید در صنعت چای طی سه سال اخیر اشاره و آن را نشانه پویایی عنوان کرد.

وی دستاوردهای حاصل از حمایت‌های دولت تدبیر و امید را در بهبود وضعیت این محصول موثر دانست.

وی ابراز امیدواری ‌کرد: با توجه به فعالیتهای سازمان چای کشور و همت چایکاران در بهبود و ارتقای کیفی تولید و در صورت مناسب بودن وضعیت آب و هوایی شاهد افزایش ۱۰درصدی محصول در سال جاری باشیم.

در ادامه اشرافی مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور گزارشی از وضعیت صندوق از نظر میزان تسهیلات پرداختی و تعداد سهامداران ارائه کرد و گفت:صندوق چای با دارا بودن ۴۵ هزار عضو بیشترین اعضاء را از بدو تاسیس صندوق مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی تاکنون به خود اختصاص داده است.

وی ضمن ارزیابی مثبت از عملکرد سازمان چای کشور در چند سال اخیر ابراز امیدواری کرد،با رونق و شکوفایی صنعت چای در سال های آتی چای بتواند جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *