ادعای مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید: ۹هزار میلیارد وام اشتغال به روستائیان دادیم- اخبار اقتصادی – اخبار تسنیم

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ،علی اصغرنورالله زاده،مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شد گفت: این میزان تسهیلات به ۱۹ هزار و ۷۰۰ طرح پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع بیش از ۲۱ هزار و ۵۰۰ پرونده طرح اشتغال روستایی با نیاز تسهیلاتی ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از سوی متقاضیان در شعب این صندوق در سراسر کشور تشکیل شده است.

نورالله زاده افزود: از طرح های ارائه شده تاکنون برای ۲۰ هزار و ۱۵۰ طرح با نیاز تسهیلاتی ۱۰ هزار میلیارد ریال قرارداد منعقد شده است. توجه به کسب وکارهای روستایی بویژه صنایع دستی و حمایت مالی از این طرح ها سبب توسعه و تثبیت این مشاغل و ایجاد اشتغال پایدار می شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افزود: در استان گلستان ۶ هزار و ۲۹۶ فعال در حوزه سوزن دوزی سنتی وجود دارد که از این تعداد یک هزار و ۷۷۴ نفر در گنبدکاووس مشغول فعالیت هستند.

 انتهای پیام/

[ad_2]

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *