ارسال هوایی بسته و بار؛ مقایسه کامل پست بین المللی و فریت بار هوایی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

ارسال هوایی بسته و بار

آنچه در این مقاله میخوانید

پست سریع بین المللی از همان اوایل دهه هشتاد میلادی شروع به فعالیت در ایران کرده و با توجه به سابقه ای نزدیک به ۵۰ سال و بهره مندی از نماینده های فعال در سراسر کشور ایران همواره در حال خدمت رسانی به ایرانیان بوده است. ارسال بسته های پستی همیشه از دل مشغولی های همه افراد است. حدوداً صد سال قبل، اولین پست سریع بین المللی انجام شد. اولین پست سریع بین المللی کشور ایران به صورت ارسال هوایی بسته و بار انجام شد. ابتدا، ارسال هوایی بسته و بار به محصولات سبک و قیمتی اختصاص داشت اما با شکوفایی هرچه بیشتر فناوری و طراحی هواپیماهای مدرن به صنعتی مجزا تبدیل گردید. به‌تدریج هواپیماهای باربری جای پست ریلی را گرفتند و هواپیماهای باری وارد صنعت پست سریع بین المللی شدند. ارسال هوایی بسته و بار مزایای متعددی دارد که در ادامه مقاله به برخی از آن ها همچون فریت بار مسافری خواهیم پرداخت.

تعریف پست بین المللی جهت ارسال هوایی بسته و بار

پست سریع بین المللی از بزرگترین خدمات رسانی های پستی پیشگام در ایران محسوب می شود که با توجه به اهمیت زمان طیف وسیعی از خدمات را در حوزه ارسال هوایی بسته و بار ارائه می دهد. پست سریع بین المللی یکی از راه های امن و سریع برای ارسال مرسوله های پستی به سراسر دنیا می باشد. مشتریان برای بهره مندی از فریت بار مسافری در ارسال بسته های پستی ابتدا باید شرکت هایی را پیدا کنند که این خدمات را ارائه می دهند. گروه تجاری ققنوس با ارائه بهترین و مقرون به صرفه ترین راه برای ارسال بسته های شما در کنار شما عزیزان است.

نام دیگر پست سریع بین المللی پست اکسپرس است. این نوع از خدمات پستی تنها به خارج از کشور اختصاص ندارد و در ارسال هوایی بسته و بار داخلی نیز کاربرد دارد. خیالتان از نظر امنیت محصول وقتی از پست سریع بین المللی برای ارسال هوایی بسته و بار استفاده می کنید، راحت باشد؛ زیرا تحت پوشش بیمه است. همچنین، بهتر است بگوییم که این روش از ساده ترین شیوه ها برای ارسال هرچه مطمئن تر محصولات است.

امنیت بیشتر محصولات ارسالی و هزینه مناسب موجب شده است تا تجار خواهان این نوع پست باشند. پیش از هر کاری ابتدا باید تحقیق کنید که آیا ارسال هوایی بسته و بار به شیوه فریت بار مسافری اقتصادی تر است یا این که بار را خودتان داخل پرواز ببرید. بسیاری از ایرلاین ها تا ۳۰ کیلوگرم اجازه حمل بار را به مسافر می دهند و بیشتر از این مقدار مشمول جریمه می شود. یعنی به ازای هر کیلو بین ۱۰ تا ۲۰ دلار و مبلغ ۱۰۰ دلار به ازای هر بسته دریافت می کنند. بنابراین، پیش از پرداخت فریت بار مسافری به این نکات توجه کنید.

پست سریع بین المللی
پست سریع بین المللی

تعریف فریب بار هوایی

امروزه بسیاری از شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی خدمات مربوط به فریت بار هوایی را انجام می دهند. فریت بار مسافری برای افرادی مناسب است که طالب مهاجرت، سفر و یا ادامه تحصیل در خارج از کشور هستند. زیرا یکی از نگرانی‌های مهم مسافران مقدار مجاز بار در ارسال هوایی بسته و بار است. از طرفی، هزینه های مربوط به اضافه بار مسافری، مانع از به همراه بردن ملزومات ضروری می شود. مهاجران و دانشجویان در خارج از کشور می توانند به واسطۀ فریت بار همه وسایل شخصی و لوازم منزل خود را به کشور مدنظرشان فریت کنند. فریت بار مسافری همه انواع کالاها و لوازم را مشمول می شود و در مقایسه با دیگر شیوه های ارسال هزینه کمتری دارد.

بنابراین، می توان گفت که فریت بار یکی از بهترین گزینه ها برای اضافه بار مسافری خواهد بود؛ زیرا ارسال بار شخصی در فریت بار به صرفه تر از اضافه بار است. در فریت بار مسافری می توانید قبل و یا بعد از پرواز، تمام بارهای مجازتان را به شیوه غیر همراه، به مقصد مورد نظر خود ارسال و در گمرک فرودگاه تحویل بگیرید. کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره ای در حوزه فریت بار مسافری هستند. با گروه تجاری ققنوس می‌ توانید با امن ترین، سریع ترین و کم هزینه ترین شیوه بار ارسال آشنا شوید.

لیست هزینه های پست بین المللی و فریت بار

هزینه ارسال بار و یا فریت بار مسافری مواردی مهم در فرایند فریت بار به حساب می‌آید. هزینه فریت بار مسافری به خارج از کشور به موارد مختلفی وابسته است. در این بخش قصد داریم تا درباره این موارد موثر بر هزینه فریت بار مسافری مطالبی را در اختیارتان بگذاریم؛ تا با رعایت کردن چند نکته در رابطه با ارسال هوایی بسته و بار، بتوانید هزینه های فریت بار خود را مدیریت نمایید.

عموماً، هزینه ارسال هوایی بسته و بار در پست سریع بین المللی به وزن و نوع بار بستگی دارد؛ یعنی هر چقدر وزن مرسولات شما بالاتر باشد، طبیعتاً هزینه ارسال آن هم بالاتر خواهد بود. از طرفی، نوع مرسولات نیز مهم هستند و کالاهای گران نظیر طلا از هزینه ارسال بیشتری برخوردارند. عوامل دیگر نیز در هزینه ارسال هوایی بار و بسته مهم هستند؛ مثلاً درصورتی که از کشور مبدا به مقصد پروازی صورت نگیرد، طبیعتاً قیمت پست سریع بین المللی بیشتر خواهد بود. همچنین، ارسال هوایی بار و بسته در شرایط خاص نیز هزینه ارسال را بالا می برد. عامل دیگر مسافت است که در هزینه ارسال پستی اهمیت دارد. هر چقدر مسافت بیشتر باشد، هزینه ارسال هوایی بسته و بار بالاتر خواهد بود.

در انتها، باید بگوییم که برخی از شرکت ها تحت عناوین متنوع هزینه های جانبی بیشتری را از مسافران دریافت می کنند که عادلانه نیست و کاملا خلاف تعهدات اخلاقی است. برای اطلاع از نرخ ارسال هوایی بسته و بار به شیوه پست سریع بین المللی با گروه تجاری ققنوس تماس بگیرید.

انتخاب کدام سرویس حمل و نقل به صرفه تر است؟

پاسخ به این سوال نیازمند آگاهی از شرایط کنونی کسب و کار شما و مشتریانتان دارد. همچنین به این مورد نیز وابسته است که حاشیه سود شما در هر کدام از سفارش هایتان چه مقدار است و تا چه اندازه می‌توانید برای حمل ونقل و ارسال خود هزینه کنید. ارسال هوایی بسته و بار معمولا شامل هزینه های بالایی است و ممکن است شما را به این فکر بیاندازد که برای بیزنس خود و ارسال بارهایتان فکری جدی کنید. هرکدام از روش های حمل بار ویژگی های خاص خود را دارند؛ برای مثال حمل بار هوایی برای بسته های کوچک با ارزش اقتصادی بالا و با حساسیت زمانی مناست است.

شما می توانید با مشاورین مجرب گروه تجاری ققنوس در ارتباط باشید و با توجه به نوع کسب و کار و تجارت خود، مناسب ترین شیوه حمل و نقل را انتخاب کنید خدمات حمل بار هوایی، دریایی و زمینی از تخصص های گروه تجاری ققنوس به شمار می روند. فریت بار مسافری نیز برای کسانی مناسب است که قصد دارند به کشور دیگری مهاجرت کنند این افراد می توانند با فریت بار مسافری تمام وسایل شخصی و دلخواه خود را به کشور مقصد انتقال دهند. لازم به ذکر است است که فریت بار به معنای حمل و نقل به روش های مختلف است.

فریت بار مسافری
فریت بار مسافری

ارسال هوایی بسته و بار چه کاربردی دارد؟

ارسال هوایی بسته و بار فوق العاده گران است و بیشتر اوقات محدود به کالاهای کوچکتر و باارزش است که از نظر مدت زمان ارسال نیز حساسیت بالایی دارند. در این جا به معرفی این نوع کالاها می پردازیم:

  • لوازم الکترونیک که حساسیت بالایی دارند.
  • پوشاک و البسه: با تغییر فصل شرکت ها نیاز ویژه ای برای خالی شدن انبار ها از اجناس قدیمی و جایگزین کردن آن ها با اجناس جدید دارند تا لباس را در کوتاه ترین زمان ممکن از کارخانه ها به فروشگاه ها و فروشندگان برسانند. همچنین کوچک بودن اندازه و ارزش لباس ها، این کار را به معامله ای پر سود تبدیل می کند.
  • داروها و تجهیزات و کالاهای پزشکی در اکثر اوقات با راه هوایی حمل می شوند.
  • حمل اسناد و نمونه ها با حمل و نقل هوایی از بهترین و به صرفه ترین شیوه های حمل و نقل آن ها است. برای مثال برای ارسال اسناد و مدارک  از پست سریع بین المللی استفاده می شود.
  • بارهای فصلی: زمانی که تقاضای بین المللی برای یک نوع محصول بالا باشد و نیازمند تقویت زنجیره تامین باشیم از ارسال بار هوایی استفاده می کنیم.

جمع بندی

در مقاله حاضر دربارۀ مزایای پست سریع بین المللی و فریت بار مسافری اطلاعاتی را در اختیار شما گذاشتیم. همان طور که گفته شد، پست سریع بین المللی با ارائه خدمات مطمئن و سریع، ارسال هوایی بسته و بار را به اقصا نقاط دنیا انجام می‌دهد و از طرفی ضامن سلامتی مرسولات ارزشمند شما است. در این شیوه از ارسال مرسولات، زمان و امنیت اهمیت بسزایی دارد؛ به طوری که با ارائۀ بسته بندی های موثر با بالاترین امنیت اقدام به حمل بار مسافران می کند.

از طرف دیگر، با بهره مندی از فریت بار مسافری می‌توانید با خیالی راحت هر مقدار بار را از مبدا به هر کشوری که می‌خواهید ارسال کنید و بارهایتان را سالم و در زمان معین در مقصد دریافت نمایید. برای آشنایی بیشتر با فریت بار و شیوه های دیگر حمل بار می توانید با گروه تجاری ققنوس تماس بگیرید تا تمامی مراحل را به بهترین شیوه ممکن برایتان انجام دهند.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *