افت ۱۰۸ واحدی شاخص کل بورس

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۱۰۸واحد افت کرد.

 به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد یک میلیارد و ۳۰۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ ارزش ۳۲۳میلیارد تومان در ۵۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۱۰۸واحدی در ارتفاع ۱۷۴هزار و ۹۲۴واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی پالایش نفت اصفهان، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید و پالایش نفت تهران شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۳۱واحد، کل (هموزن) ۲۹۱واحد، قیمت (هموزن) ۲۰۵واحد، آزاد شناور ۲۸۵واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب ۷۴و ۲۴۳ واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۸۶میلیون ورقه به‌ارزش ۴۳۵میلیارد تومان در ۱۰۰هزار نوبت، آیفکس ۱۲واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۹۲۷واحد قرار گرفت.

این گزارش می‌افزاید: افت شاخص، حجم و ارزش معاملات در حالی امروز در تالار شیشه‌ای رقم خورد که تکرار اختلال در سامانه معاملاتی موجب شد تا برای ساعاتی معامله‌گران با سردرگمی در بازار سهام مواجه شوند.

[ad_2]

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *