افزایش حجم تبادلات تجاری ایران و آذربایجان/ امضاء بیش از ۴۰سند همکاری

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

«شاهین مصطفی اف» وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان گفت، حجم مبادلات تجاری این کشور با ایران در ٩ ماه نخست سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل ٣٠ درصد افزایش یافته است.

وی امروز (پنجشنبه) در نشست رئیسان کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و جمهوی آذربایجان در باکو اظهار داشت: در سال ٢٠١۶ نیز حجم مبادلات میان دو کشور نسبت به سال ۲۰۱۵میلادی ٧٠ درصد افزایش یافته بود. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی با اشاره به سطح بالای روابط ایران و جمهوری آذربایجان در همه بخش های سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی گفت: در چهار سال اخیر بیش از ۴٠ سند همکاری میان دو کشور امضا شده است .

مصطفی اف رئیس آذری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی این کشور و ایران خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۵۴۶ شرکت ایرانی در جمهوری آذربایجان فعالیت می کنند.

وی گفت: ساخت کارخانه مشترک خودرو سازی و کارخانه داروسازی در جمهوری آذربایجان از جمله این پروژه ها است .

نشست رئیسان کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و جمهوی آذربایجان امروز (پنجشنبه) با حضور مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی جمهوری اسلامی ایران و رئیس ایرانی این کمیسیون و شاهین مصطفی اف در باکو آغاز به کار کرد.

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *