انتقاد از جایگاه مدیریتی زنان در کشور

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، سیده فاطمه مقیمی، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و گرجستان در بیست و نهمین جلسه کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان اظهار کرد: همیشه تاریخ را قدرتمندان می‌نویسند و تاریخ به دست مردان نوشته شده است. اینکه زنان اعتماد به نفس ندارند، از نظر من قابل قبول نیست. اکثرا در کشور ما از مردان حمایت می‌شود تا زنان. وقتی قانون به طور گسترده حامی زن نیست، او نمی‌تواند آن طور که باید و شاید در جامعه حضور داشته باشد.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران افزود: همیشه ما می گوییم خدا رو شکر ، چون با حداقل‌ها چه در قوانین و چه در سهمیه‌ها راضی می‌شویم. قانونی در مورد بازنشستگان و سطح سنی مدیریتی کشور تصویب کردند که به نظر من بزرگ ترین ظلم نه تنها به جامعه بلکه به زنان شد. مدتهاست که زنان را لایق پست مدیریتی کلان در کشور ندیده‌اند و امروز که کمی این فرصت برای زنان پیش آمده بود، این قانون را تصویب کردند و زنان را هم شامل آن کردند. معتقد به شایسته سالاری هستم، اجازه دهید زنان شایسته، دیده شوند و در جایگاه‌های مدیریتی کشور قرار گیرند. نگاه حزبی به بانوان در عرصه انتخابات و جایگاه‌های مدیریتی مطلوب نیست.

[ad_2]

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *