بسته اخبار اقتصادی ایسنا در روز جمعه

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

“میزان اشتغال‌زایی در واحدهای صنعتی طی ۶ سال گذشته”، “توضیح وزارت ارتباطات درباره خبر قطع پیامک‌های انبوه انتخاباتی”، “آخرین وضعیت وام‌های قرض الحسنه در ازدواج و ایجاد شغل”، “سرعت اینترنت ایران چقدر است؟”، “منتفی شدن خرید هواپیمای میتسوبیشی” و “اتمام طراحی مقابله با افت فشار در پارس جنوبی تا دو هفته دیگر” از جمله مهم‌ترین اخبار اقتصادی امروز ایسنا بود.

به گزارش ایسنا، در میان تب و تاب اخبار  انتخاباتی برخی از اخبار اقتصادی امروز – جمعه – در ادامه آمده است که با کلیک برروی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

میزان اشتغال‌زایی در واحدهای صنعتی طی ۶ سال گذشته

در زمان استقرار دولت یازدهم بیش از ۳۰۰ هزار فرصت شغلی ناشی از بهره‌برداری طرح‌های نیمه تمام ایجاد شده است.

توضیح وزارت ارتباطات درباره خبر قطع پیامک‌های انبوه

روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توضیحاتی درباره قطع پیامک‌های انبوه انتخاباتی ارائه داد و گفت: بر اساس قانون، انجام تبلیغات انتخاباتی از یک روز قبل از انتخابات ممنوع است و تصمیم اتخاذ شده در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز عدم ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغات انتخاباتی بوده و ارسال پیامک توسط مردم به هیچ وجه مختل نشده است.

آخرین وضعیت وام‌های قرض الحسنه در ازدواج و ایجاد شغل

آخرین تغییرات ایجاد شده در پرداخت وام ازدواج از این حکایت دارد که در سال گذشته از حدود یک میلیون تسهیلات پرداختی به زوجین بالغ بر ۸۸۰ هزار فقره وام‌های۱۰ میلیون‌ تومانی بوده است که از مرداد تا پایان سال پرداخت شد.

سرعت اینترنت ایران چقدر است؟

با اجرایی شدن فاز دوم شبکه ملی اطلاعات، متوسط سرعت دسترسی پهن‌باند ثابت چهار مگابیت بر ثانیه و متوسط سرعت دسترسی پهن‌باند همراه به سه مگابیت بر ثانیه رسید.

اتمام طراحی مقابله با افت فشار در پارس جنوبی تا دو هفته دیگر

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از اتمام طراحی مقابله با افت فشار در پارس جنوبی تا آخر ماه می( حدود دو هفته دیگر) خبر داد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خبر داد:خرید هواپیمای میتسوبیشی فعلاً منتفی است

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل اعلام کرد فعلاً خرید هواپیماهای شرکت میتسوبیشی ژاپن متوقف شده و برنامه‌ای برای آن وجود ندارد.

نگاه ویژه دولت دوازدهم به بازار سرمایه

بازار سرمایه در ایران نسبت به بازار پول به مراتب عقب‌تر است و صنایع کمتری از بازار سرمایه تامین مالی می‌کنند. یک کارشناس بازار سرمایه در این مورد معتقد است که رئیس جمهور آینده باید در همه ابعاد نگاه ویژه‌ای به بازار سرمایه داشته باشد و فضایی ایجاد کند که بنگاه‌های اقتصادی دچار تعدد تصمیم‌گیری نباشند.

همچنین در این میان وزرا و اعضای کابینه دولت نیز با حضور در پای صندوق های رای مردم را به مشارکت فرا خواندند که نمونه‌هایی  از این دعوت را در زیر خواهم دید.

نعمت‌زاده خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار مشارکت حداکثری مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد و با حضور در محل اخذ رأی منطقه لواسان تهران رأی خود را به صندوق انداخت.

زنگنه: صندوق رای محل پایان دشمنی‌هاست

وزیر نفت گفت: صندوق رای محل پایان مخاصمات است و برای توسعه کشور باید رفاقت ها آغاز شود. بیژن نامدار زنگنه پس از حضور در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات نشانه اقتدار ملت ایران است و پیام سربلندی، آزادی و قدرتمندی ما به جهانیان است که انشاالله با حضور حداکثری این سربلندی را به ارمغان بیاوریم.

آخوندی: آگاهی در ایران پیروز انتخابات است

وزیر راه و شهرسازی گفت:من امیدوارم آگاهی در ایران پیروز شود انتخاب بین آگاهی و بیراهه است. عباس آخوندی پس از مشارکت در انتخابات و انداختن رای به صندوق مستقر در وزارت کشور اظهار کرد: من فکر می کنم میزان مشارکت بسیار بسیار بالا باشد.

طیب‌نیا: رای ما سرنوشت نسلهای بعد را هم تعیین می‌کند

علی طیب‌نیا که برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به یکی از حوزه‌های رای‌گیری رفته است، گفت: هر رای که ما می دهیم نه تنها سرنوشت امروز، بلکه سرنوشت نسل‌های بعد ما را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کرباسیان:پیش به سوی جامعه درست با انتخاب گزینه اصلح در انتخابات

در حالی که ساعت آغاز رای گیری دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا آغاز شده است، رئیس هیات عامل ایمیدرو معتقد است عدم مشارکت مردم یعنی روی کار آمدن افراطیون.بنابراین حضور مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب گزینه اصلح می‌تواند جامعه را به سمت‌وسوی درست پیش ببرد.

واعظی: نتیجه مشارکت گسترده مردم در انتخابات هر چه باشد قابل قبول است

وزیر ارتباطات گفت: نتیجه مشارکت گسترده مردم در انتخابات هر چه باشد قابل قبول است. محمود واعظی پس از شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در جماران در جمع خبرنگاران درباره فضای تبلیغات انتخابات اظهار کرد: مشارکت بالا، انسجام و آرامش حاکم در حوزه‌های انتخابات، نشان از پیشرفت کشور است و این امر بیانگر این است که هر کاندیدا پس از پیروزی در انتخابات باید کارهای بزرگی برای کشور انجام دهد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *