۲۰ نمونه از بهترین جایگزین های پی پال برای صرفه جویی در هزینه خرید از سایت های خارجی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

بهترین جایگزین پی پال

آنچه در این مقاله میخوانید

پی پال از زمان آغاز به کار خود در سال ۱۹۹۸ به یک نام شناخته شده تبدیل شده است. این شرکت خدمات مختلفی از جمله پرداخت تجارت الکترونیکی، پرداخت موبایلی و انتقال شخص به فرد را ارائه می دهد. پی پال توسط برادران پیتر و مکس لوچین تاسیس شد که می خواستند راهی امن برای ارسال پول از طریق اینترنت ایجاد کنند. در سال ۲۰۰۱، پی پال به اولین سرویس پرداخت آنلاین تبدیل شد که گزینه حساب رایگان را ارائه کرد. پرداخت در سایت های خارجی با چندین گزینه دیگر مانند Zelle و Square Cash هم انجام میگیرند ولی کمتر شناخته شده هستند. این برنامه ها به شما امکان می دهند از حساب بانکی خود به شخص یا کسب و کار دیگری پول انتقال دهید. آنها همچنین یک راه امن و راحت برای بازپرداخت دوستان ارائه می کنند و میتوانند بهترین جایگزین پی پال در برخی شرایط باشند.

بهترین جایگزین پی پال چیست؟

اگر به دنبال بهترین جایگزین برای PayPal جهت پرداخت در سایت های خارجی هستید، ما در ادامه قصد داریم لیستی از بهترین ها به شما ارائه دهیم. با یک حساب تجاری ساخته شده برای پرداخت های بین المللی شروع کنید. قبل از اینکه جایگزینی برای پی پال انتخاب کنید، مهم است که در نظر بگیرید مقصد نهایی پرداخت های دریافتی شما به کجا ختم می شود. که به طور معمول به معنای نوعی حساب تجاری یا حساب بانکی شرکت است.

درگاه‌های پرداخت خود را با یک حساب تجاری واقعاً فرامرزی که برای دیجیتال آماده است جفت کنید و خواهید دید که چگونه بهبود تطابق بین حساب بانکی و درگاه پرداخت می‌تواند پرداخت‌های آنلاین را بی ‌معنی کند. بسیاری از کسب ‌و کارهای آنلاین حساب Statrys را برای حساب‌ های چند ارزی آن مستقر در هنگ کنگ انتخاب می‌کنند و از هر کجا قابل دسترسی هستند. این بدان معناست که در حالی که مشتریان شما می‌توانند حداکثر به ۱۱ ارز مختلف به شما پرداخت کنند، شما به سادگی می‌توانید آن‌ها را همانطور که هست بپذیرید و از کارمزد نرخ ارز صرف نظر کنید، البته اگر با محدودیت هایی جهت پرداخت در سایت های خارجی رو به رو نیستید.

افتتاح حساب پی پال
افتتاح حساب پی پال

Authorize.Net

Authorize.net پیشرو جهانی در راه حل های پرداخت آنلاین در سایت های خارجی است. محصولات آن عبارتند از Authorize.net Merchant Services که به کسب و کارها کمک می کند تا کارت های اعتباری آنلاین را بپذیرند. درگاه پرداخت Authorize.net که به بازرگانان امکان می دهد پرداخت های کارت اعتباری را پردازش کنند و Authorize.net Billing Solutions که نرم افزار صورتحساب و ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را ارائه می دهد میتوانند بهترین جایگزین پی پال باشند. Authorize.net همچنین API های مختلفی را ارائه می دهد که به توسعه دهندگان اجازه می دهد برنامه های شخص ثالث را در وب سایت های خود ادغام کنند.

  • اشتراک: ۲۵ دلار آمریکا

Braintree؛ پرداخت در سایت های خارجی با بهترین جایگزین پی پال

Braintree یک ارائه دهنده جهانی پلتفرم های تجارتی برای شرکت های تجارت الکترونیک و برنامه های تلفن همراه است. این پلتفرم به توسعه دهندگان قدرت می دهد تا مدل های کسب و کار نوآورانه بسازند و کسب و کارهای سودآور را معیار قرار دهند. Braintree دارای دو پیشنهاد اولیه است: Braintree Payments و Braintree SDK .Braintree Payments یک سرویس مبتنی بر فضای ابری است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تجارب پرداخت امن را در وب‌ سایت‌ های خارجی و تلفن همراه داشته باشند. بیش از ۲۰۰ ارز و ۳۰ زبان را پشتیبانی می کند و از جمله برنامه هایی است که به عنوان بهترین جایگزین پی پال معرفی میشود.

  • اشتراک: ندارد

Stripe

Stripe یک شرکت فناوری بین المللی است که بر روی کمک به رشد کسب و کار متمرکز است. این پلتفرم میلیون ها مشتری و صدها هزار کسب و کار کوچک را از طریق بانکداری دیجیتال، تلفن های همراه، تبلت ها و اینترنت به هم متصل می کند. با Stripe، کسب‌وکارها به ابزارهای قدرتمندی برای پردازش پرداخت‌ در سایت های خارجی، پذیرش پرداخت‌های مشتریان و مدیریت اشتراک‌ها دسترسی پیدا می‌کنند. Stripe با بیش از یک میلیارد دلار درآمد سالانه یکی از سریع ترین استارتاپ های در حال رشد در سیلیکون valley است و میتواند جایگزین پی پال در برخی بخش ها باشد.

  • اشتراک: ندارد

Squae در لیست بهترین جایگزین پی پال

Square یک شرکت فناوری مالی آمریکایی است که در سال ۲۰۰۹ با نام Square Inc. مستقر در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا تأسیس شد. Square به‌خاطر دستگاه‌های سخت ‌افزاری همنام خود که به مردم امکان می‌دهد به راحتی پرداخت ‌های کارت اعتباری را در مکان‌های فیزیکی بپذیرند، شناخته شده است. Square Connect پلتفرمی است که به بازرگانان امکان می دهد به چندین کانال مانند PayPal، Google Wallet، Apple Pay و غیره متصل شوند و البته از جمله بهترین جایگزین ها برای پی پال و خرید از سایت های خارجی است. این پلتفرم یک اپلیکیشن موبایل است که به کاربران امکان می دهد برای دوستان یا اعضای خانواده پول ارسال کنند. Square Card Reader دستگاهی است که به گوشی هوشمند یا تبلت متصل می شود و آن را به صندوق پول تبدیل می کند.

  • اشتراک: رایگان شروع می شود، برای ارتقاء مستلزم هزینه ماهانه بر حسب مقیاس است.

پلتفرم Skr ill

Skrill یک شبکه پیشرو بین‌المللی پرداخت الکترونیکی است که انتقالات بانکی فوری را از طریق کارت‌های نقدی MasterCard Prepaid با مارک خود ارائه می‌دهد. این شرکت در سال ۲۰۰۱ توسط شرکت چند ملیتی بریتانیایی ویرجین مانی راه اندازی شد. Skrill علاوه بر اینکه در سراسر جهان در دسترس است، توسط اکثر بانک ها و خرده فروشان بزرگ در سراسر جهان پذیرفته شده است و برای خرید از ebay و.. هم پیشنهاد میشود.

نحوه پرداخت در سایت های خارجی
نحوه پرداخت در سایت های خارجی

Intuit

Intuit یک توسعه دهنده نرم افزارهای مالی مصرف کننده، از جمله QuickBooks Online، TurboTax Online، Mint و سایر خدمات حسابداری و مالی شخصی و از بهترین جایگزین ها پی پال جهت پرداخت در سایت های خارجی است. QuickBooks Online یک سیستم حسابداری آنلاین است که برای مدیریت امور مالی شما استفاده می شود. TurboTax Online یک برنامه آماده سازی مالیاتی رایگان است که توسط Intuit ارائه شده است. Mint یک برنامه مالی شخصی است که به شما کمک می کند هزینه های خود را پیگیری کنید و تصمیمات مالی بهتری بگیرید. همه محصولات آنها شامل شکلی از پورتال پرداخت قبض است که به پر کردن شکاف بین مشاغل کمک می کند، شکاف بین حسابداری و معاملات واقعی که باید انجام شود.

  • اشتراک: ندارد

بهترین جایگزین پی پال؛ ProPay

Pro Pay یک سرویس درگاه پرداخت برای مشاغل کوچک است. راه حل ProPay به کسب و کارهای کوچک بسیار ساده است که آن را برای پردازش پرداخت های کارت اعتباری / دبیت بصورت آنلاین و پرداخت در سایت های خارجی مانند خرید از آمازون ارائه می دهد. ProPay به کسب و کارها اجازه می دهد تا ویژگی های مختلفی مانند صورتحساب تکراری، پشتیبانی چند ارزی، حفاظت از کلاهبرداری، مدیریت مشتری و موارد دیگر را اضافه کنند.

  • اشتراک: ۶۹.۹۵ دلار آمریکا در سال

Opayo

Opayo که زمانی با نام SagePay شناخته می‌شد، یک پردازشگر پرداخت آنلاین و بهترین جایگزین پی پال میتواند باشد که راه‌حل‌ های حساب تجاری را برای مشاغل بریتانیا ارائه می‌کند. Opa yo طیف وسیعی از روش های پرداخت از جمله بدهی مستقیم، سفارشات ثابت، پرداخت های خودکار و صورتحساب را جهت پرداخت در سایت های خارجی مانند خرید از علی بابا ارائه می دهد. Opa yo همچنین راه‌های مختلفی را برای جمع‌آوری پرداخت‌ها از جمله تماس‌های تلفنی، پیام‌های متنی، ایمیل، فکس، پست و حتی نامه‌های پیچیده ارائه می‌کند.

  • اشتراک: شروع از ۲۵ پوند در ماه در مقیاس

برنامه Dwolla

Dwolla یک صرافی ارز دیجیتال و ارائه دهنده پرداخت همتا به همتا (P2P) است که دفتر مرکزی آن در سیاتل، واشنگتن قرار دارد. این پلتفرم به افراد و کسب و کارها این امکان را می دهد که با استفاده از حساب های بانکی موجود خود به سرعت و ایمن وجوه ارسال و دریافت کنند. شبکه Dwolla از سه جزء اصلی تشکیل شده است: Dwolla.com، یک شبکه پرداخت P2P Dwolla Mobile، یک کیف پول موبایل و Dwolla Debit گزینه ای کم هزینه و بلادرنگ برای انتقال ACH.

  • اشتراک: ۲۵۰ دلار در ماه

Card inity

بازرگانان ممکن است برای کالاها و خدمات خود با کارت اعتباری و نقدی با Car dinity پرداخت کنند. پس از اینکه درخواست حساب تجاری شما پذیرفته شد، می‌توانید از ماژول‌ها و افزونه‌های نصب آسان موجود برای ادغام فروشگاه آنلاین خود با Cardinity جهت پرداخت در سایت های خارجی استفاده کنید. کسب و کار آنلاین شما پس از وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری یا نقدی خود در صندوق پرداخت، اطلاعات را به درگاه پرداخت Car dinity منتقل می کند. پول از کارت اعتباری مشتری شما به حساب تاجر شما ارسال می شود که پرداخت پردازش و تأیید شود. بسته به دفعات پرداخت شما، هر هفته یا هر ماه پول مستقیماً به حساب بانکی شما ارسال می شود و با مزایایی که دارد میتواند بهترین جایگزین پی پال باشد.

  • اشتراک: ندارد

اپلیکیشن Pay oneer

Pay oneer یک شرکت جهانی است که در پردازش پرداخت از طریق اینترنت تخصص دارد. پلتفرم آنها شامل یک برنامه وب ایمن است که به کاربران امکان می دهد پرداخت ها را از هر کجای دنیا بپذیرند. Pay oneer بیش از ۱۰۰ میلیون مشتری ثبت شده در سراسر جهان دارد که آنها را به یکی از بزرگترین ارائه دهندگان درگاه های پرداخت تجارت الکترونیک تبدیل می کند.

  • اشتراک: ۲۹.۹۵ دلار آمریکا

آمازون پی؛ پرداخت با بهترین جایگزین پی پال

Amazon Pay یکی از ویژگی‌های جدید پرداخت‌های آمازون است که پرداخت هزینه اقلامی که در آمازون خریداری می‌کنند را برای مردم آسان می‌کند. با Amazon Pay می‌توانید از کارت‌های نقدی یا اعتباری خود برای خرید در میلیون‌ها فروشگاه و برنامه مانند Netflix، Spotify، Uber، Lyft، Instacart، Whole Foods Market، DoorDash، Postmates، Shopify، Zulily و بسیاری دیگر به ویژه خرید از آمازون استفاده کنید. می‌توانید Amazon Pay را تنها در چند دقیقه تنظیم کنید و بلافاصله پرداخت‌ در سایت های خارجی و سایر برنامه ها را انجام دهید.

  • اشتراک: ندارد

Wise

وایز یک ارائه دهنده پیشرو در بین نرم افزارهای کسب و کار مبتنی بر ابر برای مشاغل کوچک و متوسط است. مجموعه ابزارهای یکپارچه Wise به کسب و کارها اجازه می دهد تا فروش، بازاریابی، عملیات و امور مالی را در یک مکان مدیریت کنند. پلتفرم Wise به طور یکپارچه در اکثر CRM ها و ERP ها ادغام می شود و به کسب و کارها این امکان را می دهد که فرآیندها را در چندین کانال به صورت خودکار انجام دهند. پلت فرم Wise به عنوان بهترین جایگزین پی پال، همچنین شامل یک API قوی است که توسعه دهندگان می توانند از آن برای ادغام ابزارهای Wise به طور مستقیم در برنامه های خود استفاده کنند.

  • اشتراک: ندارد

سرویس Pay Line

Pay Line یک سرویس رایگان برای پرداخت در سایت های خارجی است که مشاغل را با فریلنسرهایی که می خواهند با ارائه خدمات خود از طریق وب سایت هایی مانند Up work، Freelancer و Fiverr پول دریافت کنند، مرتبط می کند. کسب‌ وکارها می‌توانند فریلنسرها را بر اساس مهارت‌ها و مکان‌ها جستجو کنند و سپس انتخاب کنند که با چه فریلنسرهایی دوست دارند کار کنند. فریلنسرها برای پروژه ها مناقصه می دهند و پس از پذیرفته شدن پروژه، هر دو طرف قرارداد منعقد می کنند. پس از تکمیل پروژه، مشتری از طریق Pay Line به فریلنسر پرداخت می کند.

  • اشتراک: ۲۰ دلار آمریکا در ماه

پرداخت های Shopify

Shopify Payments یک دروازه پرداخت آنلاین از بهترین جایگزین ها برای پی پال است که به طور خاص برای بازرگانانی که محصولات و خدمات را در Shopify می فروشند توسعه یافته است. این یک راه ساده برای بازرگانان Shopify برای پردازش تراکنش ها و جمع آوری پرداخت ها فراهم می کند. Shopify Payments از پرداخت های کارت اعتباری و PayPal و همچنین برنامه های صورتحساب و اشتراک مکرر پشتیبانی می کند.

  • اشتراک: ۲۹ دلار آمریکا در ماه در مقیاس
بهترین جایگزین پی پال در ایران
بهترین جایگزین پی پال در ایران

Blue Snap

Blue Snap پیشرو جهانی در راه حل های تجارت دیجیتال است. آنها مجموعه کاملی از خدمات تجاری از جمله سیستم های نقطه فروش (POS)، بازارهای آنلاین و POS تلفن همراه را ارائه می دهند. Blue Snap گزینه های پرداخت متنوعی از جمله پرداخت با کارت اعتباری، انتقال بانکی، پرداخت ACH و کارت های پیش پرداخت را ارائه می دهد.

اشتراک: ۷۵ دلار در ماه برای بازرگانی که کمتر از ۲۵۰۰ دلار را پردازش می کنند

View post در لیست بهترین جایگزین پی پال

View post یک راه حل SaaS است که خرده فروشان را قادر می سازد تا کالاهای فیزیکی را با استفاده از گوشی های هوشمند بفروشند. برنامه View post با دستگاه‌های Point of Sale موجود مانند صندوق‌های پول و اسکنر بارکد کار می‌کند. مشتریان کدهای QR نمایش داده شده در رسیدها را اسکن می کنند و جزئیات محصول را قبل از پرداخت مشاهده می کنند. این گزینه اصلی برای آن معدود کسب و کارهای بزرگ است که این مطلب را می خوانند.

  • اشتراک: ۱۴.۹۹ دلار آمریکا در ماه

Fast Spring

Fast Spring ارائه‌دهنده راه‌حل‌های پردازش پرداخت الکترونیکی برای هنرمندان مستقل، موسیقی‌دانان، فیلم‌سازان، نویسندگان، ناشران و سایر تولیدکنندگان محتوا است. از طریق Fast Spring، افراد می توانند از طریق کارت اعتباری، انتقال بانکی، PayPal، Apple Pay، Google Wallet، Ali pay، WeChat Pay، Union Pay، Ali Express و غیره حساب ایجاد کنند و به سرعت و ایمن وجوه دریافت کنند؛ در نتیجه میتواند یکی از گزینه ها به عنوان بهترین جایگزین پی پال باشد.

  • اشتراک: ندارد

سیستم Chime

Chime یک سیستم پرداخت همتا به همتا است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از شماره تلفن خود پرداخت در سایت های خارجی را انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شماره تلفن خود را به برنامه اضافه کنید و سپس آنچه را که می خواهید برای آن پرداخت کنید انتخاب کنید.

  • اشتراک: ندارد

We pay؛ از جمله بهترین جایگزین های پی پال

We Pay یک سیستم پرداخت همتا به همتا است که به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از حساب بانکی خود، هر چیزی را پرداخت کنید. اگر We Pay برای تراکنش‌های بین‌المللی پشتیبانی کند، بسیار خوب است. با این حال، این برنامه به شما امکان می دهد بدون وارد کردن اطلاعات شخصی، برای اقلام پرداخت کنید.

  • اشتراک: ندارد

جمع بندی

PayPal از جمله روش های محبوب برای پرداخت وجه در اکثر مناطق دنیا است. امروزه در فضای در حال توسعه ارز دیجیتال شرکت‌های دیگری هم در این بازار رقابتی در حال گسترش می باشند. بطوری که تقریباً همه بازارهای مصرفی به روش آنلاین در حال رشد و توسعه هستند. در دنیای امروز مصرف کنندگان بیشتر به سیستم‌های پرداخت آنلاین روی آورده‌اند و هر ساله تعداد کاربران در حال افزایش است. در این مقاله از گروه تجاری ققنوس تلاش کردیم تا بهترین جایگزین پی پال برای پرداخت در  سایت های خارجی و سایر موارد را معرفی کنیم. تمام این برنامه ها در صورتی که با محدودیت های بین المللی تحریم ها مواجه نیستید، بسیار کارآمد هستند. اگر قصد خرید از سایت های خارجی و پرداخت وجه به فروشندگان خارجی را دارید، گروه تجاری ققنوس همراه شماست تا بهترین خدمات را جهت خرید و پرداخت هزینه ها و همینطور حمل و نقل بین المللی کالاهای خریداری شده ارائه دهد.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *