بهترین کالا برای واردات پرسود از چین (راهنمای ۲۰۲۲)

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

بهترین کالا برای واردات از چین

آنچه در این مقاله میخوانید

کشور چین یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده جهان محسوب می شود و به همین دلیل به عنوان قطب اقتصادی جهان شناخته می شود. تجارت با کشور چین و واردات کالا از این کشور به سایر کشورها می تواند باعث سود و پیشرفت تاجرانی شود که در زمینه تجارت برون مرزی فعالیت می کنند. اما نکته حائز اهمیت در این زمینه این است که این تاجران باید قبل از وارد شدن به حیطه تجارت با چین برای داشتن یک واردات پر سود از چین با اصول و قواعد این کار همچون بهترین کالا برای واردات از چین آشنایی لازم را داشته باشند.

گروه تجاری ققنوس برای آن که بتواند تاجران و بازرگانانی را که قصد واردات کالا از چین را دارند به درستی راهنمایی کند تلاش کرده است تا با نگارش این مقاله تاجران را با یک سری اصول کلی در رابطه با روند اقتصادی کشور چین آشنا کند. در این مقاله علاوه بر مسائلی که به آن اشاره شد به معرفی ۲۰ نمونه از بهترین کالا ها برای واردات از چین و همچنین چگونگی پیدا کردن این گونه کالا های پر سود اشاره خواهد شد.

چرا معمولا بهترین محصولات در چین تولید می شوند؟

دلیل این که بهترین محصولات در چین تولید می شوند این است که به دلیل سیاست های اقتصادی که توسط سیاست مداران این کشور در خصوص ایجاد کار برای جمعیت ساکن در این کشور ایجاد شد تولید محصولات گوناگون در این کشور ارزان می باشد. در واقع ماجرا از این قرار است که کشور چین برای این که بتواند برای مردم خود درآمد زایی کند و ایجاد اشتغال نماید نیاز به سرمایه خارجی داشت از این رو این کشور دروازه های خود را به روی سرمایه خارجی باز کرد و در ازای هزینه ی پایین نیروی کار باعث جذب کشورهای دیگر به سرمایه گذاری شد.

علاوه بر تاثیری که ارزان بودن نیروی کار در کشور چین در راستای تولیدات دارد مسئله ی دیگری که باعث می شود بهترین محصولات در چین تولید شوند زیر ساخت هایی است که دولت این کشور در جهت بهبود شرایط اقتصادی ایجاد کرده است. دلایل مهم دیگری نیز وجود دارد که باعث تولید بهترین محصولات در این کشور می شود که در ادامه در رابطه با هر یک از آن ها توضیح خواهیم داد.

واردات پرسود از چین
واردات پرسود از چین

تولید محصولات با کیفیت با قیمتی مناسب

علاوه بر مسائلی که در بالا به آن اشاره شد در کشور چین با تغییراتی که در سال های اخیر در سیاست های اقتصادی این کشور ایجاد شده است و همچین پیشرفت علم و استفاده از تکنولوژی در روند تولید محصولات مختلف، هزینه های تولید کالا کاهش یافته است بدون این که از کیفیت و مرغوبیت کالا ها کاسته شود و باعث تولید بهترین کالا ها برای واردات پرسود از چین شده است. از جمله این تکنولوژی ها می توان به فرایند اتوماسیون اشاره کرد که در این صورت هزینه ای که در راستای تولید محصولات باید به نیروی کار تعلق گیرد بسیار کاهش می یابد که این امر بسیار برای تولید کنندگان سود آور خواهد بود و باعث می شود برند های محبوبی برای تولید محصولات خود به این کشور روی بیاورند.

تنوع گسترده در تولید انواع کالا

کشور چین علاوه بر پیشرفت های بی بدیلی که در عرصه اقتصاد داشته است و باعث شده به یکی از قطب های اقتصادی جهان تبدیل شود، پیشرفت های بسیاری خوبی نیز در راستای علم و دانش داشته است که از این مورد نیز در صنعت و کسب و کار استفاده های درستی شده است. این کشور با تولید دستگاه ها و ماشین آلات مختلف و در اختیار داشتن مواد خام مختلف موفق به تولید کالا های مختلف و متنوع شده است که این مسئله در عرصه اقتصاد امتیاز بالایی برای کشور چین محسوب می شود و همچنین برای خریداران کالا نیز یک واردات پرسود از چین را رقم می زند.

پیشرو در توسعه

کشور چین در راستای توسعه ی روند تولید بهترین محصولات پیشرفت های چشمگیری داشته است و هم چنان به دنبال پیدا کردن راه حل های مفید و مقرون به صرفه در جهت تولید محصولات با کیفیت عالی می باشد. از جمله راه حل هایی که برای پیشرفت در این زمینه به کار می گیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنترل کردن قیمت یوان در برابر قیمت دلار که باعث می شود سرمایه گذاران خارجی راحت تر دلار را وارد کشور چین کرده و آن را به ارز داخلی تبدیل کنند.
  • استفاده از کارگران پر تلاش و سخت کوش و متخصص در خط تولید که به کار خود متعهد هستند. بسیاری از مردم این کشور در دیگر کشورها تحصیل کرده به مهارت آموزی در زمینه یک کسب و کار خاص می پردازند و پس از کسب تجربه به زادگاه خود بازگشته و از تجربیاتی که آموخته اند در راستای تولید داخلی استفاده می کنند.

تمرکز بر توسعه کسب و کارها

هر کشوری در راستای داشتن نظام اقتصادی قوی و پر قدرت علاوه بر اینکه محصولات خوب و با کیفیتی را تولید می کند باید بتواند در راستای فروش این محصولات نیز بستر مناسبی را فراهم کند. کشور چین علاوه بر محصولات با کیفیتی که تولید می کند بستر مناسبی را فراهم کرده است تا تولید کننددگان، تامین کنندگان و خریداران بتوانند در آن به تعامل و معامله با یکدیگر بپردازند. در این صورت هم تولید کنندگان و تامین کنندگان سود می کنند و هم خریداران می توانند به درستی بهترین کالا ها برای واردات از چین را شناسایی و خریداری کنند.

ارائه مزایای عالی از دولت

در کشور چین سیاست مداران فعال در عرصه اقتصاد سیاست های گوناگونی را برای کمک به روند صادرات و واردات اندیشیده اند. از جمله این سیاست ها می توان به سیاست تخفیف مالیاتی که در زمینه صادرات به تولید کنندگان و تامین کنندگان تعلق می گیرد اشاره کرد که بدین منظور در سال ۱۹۸۵ مالیات مضاعف بر صادرات توسط دولت چین حذف گردید، بازرسی های گوناگونی نیز توسط کارشناسان دولت در خصوص هر صنف تولیدی انجام می گیرد و همچنین سیاستی در خصوص معافیت مالیاتی واردات در این کشور وجود دارد.

معرفی ۲۰ نمونه از بهترین کالا ها برای واردات از چین

سالانه بسته به میزان عرضه و تقاضا در داخل کشور بهترین کالا ها برای واردات از چین تغییر خواهند کرد. هر تاجر و بازرگانی باید با نیاز بازار کشور خود که قصد وارد کردن کالا به آن را دارد آشنا باشد تا بداند مطابق با نیاز بازار چه کالا هایی را باید از چین وارد کند تا سودی بیشتری را در ازای آن کالا ها به دست آورد. در این قسمت با توجه به نیاز بازار ۲۰ نمونه از بهترین کالا ها برای واردات از چین را به شما معرفی می کنیم.

پانسمان های هیدروکلوئیدی

از جمله بهترین کالا ها برای واردات از چین می توان به تکه های هیدروکلوئیدی اشاره کرد. تکه های هیدروکلوئیدی یا پانسمان های هیدرو کلوئیدی پانسمان هایی هستند که به صورت ژل، خمیر یا ورقه ای وجود دارند. این نوع از پانسمان ها از موادی چون پکتین، ژلاتین و کربوکسی متیل سلولز تشکیل شده اند. این نوع از پانسمان ها به این صورت هستند که خود جاذب، ضد آب و چسبنده بوده و بدون نیاز به چسب های ثانویه می توان آن ها را بر روی زخم قرار داد.

پانسمان های هیدروکلوئیدی زمانی که بر روی زخم قرار می گیرند در واقع یک محیط بسته و ایزوله بر روی سطح زخم ایجاد می کنند. این پانسمان ها با استفاده از رطوبت و آنزیم های خود پوست، رطوبت مورد نیاز برای ترمیم زخم را فراهم می کند. در واقع این رطوبت مواد موجود در این نوع پانسمان را فعال می کند تا به صورت خمیر یا ژل سطح زخم را پوشانده و به ترمیم آن بپردازد. این محصول علاوه بر درمان زخم های سطحی برای درمان آکنه و جوش نیز مورد استفاده قرار گرفته و بسیار موثر می باشد از این رو در بازار مصرف طرفداران زیادی دارد و وارد کردن این کالای پر سود از چین بسیار برای تاجران مقرون به صرفه می باشد.

  • حجم جستجوی این محصول به صورت میانگین ماهانه در آمازون ۲۵ هزار و در گوگل ۴۷ هزار سرچ می باشد.

محافظ صفحه نمایش تلفن های هوشمند

یکی از بهترین کالا ها برای واردات از چین وسایل جانبی موبایل می باشد که از جمله این وسایل می توان به گلس یا همان محافط صفحه نمایش تلفن های هوشمند اشاره کرد. گوشی های تلفن هوشمندی که امروز مورد استفاده مردم قرار گرفته است با توجه به قابلیت هایی که دارد در اصل یک سیستم رایانه این کوچک به حساب می آید که همیشه همراه انسان است و کار های زیادی را در طول شبانه روز می توان با آن انجام داد از این رو این وسیله در معرض آسیب های زیادی قرار می گیرد که یکی از آن ها ضربه خوردن و برخورد با زمین و دیگر اشیاء می باشد که منجر به شکستن و یا ترک خورد صفحه نمایش آن می شود از این رو نیاز به یک محافظ دارد.

وارد کردن انواع محافظ های صفحه نمایش گوشی از جمله واردات پر سود از چین به حساب می آید. این محافظ ها در انواع مختلف و برای تمامی تلفن های همراه هوشمند در برند ها و مدل های مختلف ساخته شده اند و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند به گونه ای که در هنگام خرید تلفن های همراه هوشمند بلا استثنا یک محافظ صفحه نمایش تلفن همراه نیز توسط مشتریان خریداری می شود از این رو وارد کردن این کالا می تواند سود خوبی را برای تاجران داشته باشد.

  • حجم جستجوی این محصول به صورت میانگین ماهانه در آمازون ۹۳ هزار و در گوگل ۷ K می باشد.

ماسک های بهداشتی و یک بار مصرف

از جمله دیگر کالا هایی که واردات پر سود از چین را برای تاجران به ارمغان می آورند وارد کردن ماسک های بهداشتی و یک بار مصرف می باشد. ماسک های بهداشتی یک بار مصرف با توجه به کاربردی که دارند و می توانند نوعی پیشگیری در برابر ابتلاء به بیماری های واگیر دار به حساب آیند، طرفداران زیادی داشته و تقاضای زیادی در رابطه با این نوع محصول در بازار وسایل بهداشتی به چشم می خورد.

 در چند سال اخیر با شیوع بیماری کرونا و سویه های مختلف این بیماری کاربرد این نوع از ماسک های بهداشتی و یک بار مصرف بسیار ضروری و حیاتی شده است علی الخصوص که این ماسک ها این قابلیت را دارند که ساعت ها بر روی صورت باقی بمانند و مزاحمتی هایی هم چون حساسیت پوستی، مشکلات تنفسی و … را برای کسی که از آن ها استفاده می کند ایجاد نکنند. همچنین این ماسک ها بسیار سبک، قابل حمل و در رنگ ها و طرح های مختلف بوده و می توان به راحتی در مکان های مختلف از آن ها استفاده کرد از این رو می توان گفت وارد کردن این نوع کالا از کشور چین می تواند بسیار سود آور باشد.

پرس سیر

از جمله دیگر ابزار هایی که بهترین کالا برای واردات از چین به حساب می آیند پرس سیر می باشد. سیر از جمله مواد غذایی است که در بسیاری از غذا های شرقی و اروپایی از آن استفاده می شود در نتیجه برای استفاده از این ماده مغذی در غذا راه حل های مختلفی وجود دارد که آشپز ها با استفاده از آن به خرد کردن سیر بپردازند از جمله این راه حل ها استفاده از پرس سیر می باشد که وسلیه ای بسیار سبک برای خرد کردن و له کردن سیر به حساب می آید و با توجه به این که می توان به راحتی آن را تمیز کرده طرفداران زیادی در بازار مصرف دارد. این وسیله را در هنگام فروش می توان به صورت پک به همراه چند وسیله کاربردی دیگر در آشپز خانه به فروش رساند.

  • حجم جستجوی این محصول به صورت میانگین ماهانه در آمازون ۵۷ هزار و در گوگل ۳۲ هزار می باشد.

پایه نگهدارنده تلفن همراه مخصوص ماشین

یکی از وسایل های جانبی تلفن همراه که واردات پر سود از چین را به همراه دارد پایه های نگهدارنده تلفن همراه می باشد که در ماشین برای نگهداشتن تلفن های همراه از آن استفاده می شود. معمولا این مسئله برای خیلی از افراد پیش آمده است که در هنگام رانندگی برای پاسخ دادن به یک تماس و یا حتی پیدا کردن یک مسیر نیاز به استفاده از تلفن همراه خود دارند در صورتی که به هر دو دست خود برای هدایت ماشین نیاز دارند، در این مواقع به وجود پایه های نگهدارنده تلفن همراه بشدت نیاز است.

پایه های نگهدارنده تلفن همراه قابلیت تنظیم برای گوشی هایی در ابعاد مختلف را دارند و بر روی داشبرد ماشین نصب شده و استفاده از تلفن همراه را در هنگام رانندگی آسان می سازد. این پایه ها انواع مختلف با کارایی های گوناگونی دارند و می توانند در عین نگهداری از تلفن همراه به شارژ کردن باطری تلفن نیز بپردازند. وارد کردن این وسیله می تواند سود بسیار خوبی را برای تاجران به ارمغان بیاورد و همچنین از بازار مصرف پر فروشی برخوردار است.

  • حجم جستجوی این محصول به صورت میانگین ماهانه در آمازون ۱۴۰ هزار و در گوگل ۲۴ K می باشد.

چراغ های حلقه‌ای (رینگ لایت)

یکی دیگر از بهترین کالا ها برای واردات از چین چراغ های حلقه ای یا رینگ لایت ها می باشند. یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در حرفه عکاسی و فیلم برداری مسئله ی نور پردازی می باشد. عکاسان و فیلم برداران و افرادی که در حوزه ساخت کیلیپ های تبلیغاتی برای شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند می توانند به راحتی با استفاده از نور پردازی مناسب، ساده ترین تصاویر را به تصاویری زیبا و جذاب تبدیل کنند و کیلیپ هایی با نور پردازی عالی بسازند، در این راستا یکی از ابزار های کاربردی و مهم در این کار چراغ های حلقه ای هستند.

چراغ های حلقه ای انواع مختلفی دارند. این چراغ ها دارای پایه های قابل تنظیم در ارتفاعات مختلف می باشند. از دیگر ویژگی های این نوع از چراغ ها این است که میزان نور آن ها و همچنین دمای آن ها قابل تنظیم می باشد. برخی از این چراغ ها دارای یک گیره نگهدارنده تلفن همراه در وسط رینگ لایت می باشند. این نوع چراغ ها از جمله کالا هایی هستند که واردات پر سود از چین را برای تاجر به همراه دارند. این نوع چراغ ها بازار فروش خوبی در کشور دارند.

  • حجم جستجوی این محصول به صورت میانگین ماهانه در آمازون ۹۵ هزار و در گوگل ۲۳۴ هزار سرچ می باشد.

شارژر بی سیم تلفن های همراه

یکی دیگر از بهترین کالا ها برای واردات پر سود از چین که از جمله لوازم جانبی تلفن های همراه به حساب می آید شارژر های بی سیم می باشد. این شارژر ها انواع مختلفی چون ۵/۷ وات، ۱۰ وات، ۱۵ وات و … دارند که با سرعت شارژ کردن تلفن های همراه مرتبط می باشد. شارژر های بی سیم تلفن های همراه توانسته اند بازار فروش خوبی را به خود اختصاص دهند و میزان تقاضای زیادی در رابطه با این نوع شارژر ها وجود دارد. وارد کردن این نوع کالا از کشور چین سود زیادی را برای تاجران به همراه دارد.

  • حجم جستجوی این محصول به صورت میانگین ماهانه در آمازون ۲۰۴ هزار و در گوگل ۶۲ هزار سرچ می باشد.

توسعه دهنده های وای فای

یکی دیگر از بهترین کالا ها برای واردات از چین توسعه دهنده های وای فای می باشند. این کالا با توجه به این مسئله که در طول شبانه روز افراد زیادی بسیاری از کار های خود را از طریق اینترنت و شبکه های وای فای انجام می دهند بسیار پر کاربرد بوده و میزان تقاضای این کالا در بازار زیاد می باشد. کاربرد این وسیله به این صورت است که به شبکه وای فای مصرف کننده متصل می شود، این شبکه را کپی می کند و به طور مجددا به پخش این شبکه اقدام می کند، این کار باعث می شود برد آن شبکه افزایش یابد. وارد کردن این نوع کالا از کشور چین با توجه به بازار فروشی که دارد وارداتی پر سود برای تاجران به حساب می آید.

  • حجم جستجوی این محصول به صورت میانگین ماهانه در آمازون ۱۵۰ هزار و در گوگل ۱۸۶ هزار سرچ می باشد.

آینه های روشن (LED)

از جمله دیگر کالا هایی که بهترین کالا برای واردات از چین به حساب می آیند آینه های روشن هستند. این آینه ها در ابعاد و اندازه های مختلف بوده و دور تا دور قاب آینه با یک نوار LED پوشیده شده است البته نوع دیگر این نوع از آینه ها که مورد استفاده گیریمور ها می باشد به این صورت است که به جای لامپ های LED از لامپ های دیگر در ابعاد بزرگتر و پر نور تر استفاده می شود. این آینه ها در مکان های مختلفی چون آرایشگاه ها و سالن های زیبایی، اتاق های گیریم، منازل و … کاربرد دارند و باعث بهتر دیده شدن می شوند. با توجه به بازار فروش خوبی که این نوع از آینه ها دارند واردات آن ها می توان سود خوبی را برای وارد کننده آن ها به ارمغان بیاورد.

  • حجم جستجوی این محصول به صورت میانگین ماهانه در آمازون ۲/۷ K و در گوگل ۹/۸ هزار سرچ می باشد.

مینی باد کننده تایر

از جمله ابزار های جانبی خودرو مینی باد کننده تایر می باشد که خرید آن ها واردات پر سود از چین را به دنبال دارد. این وسیله همانطور که از نام آن نیز مشخص می باشد در سایز کوچکی طراحی شده است و معمولا بین ۶ تا ۱۰ پوند وزن دارد که حمل آن را بسیار راحت کرده است و می توان در مکان های مختلف مانند مغازه ی مکانیکی، در هنگام سفر در خودرو، در منزل و … به منظور های مختلف از آن استفاده کرد. این ابزار در هنگام فروش به صورت یک پک کامل به همراه لوازم جانبی چون پسوند لوله، آداپتور های نازل، کابل، گیره و …. به مشتریان ارائه می شود. این کالا بازار پر فروشی دارد و سودی خوبی را برای وارد کننده حاصل می کند.

  • حجم جستجوی این محصول به صورت میانگین ماهانه در آمازون ۴۱ هزار و در گوگل ۲۱ هزار سرچ می باشد.

ست برس آرایشی

ست برس های آرایشی از جمله لوازم جانبی آرایشی به حساب می آیند که نقش مهمی را در کیف لوازم آرایشی بانوان بر عهده دارند. این ست شامل ۱۰ تا ۲۰ نوع برس می باشد که هر کدام دارای قلمویی در اندازه های مختلف است که کاربرد متفاوتی را بر عهده دارد. از آنجایی که لوازم آرایشی بازار فروش بسیار پر سود و رونقی را به خود اختصاص داداه است این ست نیز متقاضیان زیادی دارد و از جمله بهترین کالا ها برای واردات از چین به حساب می آید که می تواند سود بسیار خوبی را برای وارد کنندگان آن به دست بیاورد.

  • حجم جستجوی این محصول به صورت میانگین ماهانه در آمازون ۶۹ هزار و در گوگل ۳۱ هزار سرچ می باشد.

سرخ کن هوا

از جمله لوازم های خانگی که بهترین کالا برای واردات از چین به حساب می آیند می توان به سرخ کن هوا اشاره کرد. این نوع از سرخ کن ها ویژگی های زیادی دارند که نسبت به قیمتی که با آن به فروش می رسند بسیار مقرون به صرفه می باشند و محبوبیت زیادی را در بازار فروش لوازم خانگی به خود اختصاص می دهند. از جمله ویژگی های این نوع از سرخ کن که باعث محبوبیت آن در بازار مصرف شده است می توان به ولتاژ دستگاه، نوع پخت مواد غذایی در آن که به راحتی می توان غذا ها را به صورت رژیمی در آن سرخ کرد و …. اشاره کرد. وارد کردن این نوع کالا از چین می تواند سود بسیار خوبی را برای وارد کنندگان آن در بازار فروش به دست آورد.

  • حجم جستجوی این محصول به صورت میانگین ماهانه در آمازون ۵۶۱ هزار و در گوگل ۳/۱ میلیون سرچ می باشد.

دوربین های امنیتی

از جمله بهترین کالا ها برای واردات از چین دوربین های امنیتی می باشند. امروزه در اکثر مکان ها همچون خانه ها، کارخانه ها، شرکت ها، مغازه ها و ….. برای ایجاد امنیت از دوربین های امنیتی استفاده می شود. این نوع دوربین ها دارای انواع مختلفی می باشند و همچنین بسته به نوع دوربین کارایی های مختلفی را نیز به کاربران ارائه می دهند. از جمله ویژگی های این نوع دوربین ها می توان به کیفیت تصویر، ویژگی های لنز، حالت اتصال شبکه و …. اشاره کرد. این نوع دوربین ها قیمت های بالایی دارند به همین دلیل وارد کردن آن ها از خارج از کشور می تواند سود بسیار خوبی را عاید وارد کنندگان این نوع از کالا ها بنماید. در هنگام خرید این نوع از دوربین ها توسط تاجران باید حتما به نمونه اولیه توجه شود تا تقلبی صورت نگیرد.

  • حجم جستجوی این محصول به صورت میانگین ماهانه در آمازون ۱۹۱ هزار و در گوگل ۳۱ هزار سرچ می باشد.

تلسکوپ کوچک تک چشمی

از جمله دیگر کالا هایی که به عنوان بهترین کالا برای واردات از چین می توان در این لیست از آن نام برد باید به تلسکوپ های کوچک تک چشمی اشاره کرد. تلسکوپ های کوچک تک چشمی همانطور که از نام آن مشخص می باشد در سایز های کوچکی ساخته می شوند که می توان به راحتی آن را در هر مکانی به همراه داشته و به تماشای ستارگان پرداخت. این دوربین ها به دلیل قیمت بالای تلسکوپ های بزرگ و همچنین فضایی که اشغال می کنند برای افرادی که به صورت تفریحی به تماشای ستارگان می پردازند بسیار مناسب می باشد و بازار فروشی خوبی را به خود اختصاص داده است. این نوع از تلسکوپ ها در انواع مختلف و با کارایی های متفاوتی ساخته می شوند. این نوع کالا می تواند پس از فروش سود خوبی را برای وارد کنندگان آن به دست آورد.

ساعت های هوشمند

ساعت های هوشمند از جمله دیگر کالا هایی هستند که می تواند وارداتی پر سود از چین را برای وارد کنندگان به ارمغان بیاورد. این ساعت ها در رنگ ها، طرح ها و اشکال مختلفی ساخته شده اند و می توانند بعضی از کارایی های تلفن های هوشمند را به کاربران ارائه دهند. از جمله کاربرد های این ساعت ها این است که می توان به کمک آن به اینترنت متصل شد، دارای جی پی اس می باشد، امکان ارسال پیام و پاسخ گویی به تماس ها را دارد، زمان و تاریخ را به کاربر نشان می دهد و …. . این ساعت ها بازار فروش بسیار پر رونقی دارند و توانسته اند طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کنند از این رو می توان گفت این کالا پس از فروش می تواند سود بسیار خوبی را برای وارد کنندگان آن به دست آورد.

هدفون بلوتوث بی سیم

از دیگر کالا هایی که می توان به عنوان بهترین کالا برای واردات از چین در این لیست نام برد هدفون بلوتوث بی سیم می باشد. این نوع از هدفون ها توانسته اند به دلیل قابلیت بی سیم خود طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کنند و مانند مدل های سیم دار دست و پا گیر نمی باشند. این نوع از هدفون ها قابلیت تنظیم سایز دارند و در طرح های مختلفی ساخته می شوند. این هدفون ها بسته به مدلی که دارند می توانند کاربرد های گونا گونی را به کاربران ارائه دهند. هدفون های بلوتوث بی سیم می توانند پس از فروش سود خوبی را برای وارد کننده به ارمغان بیاورند.

غلتک صورت

از جمله دیگر کالا های وارداتی پر سود از چین غلتک های صورت می باشد. این غلتک ها از جمله لوازم های زیبایی به شمار می آیند و می توان آن ها را در دسته لوازم آرایشی – بهداشتی طبقه بندی کرد. این ابزار ها به منظور رفع چین و چروک، تسکین پوست و جلوگیری از پیری صورت به کار می روند. در ساخت این نوع غلتک ها از سنگ هایی چون یشم و تا حدودی کوارتز رز استفاده می شود البته کیفیت و ارزش سنگ های به کار رفته در این غلتک ها از سنگ هایی که در ساخت جواهر آلات از آن ها استفاده می شود کمتر است و به همین دلیل این غلتک ها از لحاظ قیمت مقرون به صرفه هستند. وارد کردن این نوع کالا به دلیل پر رونق بودن بازار لوازم آرایشی – بهداشتی برای وارد کنندگان سود آور خواهد بود.

  • حجم جستجوی این محصول به صورت میانگین ماهانه در آمازون ۴۱ هزار و در گوگل ۴۸ هزار سرچ می باشد.

لپ تاپ

یکی از به صرفه ترین کالا هایی که شامل کالا های وارداتی پر سود از چین به حساب می آید لپ تاپ می باشد. لپ تاپ ها ابزار های کاربردی و مهمی هستند که اکثر مردم جامعه به آن ها نیاز دارند و به همین دلیل از بازار فروش بسیار پر رونقی برخوردار هستند. لپ تاپ ها در بازار فروش دارای قیمت بالایی می باشند به همین دلیل وارد کردن آن ها از کشور چین و فروش این گونه کالا در کشور مقصد سودی بسیار بالایی را برای وارد کننده به ارمغان می آورد. امروزه مدل ها و برند های گوناگونی از لپ تاپ ها از چین وارد کشور می شود.

قطعات یدکی و لوازم جانبی تلفن همراه و لپ تاپ

از دیگر کالا هایی که می توان به عنوان کالای وارداتی پر سود از چین در این لیست نام برد می توان به قطعات یدکی و لوازم جانبی انواع تلفن های همراه و لپ تاپ در مدل های مختلف اشاره کرد. تلفن های همراه و لپ تاپ ها ابزار های بسیار پر کاربردی می باشند که در طول شبانه روز استفاده های زیادی از آن ها می شود. اما نکته مهمی که در این جا وجود دارد این است که وسیله ها در عین پر کاربردی در معرض خطر قرار دارند و ممکن است بر اثر ضربه خوردن، خیس شدن، ویروسی شدن و …. دچار مشکل و خرابی شوند در این جا است که لوازم یدکی و قطعات جانبی نقش مهمی را ایفا می کنند.

افراد زیادی هستند که در صورت ایجاد مشکل برای تلفن همراه و یا لپ تاپ خود به فکر تعمیر آن افتاده و قصد خرید مجدد این ابزار ها را ندارند در این صورت می توانند با خرید قطعات یدکی و لوازم جانبی لپ تاپ و یا تلفن همراه خود آن را تعمیر کنند. از آنجایی که این کار نسبت خرید مجدد آن وسیله مقرون به صرفه تر خواهد بود این قطعات و لوازم متقاضیان زیادی در بازار دارند از این رو وارد کردن این نوع کالا ها به کشور برای وارد کنندگان سود خوبی به ارمغان خواهد آورد.

آیفون های تصویری

از دیگر کالاهایی که می توان به عنوان بهترین کالا برای واردات از چین در این لیست از آنها نام برد انواع آیفون‌های تصویری می باشند. آیفون‌های تصویری در انواع و مدل‌های مختلفی طراحی و ساخته شده‌اند و با توجه به کارایی بالایی که در انواع جدید ساخته شده این نوع از آیفون‌ها طراحی و ایجاد شده است بازار فروش خوبی برای این گونه کالاها ایجاد شده است. انواع جدید این آیفون‌ها به کاربران این اجازه را می دهد که از طریق تلفن همراه خود به آیفون منزل متصل شوند. همچنین این آیفون‌ها این قابلیت را دارند که به اینترنت متصل شوند. این کالاها به دلیل جدید و به روز بودن از قیمت بالایی در بازار مصرف برخوردار هستند به همین دلیل واردات عمده این نوع کالاها از کشور چین به دیگر کشورها برای وارد کنندگان بسیار مقرون به صرفه و سود آور خواهد بود.

چگونه می توانید بهترین کالا ها را برای واردات پرسود از چین پیدا کنید؟

برای این که یک تاجر بتواند بهترین کالا ها را برای واردات از چین پیدا کند و در عین حال سود خوبی از این واردات به دست آورد همانطور که در بالا نیز اشاره کوچکی به آن شد باید نیاز های بازار کشور خود و یا دیگر کشور هایی که قصد وارد کردن کالا را به آن ها را دارد پیدا کند. برای این که تاجران در شناخت نیاز بازار دچار اشتباه و سردرگمی نشوند می توانند به گروه هایی که به ارائه مشاوره بازرگانی می پردازند مراجعه کنند که از جمله این گروه ها می توان به گروه تجاری ققنوس اشاره کرد که در رابطه با منبع یابی و سورسینگ کالا، پیدا کردن فروشنده معتبر، انواع کالا های پر سود و … به مراجعین خود خدمات و مشاوره ارائه می دهد.

از جمله دیگر راه ها برای یافتن بهترین کالا ها برای واردات از چین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از طریق جستجو در گوگل در رابطه با محصولات ترند مربوط به هر سال
  • جستجو در صفحه رسمی تامین کنندگانی که مورد اعتماد هستند.
بهترین کالا برای واردات از چین
بهترین کالا برای واردات از چین

واردات کالا از چین چقدر پر سود است؟

برای داشتن یک واردات پر سود از چین خریداران کالا باید به موارد گوناگونی توجه کنند که یکی از این عوامل کلیه هزینه هایی است که از زمان خرید کالا تا زمانی که به بازار فروش به وارد کننده تحمیل می شود. تاجران برای این که بتوانند از واردات کالا از کشور چین سود خوبی به دست آورند قبل از خرید کالا باید هزینه هایی چون هزینه خرید کالا، هزینه حمل و نقل بین المللی، هزینه های گمرکی، هزینه انبار، هزینه حمل و نقل داخلی در کشور مقصد و …. را محاسبه کنند. در صورتی که کالای مورد نظر بتواند پس از فروش تمام هزینه های ذکر شده را جبران کرده و علاوه بر آن سودی را عاید وارد کننده نماید، آن معامله سود آور خواهد بود.

از جمله دیگر عوامل، اطمینان از کیفیت کالا های خریداری شده است. تاجران برای این که از کیفیت کالا هایی که خریداری می کنند مطمئن شوند باید خرید خود را از طریق سایت های معتبری همچون سایت علی بابا و از طریق تامین کنندگانی که توسط این سایت معرفی می شوند انجام دهند. در این مورد این نکته قابل ذکر است که خریدارن نباید تنها به تاییدیه های این سایت در رابطه با تامین کنندگان اکتفا کنند بلکه باید تامین کنندگان را از طریق این سایت شناسایی و از طریق منابع دیگر صلاحیت و اعتبار کاری آن ها را مورد بررسی قرار دهند.

بر اساس آمار های به دست آمده تعداد زیادی از خریداران کالا از معامله با کشور چین ۴۰ درصد سود به دست می آورند و تعداد کمی نیز تنها ۵ درصد سود به دست می آورند. اما تاجران با استفاده از ترفند هایی می توانند میزان سود خود را به ۱۰۰ درصد برسانند. از جمله این ترفند ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • واردات کالاهای جدید و پر طرفدار
  • دوری از کالا هایی که در بازار فروش آن ها رقابت بالا بوده و عرضه کنندگان زیادی در بازار آن حضور دارند زیرا باعث کاهش قیمت محصول می شود.
  • ارائه ی گارانتی و ضمانت به همراه محصول

کلام پایانی

از آن جایی که این سوال برای بسیاری از افراد ایجاد می شود که چرا در کشور چین کالا هایی که قیمت آن ها در مقایسه با دیگر کشورها ارزان تر است اما کیفیت برابری با همان کشور ها دارند تولید می شود، گروه تجاری ققنوس به نگارش این مقاله پرداخته است تا پاسخی درست و منطقی به این سوال بدهد. علاوه بر این موضوع، در این مقاله به معرفی ۲۰ مورد از بهترین کالا ها برای واردات از چین در سال ۲۰۲۲ پرداخته شده است تا تاجران بتوانند با مطالعه ی این مقاله و شناخت این نوع کالا ها معامله ای پر سود با کشور چین داشته باشند.

از جمله دلایلی که باعث می شود محصولات تولید شده در کشور چین با کیفیت باشند و در عین حال از قیمت مناسبی برخوردار باشند چیست؟

از جمله این دلایل می توان به استفاده از نیروی کار ارزان قیمت، اتوماسیون بودن روند تولید و همچنین وجود مواد خام مناسب اشاره کرد.

تمرکز کشور چین و سیاست مداران این کشور که در حوزه اقتصاد فعالیت می کنند بر توسعه کسب و کار چه نتیجه ای را به دنبال داشته است؟

نتیجه تمرکز کشور چین به توسعه ی کسب و کار باعث ایجاد بستری شده است که تولید کننده، تامین کننده و خریدار بتوانند در آن با یکدیگر تعامل داشته باشند.

کشور چین چگونه باعث جذب و ورود سرمایه خارجی به داخل کشور شده است؟

این کشور با در اختیار قرار دادن نیروی کار ارزان در اختیار تولید کنندگان خارجی باعث جذب سرمایه های خارجی به درون کشور شده است.

از جمله راه های پیدا کردن کالا های پر سود برای واردات از کشور چین چیست؟

مراجعه به مشاوران و شرکت‌هایی که در زمینه ی واردات به بازرگانان مشاوره و خدمات ارائه می دهند همچون گروه تجاری ققنوس.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *