تخلف ۴۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از شناسایی ۲۹۵ نانوایی متخلف در سطح استان سمنان طی هفت ماهه سالجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، مهدی یحیایی اظهار کرد: در هفت ماهه سال جاری بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان صورت گرفته که از این تعداد بازرسی، ۲۹۵  فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعات کاری و غیره تشکیل شده است.

وی، ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ بر ۵۲۸ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: کم فروشی و عدم رعایت ساعت کار از بیشترین موارد تخلف در بین نانوایی‌های سطح استان بوده است که این پرونده ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه اظهار کرد: این بازرسی ها با هدف نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی در استان توسط ۱۲ بازرس و کارشناس واحد آرد و نان این سازمان انجام می‌شود و با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی‌کنند و نان های بی کیفیت به مردم عرضه می نمایند به شدت برخورد می‌شود.

یحیایی تصریح کرد: در سطح استان حدود ۷۰۰ واحد نانوایی فعالیت می کنند که از این تعداد ، ۵۴۵ واحد یارانه پز و مابقی آزادپز هستند.

وی اضافه کرد: هم استانی ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد ، عدم رعایت ساعت کاری و غیره موارد را با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اعلام کنند.

کیفیت ۶ درصد نان تولیدی در استان سمنان نامطلوب است

پیش از این و در سال گذشته بهروز اسودی، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفته، تنها ۶ درصد نان تولیدی در نانواهای سمنان فاقد کیفیت و نامطلوب تشخصیص داده شده است. طی ارزیابی صورت گرفته توسط کمیته بهبود کیفیت نان استان سمنان، ۷۶ درصد از نان‌های تولیدی استان وضعیت مطلوب، ۱۸ درصد نسبتاً مطلوب و شش درصد نیز نامطلوب هستند.
انتهای پیام

[ad_2]

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *