چگونگی واردات و ترخیص قطعات پله برقی از گمرک (صفر تا صد)

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

ترخیص قطعات پله برقی از گمرک

آنچه در این مقاله میخوانید

واردات قطعات پله برقی با نیازهای امروزه کشور به انواع مختلف بالابر ها و پله برقی ها، ذهن بسیاری از افراد را مشغول کرده و آن ها را به فکر واردات و ترخیص قطعات پله برقی  وا می دارد. ترخیص قطعات پله برقی از گمرک  از خدماتی است که توسط شرکت های مختلف بازرگانی انجام می شود؛ اما انجام این کار حساس نیازمند تجربه و حرفه ای بودن شرکت های بازرگانی است. از ویژگی های مهم یک شرکت بازرگانی حرفه ای این است که بتواند فرآیند ترخیص کالا را به بهترین و سریع ترین شکل ممکن برای شما انجام دهد؛ لازم به ذکر است ترخیص قطعات پله برقی یکی از خدماتی است که توسط گروه تجاری ققنوس انجام می شود.

خدمات مشاوره صحیح و حرفه ای در باب ترخیص کالا و ضمانت بهترین قیمت و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی از تعهدات گروه تجاری ققنوس است که راه را برای هرگونه فعالیت تجاری از جمله واردات قطعات پله برقی برای شما هموار می سازد.

واردات و ترخیص قطعات پله برقی چه مراحلی دارد؟

ترخیص قطعات پله برقی از گمرک فقط باید توسط شرکت بازرگانی با تجربه و با مدیریت قوی صورت گیرد تا مراحل ترخیص قطعات پله برقی با سرعت بالا و هزینه کم انجام شود. برای آشنایی بیشتر با مراحل واردات و ترخیص قطعات پله برقی با گروه تجاری ققنوس همراه باشید؛ این مراحل به شرح زیر است:

  • اولین مرحله واردات قطعات پله برقی ثبت سفارش کالا از بهترین برندهای موجود با مناسب ترین قیمت است. معمولاً خرید پله برقی و کالاهای مرتبط با آن از کشورهای ایتالیا، چین،کره و امارات متحده عربی انجام می شود.
  • یکی دیگر از مراحل خرید پله برقی و قطعات آن، یافتن فروشندگان معتبر و برتر در این زمینه است. این کار نیز بهتر است به عهده شرکت های بازرگانی باشد تا به دنبال فروشنده های برتر بگردند و راه را برای مشتریان راحت نمایند. گروه تجاری ققنوس در زمینه منبع یابی و سورسینگ کالا با داشتن تجربه کافی و مشاوران حرفه ای در خدمت تاجران و بازرگانان محترم می باشد.
  • پس از یافتن فروشندگان معتبر نوبت به بارگیری و ترانزیت کالا می رسد که این کار باید با ایمنی بالا و حساسیت های لازم انجام شود و به سلامت به مقصد مورد نظر ارسال می شوند.
  • آخرین مرحله تحویل کالا در مقصد و تایید سلامت آن می باشد.

گروه تجاری ققنوس تمامی مراحل واردات و ترخیص قطعات پله برقی را با مناسب ترین هزینه و با سرعت بالا برای هموطنان خود انجام می دهد. برای ترخیص پله برقی از گمرک تاییدیه و گواهی استاندارد از طرف اداره مربوطه ضروری است.

واردات و ترخیص قطعات پله برقی
واردات و ترخیص قطعات پله برقی

پله برقی شامل چه قطعاتی می شود؟

برای واردات قطعات پله برقی باید با مدل های مختلف پله برقی و قطعات آن آشنا شویم؛ زیرا هر کدام از مدل ها دارای ظرفیت های متفاوتی هستند و قطعات متناسب با نوع مدل و ظرفیت پله برقی متفاوت است. در ادامه به معرفی انواع قطعات مهم و وارداتی می پردازیم تا با دید بهتری نسبت به واردات و ترخیص قطعات پله برقی اقدام کنید.

  • سکوهای بالایی و پایینی و یا همان پاخور ها: این قطعات کمتر از سایر قطعات در کشور تولید می شوند و جزو قطعات اصلی هستند و رایج ترین نوع قطعه برای واردات قطعات پله برقی محسوب می شوند.
  • موتور گیربکس از قطعات مهم پله برقی است که یا توجه به استاندارد های روز دنیا و ظرفیت پله برقی ساخته می شود.
  • سیستم ترمز از قطعات بسیار مهم پله برقی که معمولا بعد از مدتی نیاز به تعویض یا تعمیر یا دارد. سیستم ترمز از رایج ترین موارد است که برای تامین آن نیازمند شرکت بازرگانی معتبر و آشنا به واردات و ترخیص قطعات پله برقی هستیم.
  • استپ: با اینکه این قطعه در کشور تولید می شود اما تعداد محدودی دارد.
  • نمایشگر جهت حرکت پله ها
  • محافظ های ایمنی موتور پله برقی
  • قطع کننده های مدارهای اصلی
  • قطعات سیستم کنترل ترمز
  • قطعات برای کنترل سرعت
  • سیستم کنترل عملکرد در دستگیره ها
  • قطعه های سیستم کنترل عملکرد زنجیر
  • سنسور های حرکتی در قسمت های بالا و پایین سکوها یا همان پاخور ها

لیست هزینه های ترخیص قطعات پله برقی

برای ترخیص قطعات پله برقی و همچنین قطعات آسانسور، تعرفه گمرکی خاصی در نظر گرفته شده است. هزینه ترخیص قطعات پله برقی از گمرک و یا قطعات آسانسور از گمرک با توجه به وزن بار و حجم و تعداد قطعات آن ها تعیین می شود. قیمت ترخیص قطعات پله برقی از گمرک را می توان بعد از تحویل فاکتور خرید که در آن وزن و تعداد قطعات ذکر شده است، محاسبه نمود. با توجه به کد تعرفه گمرکی که در گمرک برای هر یک از قطعات اعلام می شود، می توانیم هزینه ترخیص قطعات پله برقی از گمرک را تخمین بزنیم همچنین این هزینه را می ‌توان از روی فاکتور خرید نیز محاسبه کرد. گروه تجاری ققنوس با سال ها سابقه در زمینه ترخیص کالا و امور گمرکی با تکیه بر دانش و تجربه توانسته است میزان هزینه های اضافی شما را برای ترخیص هرنوع کالایی تا حد زیادی کاهش دهد.

لیست مدارک لازم برای واردات این قطعات

برای واردات قطعات پله برقی تاجری موفق است که در مورد شرکت های ترخیص کالا اطلاعات کافی داشته باشد و از این طریق بتواند با کمک ترخیص کار مدارک مورد نیاز را برای ترخیص قطعات پله برقی از گمرک جمع‌آوری کند. در واقع باید بلافاصله بعد از مذاکره با فروشنده در کشور مبدا و توافق مدارک را جمع‌آوری کرد. جمع‌آوری مدارک مورد نیاز برای ترخیص قطعات پله برقی از گمرک بدون مشاوره با افراد متخصص امکان‌پذیر نیست. بهترین راه کار کمک گرفتن از متخصصین و ترخیص کاران حرفه ای در این زمینه است. اداره گمرک برای جلوگیری از ورود کالاهای تقلبی و غیر مجاز به کشور، قوانینی وضع کرده است و افراد باید با ارائه مدارک و مجوز های لازم قانونی بودن تجارت خود را به اداره گمرگ ثابت نمایند.

مدارک ترخیص قطعات پله برقی از گمرک عبارتند از:

  • کارت بازرگانی
  • فاکتور خرید
  • مشخصات محصول خریداری شده
  • مجوز خرید
  • مجوز استاندارد
  • سند بازرسی
  • قبض انبار
  • فاکتور ترخیص

نکات مهم جهت واردات قطعات پله برقی

واردات قطعات پله برقی موضوعی مهم و نیازمند دقت بالایی است در اینجا می خواهیم به نکات مهم در رابطه با این موضوه اشاره کنیم که عبارتند از :

  • خرید از مراجع و فروشنده های معتبر
  • خرید از شرکت هایی که دارای گواهینامه های لازم هستند.
  • مطالعه و بررسی دقیق مشخصات فنی محصول
  • مشاهده سابقه شرکت سازنده و نمونه پروژه های آن شرکت

برای واردات و خرید مطمئن و مناسب بهتر است از شرکت های بازرگانی حرفه ای کمک بگیرید تا هیچ نگرانی در این زمینه برایتان پیش نیاید؛ زیرا یک شرکت بازرگانی حرفه ای تمامی موارد را بررسی کرده  و بهترین محصول را برای شما وارد کشور می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و راهنمایی از گروه تجاری ققنوس می توانید با شماره تماس های موجود با ما تماس بگیرید و با تمامی مراحل ترخیص قطعات پله برقی از گمرک به خوبی آشنا شوید. ما می توانیم فرآیند واردات و ترخیص قطعات پله برقی را به بهترین شیوه و با کمترین هزینه برای شما تجار عزیز انجام دهیم.

تعرفه گمرکی قطعات پله برقی
تعرفه گمرکی قطعات پله برقی

تعرفه های گمرکی

در صورتی که واردات قطعات پله برقی ممنوع نباشد، می شود اجزا و یا قطعات آن را از طریق شرکت های های بازرگانی مطمئن تامین کرد. اگر واردات پله برقی از مناطق آزاد انجام شود، مشمول پرداخت عوارض مناطق آزاد می شود. پله پرقی شامل تعرفه گمرکی ۸۴۲۸۴۰۰۰ می باشد. حقوق ورودی پله برقی ۲۰ درصد و با احتساب ۹ درصد است. طبق قوانین برای واردات قطعات پله برقی ارائه گواهی بازرسی در مبدا COI برای پکیج پله برقی چه به لحاظ ابعادی و چه کیفی ضروری است.

جمع بندی

امروزه ترخیص قطعات پله برقی و انواع بالابرها از جمله مسائل مهمی است که مورد توجه بسیاری از تاجران و واردکنندگان قرار گرفته است. بالابرها در موقعیت ها مختلف تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند و وجود آن ها در بسیاری از موارد ضروری است. برای ترخیص قطعات پله برقی از گمرک نیازمند شرکت های بازرگانی معتبر هستیم تا علاوه بر منبع یابی، امورات ترخیص کالا و واردات آن به کشور را بخوبی انجام دهد. گروه تجاری ققنوس به عنوان کارگزار گمرکی و حق العمل کار رسمی گمرک و با بهره گیری از بهترین متخصصان و کارشناسان حرفه ای می تواند در تمام مراحل واردات و ترخیص انواع کالاها از جمله واردات قطعات پله برقی همراه شما عزیزان بوده و مجوزات لازم برای ترخیص کالا را در سریع ترین زمان ممکن از مراجع قانونی اخذ نماید و کالا را با ایمن ترین شیوه به واردکنندگان تحویل بدهد.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *