تعادل شاخص بازار سهام در ارتفاع ۹۱ هزار واحد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۸۷۹میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۱۷۲میلیارد تومان در ۶۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۶۸واحدی در ارتفاع ۹۱هزار و ۱۶۰واحد قرار گرفت.

بیشترین تاثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، داده گستر عصر نوین و ایران خودرو شد و در مقابل نمادهای معاملاتی ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی چادرملو و پالایش نفت تهران با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز متعادلی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۲۱واحد، کل (هموزن) ۲۶واحد، قیمت (هموزن) ۱۹واحد، آزاد شناور ۱۱۹واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب ۳۸ و ۱۹۸واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲۹۵میلیون ورقه به ارزش ۱۳۲میلیارد تومان در ۳۲هزار نوبت، آیفکس ۲.۷ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۰۱۶واحد قرار گرفت.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *