تهیه برنامه مجزا از سوی توتال برای انتقال فناوری به شرکت پتروپارس

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، «حمید اکبری» در مراسم امضای قرارداد توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی با کنسرسیومی به رهبری شرکت توتال فرانسه اظهار داشت: شرکت پتروپارس تاکنون در فازهای مختلف میدان گازی پارس جنوبی حضور داشته به طوری که در توسعه ۱۱ فاز پارس جنوبی با تولید روزانه ۱۱ میلیارد فوت مکعب گازطبیعی و ۵۰۰ هزار بشکه میعانات گازی حضوری موثر داشته ایم.

وی افزود: شرکت پتروپارس مشارکت با شرکت توتال فرانسه را براساس عضو غیرعامل پذیرفته و براین مبنا به تعهدهای خود عمل خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت پتروپارس از مذاکرات فشرده این شرکت با شرکت توتال فرانسه در یک سال اخیر خبر داد و گفت: شرکت پتروپارس حداقل ۱۹.۹ درصد از تیم مدیریت پروژه و ۵۱ درصد از سهام شرکت بهره‌بردار را به عهده خواهد داشت.

وی ادامه داد: شرکت پتروپارس در همه تصمیم‌گیری‌های اساسی عملیات مشترک شامل برنامه‌های کار و بودجه، اعطای قراردادها، سازمان پروژه به عنوان شریک غیرعامل بهره‌مند خواهد بود.

اکبری خاطرنشان کرد: شرکت توتال یک برنامه مجزا صرفا برای انتقال فناوری و دانش فنی به شرکت پتروپارس تهیه خواهد کرد و این موضوع جدای از مسئولیت این شرکت در ارتباط با ساخت داخل و انتقال فناوری به شرکت‌های ایرانی خواهد بود.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *