توقف صادرات دام از کرمانشاه/هفته‌ای ۱۰ تن گوشت وارد استان می‌شود

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا احمدی امروز چهارشنبه در نشست خبری ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه که در محل بسیج رسانه استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: گروه اقتصادی تنظیم بازار الغدیر حدود ۱ سال نیم در بحث تنظیم مواد پرمصرف مورد نیاز مردم فعالیت می کند.

وی افزود: هدف از فعالیت این بازار تنظیم قیمت کالاهای اساسی و پر مصرف است که با ایجاد تعادل موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرده است.

مدیر عامل گروه اقتصادی الغدیر ابراز داشت: در حال حاضر حدود ۲۰ تن گوشت قرمز در سطح شهر کرمانشاه و ۲۰ تن در شهرستانهای استان به قیمت مصوب هر کیلو ۲۷ هزار تومان در نشانگاههای ۴۶ گانه توزیع می شود.

وی از توزیع گوشت در استانهای کردستان و همدان خبر داد و گفت: این توزیع با مرکزیت استان کرمانشاه صورت می گیرد.

احمدی یادآور شد: در بحث نگهداری گوشت استان کرمانشاه به عنوان اولین استان مجوز بسته بندی در بسته های ۲ تا ۳ کیلوگرم که در خلاء نگهداری می شود دریافت کرده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین استان کرمانشاه در بحث صادرات گوسفند مقام اول را در کشور دارد.

مدیر عامل گروه اقتصادی الغدیر ابراز داشت: متاسفانه مدت ۲ سال است که صادرات گوسفند در این استان متوقف شده است.

احمدی گفت: الان مدتهاست گوشت گوسفندی استان از طریق واردات از کشورهای ارمنستان، گرجستان و آذربایجان تامین می شود و هفته ای حدود ۱۰ تا ۱۱ تن گوشت بره بدون دنبه وارد استان می شود و این در حالی است که مجوز واردات به هیچ استانی داده نشده است و کرمانشاه اولین استانی است که این مجوز را دریافت کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد:  تا آخر آبان ماه مجوز صادرات به استان کرمانشاه  داده شود.

وی از توزیع سبد کالایی در سازمانها و ارگانهای نظامی و انتظامی خبر داد و تصریح کرد: در این راستا تا کنون ۴۶ هزار سبد کالایی با تخفیف ۴۵ درصدی به آموزش و پرورش تعلق گرفته است.

مدیر عامل کارگروه اقتصادی الغدیر بیان داشت: همچنین بحث تغییر فرهنگ مصرف را در دستور کار داریم که امید است با اجرایی شدن این طرح طی سال آینده زمینه اشتغالزایی برای جوانان را رقم بزند.

وی از شورای شهر در خواست کرد تا مصوبه ای تنظیم کنند که طی آن بازارچه میلاد که دارای ۷۲ غرفه است برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در نظر گرفته شود.

احمدی در پایان از فراهم شرایط بسته بندی مواد پروتئینی در کشتارگاه بیستون خبر داد و گفت: این بحث به زودی قابل اجرا خواهد بود که طی آن اشتغالزایی برای ۱۵۰ نفر فراهم خواهد شد.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x