تضمین نرخ سرویس حمل بار هوایی از چین به ایران!

حواله یوان معمولی چیست؟ هر آنچه که باید بدانید!

بازدید: 2 بازدید

با توجه به گسترش تجارت با چین و واردات و صادرات کالا از این کشور، مهمترین مساله برای بازرگانان این است که بهترین شیوه ارسال یوان به کشور بزرگ چین را بیابند. برای این منظور عواملی چون سهولت تراکنش، سرعت، هزینه و شفافیت فرایند باید در نظر گرفته شوند. برای همین گروه تجاری ققنوس در این مطلب می‌خواهد به روش‌های ارسال حواله یوان معمولی بپردازد. امروزه اغلب افراد ترجیح می‌دهند عملیات انتقال و خرید یوان را از خانه‌های خود انجام دهند. در نتیجه ارسال الکترونیکی پول به علت سهولت فرایند، به یک گزینه پرطرفدار برای پرداخت و نیز تجارت تبدیل شده است.

جهت تسهیل ارسال حوله و صرف کمترین زمان برای شما، گروه تجاری ققنوس ارسال حواله یوان را از طریق سایت‌ها برایتان انجام می‌دهد. در ادامه این مطلب با ما باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

حواله یوان معمولی چیست؟

حتما افراد تازه‌کار در تجارت می‌پرسند که یوان معمولی چیست؟ در دنیای تجارت یوان معمولی به ارزی می‌گویند که از راه صادرات و فروش محصولی به چین به دست می‌آید. در این نوع حواله یوان ، اطلاعات طرف واریز کننده مشخص نمی‌باشد. این موضوع می‌تواند باعث شود که حساب دریافت کننده مسدود شود و امنیت آن کمتر است. از طرفی هم غالبا ارزش یوان در حواله یوان معمولی کمتر است. برای امنیت بیشتر در ارسال این حواله یوان، بهتر است از طریق سایت‌های پرداخت معتبر اقدام نمود تا علاوه بر ایمنی، از سرعت و راحتی کار هم بهره مند شوید.

حواله یوان معمولی چین
حواله یوان معمولی چین

روش های ارسال حواله یوان معمولی

حتما وقتی می‌خواهید به یک تامین کننده یا آژانس مسافرتی چینی، پرداخت حواله یوان انجام دهید، در انتخاب بهترین روش پرداخت که امن، سریع و کم هزینه باشد شک دارید. ما به شما می‌گوییم که حواله یوان خود را از طریق بانک‌ها یا پلتفرم‌های حواله بین‌المللی ارسال نمایید. حواله بانکی با کارمزدهای بالا و نرخ ارز پایین، راندمان پایینی دارد. در مقابل پلتفرم‌‌های حواله بین‌ المللی زیادی وجود دارند که شاید با آنها آشنا نباشید و ندانید کدامیک برایتان مناسبتر می‌باشد.

برای حواله یوان معمولی به چین، روش هایی مانند پی پال، علی پی و حواله یوان به ویچت پی وجود دارند. شما باید با توجه به شرایط خود بهترین روش انتقال حواله یوان به چین را انتخاب کنید. با کمک خدمات گروه تجاری ققنوس در این زمینه، می‌توانید از انتقال صحیح حواله یوان به چین مطمئن شوید. در این قسمت بهترین روش‌ های ارسال حواله را با توضیح نحوه استفاده، مدت زمان ارسال و… برایتان شرح می‌دهیم:

پی پال

آسانترین راه برای ارسال حواله یوان معمولی به چین، پی پال است که برای پرداخت‌های کمتر از 500 دلار مناسب می‌باشد. پی پال کارت‌‌های نقدی و کارت‌های اعتباری را می‌‌پذیرد، از این رو فرایند ارسال پول با آن از هر حسابی که دارید بسیار راحت است.

  • ابتدا با استفاده از آدرس ایمیل خود یک حساب پی پال باز کنید.
  • کارت بانکی خود را به پی پال وصل نمایید.
  • اگر گیرنده شما حساب پی پال ندارد، از او هم بخواهید این کار را انجام دهد.
  • سپس می‌توانید با انجام مراحل در PayPal حواله یوان را ارسال نمایید.

در ارسال پول از کشور خود به چین، چون این یک پرداخت بین‌المللی است، باید هزینه‌ای بابت آن بپردازید که به روش های پرداخت، حساب بانکی، موجودی پی پال یا کارت‌های شما بستگی دارد. اکثر تامین کنندگان چینی موقع ثبتنام حساب پی پال، با آدرس چینی ایجاد حساب می‌کنند و پی پال هم کشور IP شبکه را که از وبسایت آنها بازدید می‌نماید، شناسایی می‌کند. پس برای کاهش هزینه انتقال حواله یوان معمولی با پی پال توصیه می‌کنیم به جای کارت اعتباری، یک حساب پی پال از طریق حساب بانکی خود ثبت نمایید. زیرا انتقال حساب بانکی از کانال بانکی ACH انجام می‌گیرد که تقلب در آن سخت می‌باشد و ریسک کمتری دارد.

پی پال موقع ارسال پول دو سرویس مختلف با مدت زمان متفاوت ارائه می‌دهد:

  • خدمات استاندارد: حواله یوان در 2 روز کاری  منتقل می‌گردد.
  • خدمات فوری: حواله ظرف 30 دقیقه انتقال می‌یابد. کارمزد اضافی یک درصد از مبلغ و حداکثر شارژ هزار دلار. حداکثر سقف تراکنش در خدمات فوری به شکل جدول زیر است:
 حداکثر سقف تراکنش برای کارت‌های نقدیبرای بانک‌ها
در هر تراکنش5000 دلار25000 دلار
هر روز5000 دلار25000 دلار
هر هفته5000 دلار25000 دلار
هر ماه15000 دلار25000 دلار

پلتفرم پرداخت علی پی

یکی دیگر از پلتفرم های پرداخت آنلاین محبوب در چین که به خریداران امکان ارسال حواله یوان معمولی به شکل ایمن و راحت به تامین‌کنندگانشان می‌دهد، علی پی است. اکثر تامین کنندگان چینی آن را می‌پذیرند و می‌تواند یک روش پرداخت بسیار قابل اعتماد برای شما باشد. البته برای استفاده از علی پی، شما نیاز به یک حساب بانکی چینی خواهید داشت.

پرداخت با پلتفرم چینی WECHAT PAY

پلتفرم پرداخت آنلاین محبوب در چین که خریداران با آن می‌توانند با استفاده از حساب وی چت خود به تامین کنندگان پرداخت انجام دهند. این پلتفرم هم توسط بسیاری از تامین کنندگان چینی پذیرفته می‌شود و یک روش پرداخت راحت برای خریداران است. خریداران برای استفاده از WeChat Pay نیز بیاز به یک حساب بانکی چینی دارند.

XOOM

راه آسان‌تر دیگر برای ارسال حواله یوان معمولی به چین XOOM است. این نیز یکی از سرویس‌های پی پال محسوب می‌شود. شما می‌توانید از آن مستقما برای واریز RMB به حساب بانکی چینی گیرنده خود استفاده نمایید. همچنین اکثر بانک‌های بزرگ چینی آن را پشتیبانی می‌کنند. از جمله: بانک چین، بانک ارتباطات، بانک ساختمانی چین، بانک پینگ آن، بانک کشاورزی چین و … . انتقال حواله یوان باXOOM  بسیار سریع است. اگر شما حواله را از ساعت 7:30 صبح تا 10:00 شب به وقت پکن  ارسال کنید، ظرف مدت 30 دقیقه به دست گیرنده می‌رسد.

 جهت انتقال پول، هم می‌توانید با حساب پی پال خود وارد شوید یا اینکه یک حساب Xoom با نام و آدرس ایمیلتان ایجاد نمایید. سپس، با شماره کارت یونیون پی UnionPay گیرنده حواله، شروع به انتقال پول کنید.

روش های ارسال حواله از ایران به چین

انتقال حواله یوان معمولی به چین با توجه به نرخ ارز، کارمزد انتقال و روش‌های پرداخت متعدد، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. به علت حجم بالای صادرات چین به سایر کشورها، دولت چین، ارسال و دریافت حواله یوان چین را به کلیه حساب‌های بانکی شخصی و شرکتی در چین امکان‌پذیر کرده است. اکنون شما می‌توانید جهت ارسال حواله یوان به چین بر حسب نوع کسب و کار و مقدار تراکنش مورد نظرتان از سه روش اصلی زیر استفاده کنید.

انتقال از طریق بانک‌ها

برای انتخاب بهترین بانک‌های چینی در انتقال حواله یوان معمولی و …، ملاک‌های مختلفی وجود دارند؛ نوع تراکنش، نرخ‌ها، خدمات ویژه و انتظارات مشتریان در انتخاب بانک تاثیرگذارند. در ادامه، به برخی از بانک‌های برتر چین که در حوزه ارسال پول و انتقال حواله یوان فعالند، اشاره می‌کنیم:

  • بانک چین: این بانک با شعب و دفاتر فعال در اغلب کشورها، یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های چین و جهان است. از این رو اعتبار بالایی در سطح بین المللی دارد. بانک چین با ارائه خدمات ارزی متنوع، می‌تواند به تبادلات ارزی، ارسال پول به خارج از چین و سرویس‌های مالی بین‌المللی بپردازد. این بانک معمولاً نرخ‌های تبادل مناسبی جهت انتقال ارز دارد.
  • بانک صنعت و تجارت چین: این بانک نیز با شعب و دفاتر گوناگون در چین و کشورهای دیگر، خدمات متنوعی در حوزه تبادلات ارزی، ارائه کارت‌های اعتباری بین‌المللی و بانکداری اینترنتی در ارسال حواله یوان معمولی ارائه می‌دهد.
  • بانک کشاورزی چین: یکی از بزرگ‌ترین موسسات مالی در چین، بانک کشاورزی چین است که شعب زیادی در داخل و خارج از چین دارد. در حوزه خدمات بانکداری کشاورزی و مناطق روستایی بطور ویژه در مناطق محروم و روستایی فعالیت دارد.
  • بانک تجارت خارجی چین: تخصص این بانک نیز در حوزه خدمات ارزی بین المللی و ارسال پول به خارج از چین است.

استفاده از خدمات ارزی آنلاین (صرافی‌ها)

شما همچنین می‌توانید به کمک صرافی‌های داخل کشور که دارای مجوز رسمی از سوی هستند، به مبادلات ارزی و ارسال حواله یوان چین بپردازید. در حقیقت این صرافی‌ها دارای حساب در بانک‌های چینی می‌باشند و قادرند به راحتی ارسال حواله یوان معمولی را انجام دهند. این صرافی‌ها معمولا برای حواله یوان مدارکی مانند نام بانک چینی، شماره حساب بانکی، نام صاحب حساب و مبلغ حواله را نیاز دارند. با این اطلاعات هر مقدار حواله را برایتان به انواع حساب‌های شخصی، شرکتی و دانشگاه‌ها ارسال می‌کنند.

ارسال حواله از طریق شرکت‌های ارسال پول به چین

در این قسمت به معرفی شرکت‌هایی که در حوزه پرداخت الکترونیکی و انتقال ارز و حوله یوان به صورت آنلاین فعالیت دارند، می‌پردازیم. شما می‌توانید هر کدام از آن‌ها را برای ارسال حواله یوان چین استفاده به کار گیرید.

مانی گرام

سیستم مانی گرام به پی‌پال شباهت دارد و روشی برای انتقال پول الکترونیکی است که دارای شعباتی در سرتاسر جهان از جمله چین است. برای انتقال حواله یوان معمولی و پول به چین از طریق مانی گرام، شما باید اطلاعات گیرنده پول و حساب کاربری او را به موسسه مربوطه ارائه دهید. پرداخت کننده از ایران می‌تواند مبلغ مورد نظر خود را با مانی گرام به شکل ریال واریز کند و سپس در چین آن مبلغ به شکل یوان تبدیل و به دریافت‌کننده ارسال می‌شود.

به این دلیل انتقال پول به چین از طریق مانی گرام سریع و راحت است و یکی از گزینه‌های مناسب می‌باشد. سیستم مانی گرام به عنوان یک سرویس چندمنظوره، خدمات مختلفی ارائه می‌دهد؛ شما حتی می‌توانید درآمد‌های ارزی خود را به ریال تبدیل و نقد نمایید.

Neat

این سرویس به شما امکان می‌دهد که کسب‌وکارتان را در هنگ‌کنگ تأسیس و امور مالی آن را مدیریت کنید. شما می‌توانید با Neat به راحتی پول را در سطوح بین‌المللی ارسال و دریافت نمایید. با حساب‌های چند ارزی که Neat ارائه می‌دهد، می‌توانید دلارآمریکا، دلار هنگ‌کنگ، یورو و پوند انگلیس را مدیریت و به بیش از 35 کشور از جمله چین پول انتقال دهید. از طریق  Neatشما می‌توانید پرداخت‌های USD و CNY خود را به چین ارسال نمایید. برای شروع، فقط کافیست که یک حساب Neat ایجاد کنید و جهت ارسال پول و حواله یوان معمولی به چین اطلاعات گیرنده پول را در اختیار داشته باشید.

وسترن یونیون

وسترن یونیون ارائه دهنده پرداخت با سابقه طولانی می‌باشد که از سال 1871 در خدمت و مورد اعتماد مردم بوده و توانسته شبکه وسیعی (تقریبا در 500000) مکان تشکیل نمایندگی دهد. انتقال حواله با وسترن یونیون بسیار ساده است. بنا به درخواست وسترن یونیون در سالهای گذشته، همه فرستندگان تراکنش‌‌ها با این پلتفرم، باید با حضور در یکی از شعب این مجموعه به انجام تراکنش می‌پرداختند. اما امروزه با ارتقاء زیاد سرویس آنها، شما می‌توانید به شکل آنلاین، درون فروشگاهی و برنامه‌های موبایل، ارسال حواله یوان معمولی خود را انجام دهید.

بر اساس تجربه ما در گروه تجاری ققنوس، در زیر نکات مهم هنگام استفاده از وسترن یونیون برای ارسال پول به چین آورده شده است: 

  1. برای موفقیت پرداخت وسترن یونیون از صحیح بودن نام و نام خانوادگی اطمینان حاصل کنید. بعضی از مشتریان به علت اشتباه در نام موفق به پرداخت نمی‌شوند.
  2. اگر در اطلاعات گیرنده مشکلی ایجاد شد، جهت تصحیح به شعب WU مراجعه کنید.
  3. دریافت کننده چینی در سال بیش از 50000 دلار آمریکا (یا ارز خارجی برابر) نمی‌تواند دریافت کند. این مورد را با او هماهنگ کنید. برای همین وسترن یونیون برای پرداخت‌های تجاری مجاز نمی‌باشد.
  4. این نکته هم مهم است که هزینه رسیدگی جهت دریافت حواله یوان معمولی در محل وسترن یونیون بسیار بیشتر از حساب بانکی دریافت کننده است؛ ازین رو در حالت عادی، انتخاب حواله آنلاین با سرعت بیشتر و آسان، اقتصادی‌تر خواهد بود. همچنین، می‌توانید مستقیماً با گیرنده علی‌پی که رایجترین پلتفرم‌ پرداخت در چین است، پول را ارسال کنید. حداکثر مبلغ انتقالی در این روش ۲۵۰۰ دلار در هر تراکنش می‌باشد.
ارسال حواله به چین
ارسال حواله به چین

کارمزد ارسال حواله چقدر است؟

ارسال حواله یوان به کشور چین از روش‌های مختلفی انجام می‌گیرد. معمولاً حواله های ارسالی به چین از نوع حواله سویفت می‌باشند، اما مشتریان می‌توانند از راه‌های دیگری چون وسترن یونیون، پی پال، مانی گرام و … استفاده کنند. بسته به اینکه از چه روشی پرداخت می‌کنید و گیرنده شما چگونه و از چه روشی حواله را دریافت می‌کند، هزینه‌ های مختلفی جهت کارمزد وجود دارد.

در پرداخت آنلاین، پرداخت با کارت اعتباری بیشترین کارمزد را خواهید داشت و بعد از آن به ترتیب کارت‌های نقدی و حساب های بانکی قرار دارند. هر روش با توجه به شرایط ممکن است گاهی از سایر روش‌ها مناسبتر باشد. مثلاً اگر برای ارسال حواله یوان معمولی عجله دارید، بهتر است از حواله وسترن استفاده نمایید.

کارمزد ارسال حواله یوان به چین به مبلغ حواله بستگی دارد. بطور کلی حواله یوان ارسالی تا سقف مبلغ 30.000 می‌باشد و برای مبالغ بالای 20.000 یوان کارمزدی دریافت نمی‌شود. نرخ کلی کارمزد حواله به چین به شکل زیر است:

مقدار حوالهکارمزد
                   حواله بین 1 تا 3000 یوان300 یوان
حواله بین 3000 تا 10.000 یوان8 درصد کارمزد
مبالغ بالای 10.000 یوانتماس بگیرید

همانگونه که ملاحظه کردید هر قدر مبلغ حواله بالاتر رود، کارمزد کمتر است و در نهایت به صفر می‌رسد. یعنی اگر بخواهید حواله یوان معمولی را بدون کارمزد به چین ارسال کنید، مبلغ حواله شما باید بالای 20.000 یوان باشد.

خدمات انجام حواله یوان معمولی با گروه تجاری ققنوس

برای انتقال حواله به چین می‌توانید با مجموعه وارداتی و بازرگانی معتبر گروه تجاری ققنوس که از بهترین‌ها در ارائه خدمات بازرگانی است تماس بگیرید. کارشناسان ما بعد از ثبت نام و ثبت سفارش، انتقال حواله‌های گوناگون به چین را برای شما انجام می‌دهند. شما می‌توانید با خیال راحت به تیم ما اعتماد کنید و همه پرداخت‌های بین‌المللی مهم خود را به ما‌ بسپارید.

خدمات انجام حواله یوان معمولی توسط گروه تجاری ققنوس عبارتند از:

  • دریافت معادل ریالی وجه در کشور ایران، و ارسال به شکل حواله یوان به حساب شخصی شما برای مصارف و خریدهای تجاری.
  • انجام حوالجات بدون واسطه با بهترین و کمترین نرخ ممکن.
  • امکان ارسال حواله یوان در هر مبلغی.
  • انجام حوالجات در کمتر از ۱ روز کاری و واریز به حساب گیرنده در چین.
  • پرداخت هزینه‌های حمل و نقل به صورت حواله یوان در چین با کمترین کارمزد و در اسرع وقت.

گروه تجاری ققنوس به تمام شما بازرگانان محترم واردکننده از چین توصیه می‌کند که به جای حواله دلار یا حواله یورو یه چین، پرداخت های خود را بصورت یوان RMB به چین انجام دهید تا از مزایای آن بهره‌مند شوید. زیرا هزینه نهایی ارسال حواله یوان معمولی به نسبت حواله دلار کمتر است و هزینه اضافی برای تبدیل به ارز چین نخواهید داشت. همچنین به دلیل اعتبار بالای حساب های شرکتی ققنوس در چین، نگران بلوکه شدن حواله خود نباشید.

گروه تجاری ققنوس با دارا بودن دفتر رسمی در چین، در اغلب بانک های فعال کشور چین حساب بانکی دارد. بنابراین انجام حواله با کمترین مشکل و هزینه قطعی است. برخی از بانک هایی که می‌توانید به آنها از طریق گروه تجاری ققنوس حواله یوان ارسال کنید را آورده‌ایم:

بانک چین، کونلون بانک، پینگان بانک، کانسترشن بانک چین، بانک SPD چین، بانک جی چی مورگان، بانک مردم چین، بانک آی سی بی سی چین، بانک توسعه چین، بانک کشاورزی چین (ABC).

جمع بندی

ارسال پول و حواله یوان معمولی به چین کار ساده‌ای نیست. نرخ ارز، کارمزد انتقال، و فراوانی روش‌ های پرداخت، در این زمینه راه را برای انتخاب بهترین روش ارسال پول به چین کمی دشوار می‌کند. شما می‌توانید برای حواله یوان به چین یکی از روش‌هایی که در این مطلب ذکر شد را انتخاب کنید. همچنین برای تسهیل امور و بکار گرفتن بهترین روش مناسب برای حواله یوان به چین می‌توانید از خدمات گروه تجاری ققنوس استفاده کنید.

به این ترتیب که اگر اموری مانند واردات از چین، حمل و نقل هوایی و دریایی و زمینی از چین، ترخیص کالا و حواله یوان به چین دارید، از مشاوران ما در وبسایت کمک بگیرید و حواله های خود را به چین به آسانی ارسال کنید.

انواع روش های ارسال پول به چین کدامند؟

روش های اصلی ارسال یوان به چین استفاده از سیستم های پرداخت آنلاین، خدمات ارزی صرافی ها، حواله مستقیم بانکی یوان، پیش پرداخت نقدی، ارسال حواله با کمک شرکت‌های ارسال پول به چین و … می‌باشند.

کارمزد ارسال یوان به چین چقدر می‌باشد؟

کارمزدها به نوع حواله‌ انتخابی، روش ارسال و مقدار حواله بستگی دارد. معمولا حواله‌هایی مانند وسترن یونیون به علت سرعت بالا، کارمزد بالاتری دارند. بطور کلی برای ارسال یک الی 3000 یوان، شما 300 یوان کارمزد، برای 3000 الی 10000 یوان هم 8 درصد مبلغ کارمزد می‌پردازید. برای اطلاع از کارمزد مبالغ بالاتر از 10000 یوان با کارشناسان گروه تجاری ققنوس تماس بگیرید.

 مدت زمان ارسال پول به صورت یوان به چین چقدر است ؟

انتقال حواله یوان به چین در غالب مواقع طی یک روز کاری و حداکثر تا دو روز کاری انجام می‌شود و سپس رسید معتبر بانکی برای متقاضی حواله ارسال می‌گردد. شما می‌توانید به راحتی به حساب های شرکتی یا شخصی در چین پول ارسال کنید.

استفاده از خدمات گروه تجاری ققنوس در مورد حواله یوان معمولی چه مزایایی دارد؟

ارسال پول با بهترین نرخ ممکن با حذف واسطه‌های اضافی، ارسال سریع حواله یوان به چین (کمتر از ۱ روز کاری)، جلوگیری از هرگونه نگرانی به دلیل اعتبار حساب های گروه تجاری ققنوس در کشور چین، ارسال پول به شکل یوان به چین و جلوگیری از هزینه های اضافی برای تبدیل ریال به ارز چین، ارسال پول در هر مبلغی با کارمزد کمتر برای حواله یوان نسبت به کارمزد حواله دلار و … .

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
دسته‌بندی مقالات
اشتراک گذاری
متنی در رابطه با نویسنده مطلب. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.