راهنمای خرید آنلاین از وبسایت سوق | آمازون امارت

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

خرید از وبسایت سوق

آنچه در این محتوا میخوانید😃

خرید از وبسایت سوق هدف اصلی این مقاله است که گروه تجاری ققنوس سعی بر آن دارد تا به تمامی جزییات آن بپردازد. پیش از شروع، باید بگوییم که فروشگاه اینترنتی سوق از بزرگترین فروشگاه های آنلاینی است که ابتدا در خاورمیانه فعالیت می کرد، اما در حال حاضر آمازون آن را خریده و یکسان سازی هایی را انجام داده است. امروزه، با توجه به تحریم‌های جهانی علیه کشور ایران در سال‌های گذشته، خرید از فروشگاه سوق دبی همچنین خرید از سوق امارات دشواری هایی را برای ایرانیان ایجاد کرده. بنابراین، اگر قصد خرید از وبسایت سوق را دارید می‌توانید با گروه تجاری ققنوس در ارتباط باشید تا با کسب راهنمایی های لازم از مشاورین مجرب در این زمینه تجربه خوب و ایمنی را از خرید از فروشگاه سوق دبی داشته باشید. برای کسب اطلاعات دقیق تر از نحوه خرید از وبسایت سوق در ادامه مقاله همراه ما باشید.

معرفی سایت خرید سوق امارات

پیش از توضیح نحوه خرید از وبسایت سوق، در این بخش، ابتدا سعی می کنیم تاریخچه سایت سوق را ارائه و این سایت را معرفی کنیم. سایت فروشگاهی سوق از همان شروع فعالیتش را به عنوان maktoob آغاز کرد؛ به‌گونه‌ای که خرید از وبسایت سوق به صورت مزایده‌ای بود. پس از آن که شرکت یاهو آن را خرید، فروشگاه سوق به صورت امروزی راه اندازی گردید. شرکت سوق در شهر دبی امارات دفتر مرکزی خود را دایر کرد و در کشورهای عربستان، مصر، اردن و کویت نیز اقدام به تاسیس نمایندگی کرده است. برای خرید از فروشگاه سوق دبی باید بگوییم که این فروشگاه خرده فروشی است و در حوزه های مربوط به پوشاک، عطر و لوازم دیجیتالی اقدام به فروش اینترنتی می کند.

احتمالا می‌توان اظهار کرد که خرید از فروشگاه‌ سوق دبی از بیشترین نرخ رشد در برابر دیگر فروشگاه های اینترنتی برخوردار است که ماهانه ۲۴ میلیون بازدید و ۵هزار فروشنده دارد. خرید از سوق امارات، در مقایسه با خرید از سایت های خارجی، برای کاربران ایرانی از امتیازهای خوبی برخوردار است. دلیل این امر نزدیک بودن ایران به امارات و در نتیجه کمتر بودن هزینه های پستی و از طرفی ارسال کالاها در کمترین زمان ممکن است. البته این تنها یکی از موارد مهم برای خرید از سوق امارات است و در ادامه به مزایای دیگری که خرید از وبسایت سوق برای ایرانی ها به همراه دارد اشاره خواهیم کرد.

خرید از فروشگاه سوق دبی
خرید از فروشگاه سوق دبی

خرید از وبسایت سوق چه مزایایی دارد؟

خرید از وبسایت سوق یکی از جذاب ‌ترین موارد در فروشگاه های اینترنتی به شمار می‌رود. این سایت فروشگاهی از محبوب ترین سایت های خرید اینترنتی در خاورمیانه است. دلیل این شهرت به تنوع محصولات همراه با دسته بندی های متعدد بر می گردد. با خرید از سوق امارات می توان هر محصولی را مطابق با هر سلیقه ای را یافت. شایان ذکر است که سایت فروشگاهی سوق مدتی است که با سایت آمازون ارتباط همکاری نزدیکی دارد و از زیر مجموعه های آن می باشد. یکی از مزایای خرید از وبسایت سوق در مقایسه با دیگر وب سایت های فروشگاهی این است که برای ارسال کالا از خریدارن هزینه اندکی دریافت می کند.

در نتیجه، به دلیل دور بودن مراکز و دفاتر برخی از سایت های فروشگاهی بزرگ و معتبر در جهان، مانند آمازون، علی بابا و سایت eBay، خرید از سوق امارات برای ایرانیان مقرون به صرفه است. همچنین، باید گفت که با خرید از وبسایت سوق شما خریداران می توانید در صورت هر گونه مغایرت بین کالای انتخابی و دریافتی تا ۳ روز بعد از خرید کالا را عودت داده و پولتان را تمام و کمال دریافت کنید. البته، باید بگوییم که این مورد در رابطه با خرید از فروشگاه سوق دبی توسط ایرانیان صادق نیست؛  چرا که محصولات خریداری شده از این سایت به صورت مستقیم به ایران پست نمی شوند. بنابر این زمان ارسال کالا بیش از سه روز خواهد بود. بنابراین تنها راهی که باقی می ماند این است که در هنگام خرید نهایت دقت را داشته باشید.

مراحل خرید از وبسایت سوق

خرید از وبسایت سوق امری آسان است هرچند ممکن است در نگاه اول برای کاربران ایرانی با چالش هایی به همراه باشد. با توجه به انجام یکسان سازی در هر دو وب سایت آمازون و سوق، همه خریداران از طریق حساب کاربری شان در آمازون می‌توانند از فروشگاه سوق امارات خرید کنند. همان طور که گفتیم خرید از سوق امارات  خیلی ساده تر از آن است که به ذهنتان می آید؛ برای اینکه چیدمان موجود در صفحه اصلی طوری است که خیلی از گروه های اصلی محصولات را می‌توانید در آن مشاهده کنید. ابتدا، برای خرید از وبسایت سوق در نوار جستجو در بالای صفحه، کلمه کالای مورد نظر خود را وارد کنید. در این مرحله تمامی کالاهای مرتبط نمایش داده می شوند. با ورود به هر کدام از گروه ها بهترین محصولات تخفیف دار از آن گروه را مشاهده خواهید کرد.

یک راه دیگر برای مشاهده کالاها و خرید از سوق امارات، استفاده از صفحه اصلی وب‌سایت و مشاهده آیتم های نمایش داده‌شده در صفحه اصلی سایت است. شما می توانید برای خرید از فروشگاه سوق دبی از طریق صفحه اصلی سایت از پیشنهاد‌های شگفت انگیز و ویژه و همچنین حراجی‌ها با خبر شوید. در این مرحله، می توانید با ورود به صفحه اختصاصی محصول مورد نظر خود اطلاعات کامل تری از آن را مشاهده کنید، نظیر قیمت، میزان تخفیف، فروشنده، میزان اعتماد و همچنین شرایط مربوط به فروشگاه محصول.

در نهایت، برای تکمیل خرید از فروشگاه سوق دبی می توانید کپی لینک را به گروه تجاری ققنوس ارسال کنید. کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس با بررسی سفارش، پیش فاکتوری را برای شما ارسال می کنند و اگر از هزینه ارسال محصول رضایت داشتید می توانید فرایند خرید از فروشگاه سوق دبی را با پرداخت آنلاین نهایی کنید و محصول خود را درب منزل دریافت کنید.

مهم ترین کالاهای موجود در سایت سوق امارات

همه ما می دانید که شرایط کنونی در ایران مانع از فعالیت مستقیم بسیاری از برندهای مشهور و جهانی در حوزه های پوشاک و یا کیف و کفش شده است. به خاطر همین مشکل، کشور امارات و شهر دبی به قطبی مهم و بزرگ برای ایرانیان تبدیل شده است و بیشتر از پیش خواهان خرید از سوق امارات شده اند. برای ایرانیانی که طالب برندهای معروف جهانی هستند این موضوع دارای اهمیت است به ویژه این که قیمت های محصولات در امارات در مقایسه با ایران بسیار ارزان تر است.

در نتیجه، یکی از علل مهم جذابیت خرید از وب سایت سوق  و خرید از فروشگاه سوق دبی برای ایرانی ها بهره مندی از دسته بندی های متنوعی از برندهای مشهور پوشاک، کیف و کفش می باشد که کاملا اورجینال هستند. همچنین، با انجام خرید از فروشگاه سوق دبی می توان ادکلن ها و ساعت هایی لاکچری با برندهای مشهور و جهانی تهیه کرد. معمولاً این دسته بندی ها با تخفیف ها و حراجی های بسیار خوبی همراهند. به بیانی دیگر، خرید از وب سایت سوق برای تهیه مستقیم پوشاک از برندهای مشهور برای ایرانی ها بسیار مقرون به صرفه است. در حوزه دیجیتال نیز به همین منوال است؛ در نتیجه با خرید از سوق امارات می توانید به روزترین گوشی های موبایل را انتخاب کنید و با خیال راحت از اورجینال بودن آن در کوتاه ترین زمان و به صورت ایمن در ایران دریافت کنید.

خرید از سوق امارات
خرید از سوق امارات

شیوه حمل بار از امارات به ایران

در خرید از وبسایت سوق، ارسال کالا‌ها از امارات به ایران به شیوه ‌های مختلفی انجام می‌شود. اما بهتر است بدانید که این روش ها ضوابط و قوانین زیادی را به همراه دارد و شیوه ارسال بستگی به نوع کالا و بار مورد نظر دارد. برای همین که ارسال کالا از امارات در خرید از سوق امارات به نسبت پیچیده است و نیازمند آگاهی و تخصص لازم در این زمینه است. پس از خرید از وبسایت سوق، حمل بار از امارات به ایران به روش‌ مختلف انجام می‌شود که این روش ها عبارتند از: حمل بار هوایی و حمل بار دریایی.

در حمل بار هوایی از امارات به ایران کالاها با هواپیماهای مخصوص باربری به ایران ارسال می‌شوند. در حمل بار هوایی کالاها در سریع‌ترین حالت و کم‌ترین زمان ممکن به مقصد می رسند و همچنین این روش از  ایمن ترین روش های ارسال بار است.

همچنین، در حمل بار دریایی از امارات به ایران در خرید از وبسایت سوق، کالاها و محموله ها از راه کشتی‌های باربری به ایران منتقل می‌شوند‌. از مزیت های استفاده از روش حمل بار دریایی برای کالاهای حاصل از خرید از سوق امارات می توان گفت که این روش به صرفه است و هزینه‌های حمل و نقل و ارسال کالاها با استفاده از این روش کاهش می یابد، اما زمان حمل و نقل از این طریق طولانی‌تر از سایر روش‌های کاربردی برای حمل و نقل می‌باشد.

گروه تجاری ققنوس با کارشناسان مجرب در زمینه انواع شیوه های حمل و نقل و همچنین با سابقه درخشان در حوزه فعالیت های گمرکی و ترخیص کالا در امارات می تواند به شما تجار گرامی خدمت رسانی کند. امور مرتبط با گمرکات کشور و ترخیص کالا از بنادر متعدد کشور کاری بسیار حساس است که می توانید انجام این امور را به کارشناسان زبده در گروه تجاری ققنوس بسپارید.

روش های پرداخت در سایت souq

پس از خرید از فروشگاه سوق دبی و ثبت سفارش در سوق Souq  می توانید برای پرداخت یکی از روش های زیر را انتخاب کنید :

  • پرداخت هزینه خرید از وبسایت سوق با ویزاکارت/مسترکارت
  • خرید انواع ویزاکارت
  • پرداخت هزینه خرید از وبسایت سوق با پی پال

این نکته را در نظر بگیرید که برای خرید از فروشگاه سوق دبی به صورت مستقیم به علت تحریم های موجود امر پرداخت کمی مشکل شده است و شما می توانید برای انجام پرداخت های ارزی خود از خدمات گروه تجاری ققنوس استفاده کنید و پس از خرید کالای خود را در ایران در آدرسی که برای ما می فرستید دریافت کنید.

نتیجه گیری

خرید از وبسایت سوق برای ما ایرانی ها بسیار جذاب به نظر می رسد؛ چرا که می توانیم با هزینه حمل و نقل کمتری اجناس اورجینال و با کیفیت را خرید کنیم. خرید از سوق امارات امتیازات بی شماری برای ایرانیان دارد و از این جهت بسیار جذاب و مناسب است. دسترسی به کالاهای اصل و با کیفیت و زمان کوتاه رسیدن کالا از دلایل مهم ایرانیان برای خرید از فروشگاه سوق دبی می باشد. شما می توانید با ایجاد یک حساب کاربری در وبسایت سوق وارد سایت فروشگاهی سوق شوید و براحتی خریدتان را از میان آیتم های مختلف سایت انجام دهید. نگران پرداخت ارزی و درج آدرس نباشید گروه تجاری ققنوس شما را در تمامی مراحل ابتدا تا انتهای خرید از وبسایت سوق همراهی خواهند کرد و سپس محصولتان در ایران به دستتان خواهند رساند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x