خرید عمده لوازم جانبی موبایل از کشور چین

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل

آنچه در این مقاله میخوانید

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ارتباط آن با زندگی روزمره، بازار خرید عمده لوازم جانبی موبایل در ایران بسیار داغ شده است. به همین خاطر کشور عزیزمان ایران هم اکنون میزبان انواع برند مختلف لوازم جانبی موبایل از سرتا سر دنیا است. سالانه مبلغی حدود ۲۵۰ میلیارد تومان صرف خرید عمده از چین و واردات انواع لوازم جانبی گوشی اعم از باتری، پاوربانک، محافظ یا گلس، هندزفری، کاور و غیره می شود. چین یکی از کشورهای مهمی است که امروزه حجم زیادی از تولید و واردات لوازم جانبی موبایل به بازارهای مختلف جهان را بر عهده دارد. به همین دلیل خرید عمده از چین به ویژه در دوران تحریم، گزینه مناسبی برای تجار و فعالان ایرانی در این حوزه محسوب می شود.پیشنهاد می کنیم با خواندن این مقاله با گروه تجاری ققنوس همراه شوید زیرا در ادامه مقاله تمامی نکات مهم و جزییات خرید عمده لوازم جانبی موبایل را برایتان شرح خواهیم داد.

فرآیند خرید عمده لوازم جانبی موبایل

چین بزرگ ترین تولید کننده و صادرکننده لوازم جانبی موبایل در جهان است. بیشتر تولید لوازم جانبی و گجت های موبایل در شهر شنژن در استان گوانگدونگ انجام می شود. شما بازرگانان عزیز می توانید برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل محصولات مورد نیاز خود را از طریق وب سایت های عمده فروشی مانند alibaba.com و.. بیابند و یا این کار تخصصی را به متخصصین خرید گروه تجاری ققنوس در دفتر کشور واگذار نمایید.  موارد زیر بخشی خدمات ما برای شما عزیزان است:

  • منبع یابی مناسب یا خدمات سورسینگ کالا و تامین کالاهای مورد نیاز شما برای خرید عمده از چین از قبیل: عینک، گوشی موبایل، شارژر، هندزفری و غیره
  • تعیین سطح کیفی محصول مورد نظر شما
  • پرداخت هزینه های خرید به صورت حواله های ارزی و یوان بدون اتلاف وقت
  • حمل و نقل متناسب با محصول خریداری شما و تحویل آن در ایران به مشتری محترم

خدمات ترخیص لوازم جانبی موبایل در سریع ترین زمان ممکن که بخش مهمی از واردات لوازم جانبی موبایل محسوب می شود. ترخیص کاران حرفه ای در گروه تجاری ققنوس این مهم را برای تاجران گرامی راحت کرده اند و تاجران می توانند تمامی مراحل خرید تا ترخیص کالای خود را به ما بسپارند.

خرید عمده از چین
خرید عمده از چین

نکات طلایی خرید از چین

خرید عمده از چین در ذهن بسیاری از افراد خرید بی کیفیتی تداعی می شود. تعداد زیادی از مردم به اشتباه فکر می کنند که همه محصولات چینی کیفیت خوبی ندارند. در صورتی که اجناس چینی مانند سایر کشورها دارای درجه بندی های متفاوتی از نظر کیفیت هستند. با خرید مستقیم می توانید محصولات مختلف را هدف قرار دهید و بهترین انتخاب را داشته باشید. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل نیز می توانید مستقیما با فروشندگان چینی مذاکره کنید. مراقب باشید افراد سودجوی زیادی در چین وجود دارند که به جای کالاهای اصلی، کالاهای تقلبی را به مشتریان می فروشند. به همین دلیل واردات لوازم جانبی موبایل را فقط باید از مراکز معتبر و مطمئن انجام دهید.

سفر به چین برای افرادی که قصد خرید اقلام خرده و تکی را دارند گزینه مقرون به صرفه ای نیست. اما به نظر می رسد گزینه خوبی برای عمده فروشان باشد. برای واردکنندگان خرده فروش خرید از فروشگاه های اینترنتی معتبر شیوه بسیار خوب و مناسبی است. توجه داشته باشید که خدمات ارائه شده تمامی فروشگاه ها یکسان نیستند و ممکن است هزینه ارسال به عهده خریدار باشد.

محبوب ترین فروشگاه های اینترنتی برای خرید لوازم موبایل

خریداران خرده فروشی یا صاحبان فروشگاه ها باید اقلام مورد نظر خود را از طریق خرید عمده از چین یا واردکنندگان لوازم جانبی موبایل خریداری کنند. خرید از عمده فروشان یا واردکنندگان به دو صورت انجام می شود:

  • به صورت خرید حضوری
  • خرید آنلاین

برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل از فروشگاه های اینترنتی چین حتما کیفیت و متریال را در نظر بگیرید و نظرات مربوط به محصولات مورد نظر را بررسی کنید. سایت های Ali Express، Bang Good، Deal Extreme و خرید از DHgate از معتبرترین و معروف ترین فروشگاه های آنلاین واردات لوازم جانبی موبایل در چین هستند.

شناخت لوازم جانبی موبایل جهت واردات

شما می توانید برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل تجهیزات و لوازم جانبی مختلفی مانند: انواع قاب و کیف موبایل برای موبایل و تبلت، انواع سیم رابط برای اتصالات موبایل، انواع هندزفری سیمی و بی سیم، انواع محافظ صفحه نمایش LCD برای انواع تلفن همراه، تبلت و سایر صفحه نمایش ها، نمایشگر LCD، کابل اتصال USB موبایل و OTG، شارژر موبایل و سوئیچ های همه کاره، لوازم جانبی موبایل شامل LCD، آی سی، قاب، محافظ های ژله ای، انواع اسپیکر، پاوربانک، تجهیزات سلفی و غیره را با خرید عمده از چین تهیه کنید.

واردات گلس از چین به دلیل پر مصرف بودن آن یکی از سودآورترین کالاها در واردات لوازم جانبی موبایل برای تجار محسوب می شود. البته انواع ابزار تعمیرات موبایل مثل: باکس های تعمیرات، هیتر مادون قرمز، خمیر قلع و چسب های مخصوص نیز بخشی از تجهیزاتی هستند که می توانید به راحتی از این کشور خریداری و وارد کنید و از توزیع عمده آن ها سود خوبی کسب کنید.

در واردات لوازم جانبی موبایل سراغ چه برندهایی برویم؟

برندهای انکر، شیائومی، بیسوس از معروف ترین و معتبرترین برندهای چین جهت خرید عمده لوازم جانبی موبایل هستند که در ادامه به بررسی مختصر هر یک می پردازیم.

  • برند انکر در چانگشای چین واقع شده و در زمینه تولید و ارائه انواع تجهیزات و واردات لوازم جانبی موبایل مانند: کابل USB، شارژر موبایل و هدفون بسیار موفق بوده است. حدود ۳۰ کشور جهان میزبان فروش محصولات مختلف این شرکت هستند.
  • شیائومی: حتما نام برند شیائومی را شنیده اید. شیائومی از فعال ترین و محبوب ترین برندهای چینی در حوزه تولید انواع تلفن همراه و لوازم جانبی موبایل می باشد. شرکت شیائومی تمامی محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب عرضه می کند و رقیب بسیاری از شرکت های معتبر دنیا محسوب می شود.
  • بیسوس: این شرکت یکی از دیگر شرکت های محبوب و قابل اعتماد در چین است. این شرکت با تولید و عرضه انواع لوازم جانبی و تجهیزات موبایل و تبلت به سرعت جایگاه ویژه ای در بین مردم به دست آورد. انواع پایه های هولدر داخل خودرو و یا مکان های دیگر، کابل و شارژر باکیفیت، پاوربانک های مختلف از جمله محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات این برند می باشد. پاوربانک از برند بیسوس خرید برای خرید عمده از چین و تحویل در ایران حاشیه سود زیادی برای شما دارد.
واردات لوازم جانبی موبایل
واردات لوازم جانبی موبایل

شیوه حمل مناسب برای واردات لوازم گوشی

حمل و نقل هوایی: هزینه حمل هوایی بیشتر از حمل و نقل دریایی است. بر اساس تجربه ما، این نوع حمل و نقل برای کالاهایی با حاشیه سود بالا توصیه می شود. در حمل و نقل هوایی از چین، زمان حمل و نقل بسیار سریع تر از سایر روش ها است.

حمل بار دریایی: اکثر تجار برای کاهش هزینه های خود از روش حمل بار دریایی از چین به ایران استفاده می کنند. حمل دریایی به دو صورت امکان پذیر است:

  1. حمل بار کوچک یا خرده بار: در این روش زمانی که محموله شما به اندازه کامل کانتینر نیست، گروه تجاری ققنوس محموله شما را در انبار با مابقی محموله مشتریان تجمیع می کند و برای حمل و نقل هزینه کمتری پرداخت کنید. ما در گروه تجاری ققنوس می توانیم قبض و ترخیص انبار را به صورت جداگانه به شما در بندرعباس تحویل دهیم. این کار با نازل ترین قیمت و با کیفیت بالا به شما عزیزان ارائه می شود.
  2. حمل و نقل یک کانتینر پر: در این روش هزینه حمل بار کمتر و زمان حمل کالای شما سریع تر می باشد. گروه تجاری ققنوس امکان بارگیری محموله در تمامی بنادر چین را دارد. همچنین برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل می توانید از چندین فروشنده خرید کنید و کالاهای خود را در انبار ما تجمیع کنید.

مزایای واردات لوازم جانبی موبایل

بی شک می توان گفت واردات لوازم جانبی موبایل برای فروشندگان این محصولات به صرفه نیست. هزینه گمرک، حمل و نقل، قوانین دست و پاگیر، همه در یک طرف و عدم دسترسی به فروشندگان یا تولیدکنندگان خارجی در آن سوی مرزها مسائلی دشوار و غیرقابل حل است. علاوه بر این با خرید از تولید کننده امکان انتخاب برندهای دیگر را از خود سلب می کنید. شما می توانید با خرید عمده لوازم جانبی موبایل از عمده فروشان داخلی مزایای زیر را دریافت کنید: دسترسی آسان و سریع، نمایشگاه دائمی مجازی بدون تعطیلی، امکان ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین عمده فروشان و خرده فروشان، سهولت خرید عمده لوازم جانبی موبایل، نظارت بر قیمت عمده فروشی ها، امکان تخفیف و فروش شرایطی، تنوع بالا و امکان مقایسه کیفیت، قیمت و سایر ویژگی ها وافزایش حاشیه سود.

جمع بندی

چین یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان در زمینه تولید و صادرات انواع لوازم الکتریکی می باشد. به همین دلیل خرید عمده از چین و به خصوص خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین از بهترین گزینه ها برای تجار و واردکنندگان محصولات مختلف است. اکنون می توان گفت که بیش از ۵۰ درصد بازار ایران به لوازم خانگی چینی با سطوح کیفی متفاوت اختصاص دارد. واردات لوازم جانبی موبایل به صورت مستقیم (حضوری) یا از طریق فروشگاه های آنلاین انجام می شود. ممکن است با وجود توضیحات فوق این کار برای شما سخت به نظر برسد اما جای نگرانی نیست؛ زیرا کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس می توانند در تمامی مراحل خرید عمده از چین همراه شما عزیزان باشند.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *