رشد ۴۷ درصدی صادرات گمرک کرمانشاه طی امسال

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر،  گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۴۴۳ میلیون و ۵۸۸ هزارو ۳۰۷ دلارکالا با وزن یک میلیون و ۳۰۸ هزار و ۲۰۸ تن  در گمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه  اظهار و صادر شده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه اظهار داشت: دراین مدت تشریفات صادرات از گمرک کرمانشاه  ۳۳۱ میلیون و  ۶۸ هزار و ۷۵۵ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۱۰ هزارو ۳۹۳ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش با ۴۷ درصد افزایش  و از حیث وزن نیز ۳۷ درصد رشد داشته است.

وی افزود: درنیمه نخست سال جاری  گمرک کرمانشاه سهم نخست میزان صادرات را در بین گمرکات و بازارچه های استان کرمانشاه  به خود اختصاص داده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه در ادامه بیان داشت: دراین مدت نیز تشریفات صادرات از گمرک پرویزخان ۸۴ میلیون و ۷۱ هزارو ۲۲۴ دلار کالا به وزن ۲۰۶ هزارو ۷  تن بوده که جایگاه دوم را در بین گمرکات استان به خود اختصاص داده است.

حیدری خاطر نشان کرد: در ۶ ماهه نخست  سال جاری تشریفات صادرات از گمرک خسروی ۱۷ میلیون و ۵۱۲ هزارو ۴۵۹ دلار کالا به وزن ۷۷ هزارو ۱۹۳ تن است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت:  تشریفات صادرات گمرک پاوه نیز ۱۰ میلیون و ۹۳۵ هزارو ۸۶۹ دلار کالا به وزن ۱۴ هزارو ۶۱۳ تن است.  

وی عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را لوازم خانه داری و پاکیزگی، ظروف ملامین، کیسه نایلونی، سیمان، رخام پولیش داده شده، گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده ،  پروفیل بامقطع ازآهن یافولادگرم نوردشده، رول نایلون، جوال وکیسه برای بسته بندی کالا از نوار پلی اتیلن، شیر و خامه شیر عنوان کرد و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *