سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریالی در مناطق محروم کشور

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، ودود حیدری روز چهارشنبه درحاشیه افتتاح طرح آبرسانی به منطقه محروم ‘زریجای’ بندپی شرقی بابل در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوس افزود: در ۱۸ ماه گذشته این قرارگاه در مناطق محروم و صعب العبور کشور یک هزار طرح جهادی را ساماندهی و به مرحله افتتاح رساند که برای این طرح ها بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.
وی اظهار داشت: برای بهره برداری از این طرح ها یک هزار و ۵۰۰ گروه جهادی نقش داشتند و مورد حمایت قرار گرفتند.
وی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به منظور محرومیت زدایی در مناطق محروم و صعب العبور با استفاده از ظرفیت های مردمی و گروه های جهادی طرح های حیاتی را به بهره برداری می رساند.
معاون ستاد اجرایی فرمان امام( ره) افزود: علاوه بر مناطق محروم و صعب العبور، برای کاهش آسیب های اجتماعی، این ستاد در حاشیه شهرها که از مناطق آسیب پذیر محسوب می شود نیز طرح های را اجرایی می کند.
حیدری اظهارداشت: حمایت های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه مدرسه سازی، راه سازی، آبرسانی، کمک به خانواده های معلولین و ایتام می باشد.
وی اضافه کرد: این نهاد در هر منطقه محرومی که مردم علاقمند به همکاری باشند به طور قطع برای محرومیت زدایی حمایت خواهد کرد و در این زمینه محدودیتی برای خود ندارد.
حیدری بیان کرد: پیروزی، استمرار و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون حمایت و همراهی مردم می باشد و همه ما باید تلاش کنیم محرومیت زدایی را در دستور کار خود قرار دهیم و مردم را ولی نعمت خود بدانیم.
آبرسانی به روستای زریجای بندپی شرقی که در ۴۵ کیلومتری جنوب بابل واقع است با ۹ کیلومتر لوله گذاری و با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیون ریال برای ۳۰ خانوار به بهره برداری رسید.
۷۳۴۳/۱۸۹۹

انتهای پیام /*

[ad_2]

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *