سفیر چین: برای ۱۰هزار ایرانی شغل ایجاد کرده‌ایم

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

  • [ad_1]

    پانگ سن در نشستی با خبرنگاران ایرانی با اعلام اینکه تجارت ایران و چین در سال ۲۰۱۶ به بیش از ۳۱ میلیارد و ۲۳۰ میلیون دلار رسیده است. افزود: چین برای هشتمین سال متوالی اولین شریک تجاری ایران بوده است.

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، وی گفت: البته تجارت دو جانبه ایران و چین در سال ۲۰۱۶ تقریباً متعادل بوده وصادرات چین به ایران ۱۶ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار و واردات از ایران ۱۴ میلیارد و ۸۲۰ میلیون دلار بوده است.

    سفیر چین در ایران با بیان اینکه چین در سال ۲۰۱۶، سی و یک میلیون و ۳۳۰ هزار تن نفت از ایران وارد کرده است، افزود: این رقم در مقایسه با سال قبل از آن ۱۷ و ۶ دهم درصد رشد نشان می‌دهد.

    پانگ سن گفت: سرمایه گذاری غیر مالی شرکت‌های چینی در ایران در سال ۲۰۱۶، ششصد و ۳۰ میلیون دلار بوده است که نسبت به سال قبل از آن ۴۵ و ۱۴ دهم درصد رشد نشان می‌دهد.

    وی با اشاره به مشارکت شرکت‌های چینی در توسعه میادین نفتی آزادگان شمالی و یادآوران افزود: این کار باعث افزایش ۲۰۰ هزار تنی تولید روزانه برای ایران شده است.

    سفیر چین در ایران گفت:همچنین شرکت خودروسازی چری در ایران با سرمایه گذاری مناسب توانسته است ۱۰ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم برای مردم ایران ایجاد کند و ۲۰۰ میلیون دلار درآمد مالیاتی برای دولت ایران داشته باشد.

    [ad_2]

    Source link

    از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *