شکاف چندین میلیارد دلاری در ۱۶کالای مصرفی +جدول

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم؛ قاچاق کالا بعد از براورد شکاف عرضه(واردات و قاچاق) و تقاضا درخصوص کالاهای مختلف، بعد از کسر از رقم معافیتهای قانونی بدست می‌آید. میزان معافیتهای در نظر گرفته شده برای سال ۹۵ بیش از ۳ میلیارد دلار بوده است.

بر اساس آخرین براورد شکاف عرضه و تقاضا یا قاچاق کالاهای مصرفی منتخب، بیشترین حجم این شکاف مربوط به گروه پوشاک با رقم ۲.۵۴ میلیارد دلار بوده است.

بر این اساس قاچاق لوازم خانگی ۶۵۸ میلیون دلار، قاچاق لوازم یدکی ۵۰۵ میلیون دلار، قاچاق رایانه و قطعات بیش از ۹۰۰ میلیون دلار بوده است.

از سوی دیگر در حالی که طرح ریجستری گوشیهای تلفن موبایل در حال اجراست و بر اساس اعلام مسئولان حدود ۹۰ درصد گوشیهای موبایل داخل کشور به صورت قاچاق وارد شده است، شکاف عرضه و تقاضا گوشی تلفن همراه ۶۲۵ میلیون دلار برآورد شده است.

بر مبنای این گزارش قاچاق انواع پارچه۶۶۹ میلیون دلار، قاچاق برنج ۴۳۱ میلیون دلار و قاچاق لوازم آرایشی ۱.۵ میلیارد دلار برآورد شده است.

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *