عدم مشکل در شب عید به شرط خرید مردم به مقدار نیاز

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

رحیم زارع، اظهار کرد: یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی، بحث ساماندهی ایستگاه‌های توزیع است. در حال حاضر یکی از مشکلات ما در بازار نظارت و دیگری توزیع است. ما از لحاظ مواد اولیه و کالاها کم و کسری نداریم ولی برنامه‌ریزی‌ها دقیق نیست و نظارت هم ضعیف است. از سوی دیگر ساماندهی مراکز توزیع که از بندهای اقتصاد مقاومتی است نادیده گرفته شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: دولت، بخش خصوصی و اتحادیه‌ها باید در برنامه‌ریزی‌ها با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. اگر این هماهنگی نباشد راه و برنامه مناسب نیز به دست نمی‌آید. ما در حال حاضر مشکل برنامه‌ریزی، نظارت و عدم ساماندهی ایستگاه‌های توزیع را داریم.

نماینده مردم آباده در مجلس یادآور شد: اقلام کم نیست، اما اینکه به موقع توزیع نمی‌شود باعث نوسان قیمت می‌شود که اثر روانی دارد. ضمن اینکه عده‌ای بیش از نیاز خود خریداری می‌کنند و وقتی تقاضا بالا می‌رود نوسان قیمت اتفاق می‌افتد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره نوسان قیمت تخم‌مرغ در روزهای اخیر هم گفت: در زمستان با بالا رفتن مصرف تخم‌مرغ باید جلوی صادرات این محصول گرفته شود. صادرات این کالا باید فقط در فصل گرما انجام شود.

زارع یادآور شد: در آستانه شب عید فکر نمی‌کنم چیزی کم داشته باشیم که بازار به هم بخورد و نوسان قیمت به وجود بیاید. اگر مردم هم به اندازه نیازشان خریداری کنند ان‌شاءالله مشکلی در بازار به وجود نمی‌آید.

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *