عزم وزارت اقتصاد برای عبور از شرایط کنونی بسیار جدی است – اخبار تسنیم

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، فرهاد دژپسند  در مراسم معارفه خود به عنوان وزیر اقتصاد با بیان اینکه، عزم این وزارتخانه برای عبور از شرایط کنونی جدی است، گفت: با وجود تحمیل جنگ اقتصادی از سوی آمریکا، نظام به حیات خود ادامه داده است.

وی از تشکیل هسته های اندیشه ورزی در این وزارتخانه به عنوان اولویت اصلی خبر داد و  گفت: باید همراه با دولت، مجلس، دانشگاه ها و بخش خصوصی  در یک تعامل چهارجانبه ظرفیت کنونی وزارتخانه در تدوین سیاست های اجرایی، عبور از بحران و دستیابی به ثبات تکمیل شود.
دژپسند ادامه داد، با سازمان دهی این هسته ها، چشمه های جوشان اندیشه و سیاست گذاری به سمت بسته هایی هدایت می شود که دولت و شورای اقتصاد باید درباره آنها تصمیم گیری کند.

وی با اشاره به ضرورت اهرم کردن داراییهای دولت گفت: دارایی ثبت شده دولت حدود ۷ هزار میلیارد تومان است که باید حداقل ۲۰ درصد ان به اهرم تبدیل شود.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه، دلیلی ندارد بانکهای کشور که با مشکلات عدیده روبرو هستند  و با این شرایط نباید بنگاهداری کنند، تاکید کرد، بانکها بویژه بانکهای دولتی باید تسهیل کننده اعطای وام ها باشند. 

دژپسند  ادامه داد، به زودی یک بانک و دو شرکت دولت به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.

انتها پیام/

[ad_2]

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *