قزوین ظرفیت خوبی برای صادرات کالا به کشور فیلیپین دارد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تنهایی روز سه شنبه در دیدار با استاندار قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: روابط ایران و فیلیپین از گذشته بسیار مطلوب بوده و در صورت شناسایی ظرفیت های اقتصادی و تجاری این کشور و نیز معرفی توانمندیهای خود قادریم بیش از یک میلیارد دلار کالا به این کشور صادر کنیم.

وی افزود: ساخت و ساز در کشور فیلیپین بسیار زیاد است و ما می توانیم با صدور محصولات ساختمانی مازاد خود از جمله کاشی، سرامیک، سیمان و انواع مواد غذایی سهم مناسبی از واردات این کشور را به خود اختصاص دهیم.

تنهایی بیان کرد: هر چند جمعیت محدودی از ایرانیان در فیلیپین حضور دارند اما تجار و بازرگانان شاخصی از کشورمان در فیلیپین هستند برای نمونه بیش از ۱۰۰ شعبه مصالح فروشی ساختمانی و چند رستوران بزرگ متعلق به ایرانی ها است که این ظرفیت می تواند تقویت شود.

وی گفت: صنایع کوچک و متوسط، صنعت راه سازی و ساختمانی از بسترهای خوب سرمایه گذاری ایرانی ها در فیلیپین است.

تنهایی اظهار کرد: فیلیپین همچنین مایل است روابط گسترده تری در حوزه های صنعتی و گردشگری داشته باشد و ترجیح می دهد با ایران کار کند و اگر استان قزوین بتواند با شناسایی تجار و سرمایه گذاران خود ارتباط موثری با فیلیپین برقرار کند می تواند از این فرصت بخوبی استفاده کند.

وی یادآور شد: فیلیپین به تجارت بین المللی بسیار علاقه مند است و مایل است در زمینه اقتصادی نیز با ایران همکاری های بیشتری داشته باشد.

سفیر ایران در فیلیپین از استاندار قزوین دعوت کرد تا به همراه یک هیئت تجاری و بازرگانی به فیلیپین سفر کند.

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *