مشوق‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در نواحی صنعتی در نظر گرفته‌شده است

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از در نظرگرفته شدن مشوق‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در نواحی صنعتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی یزدانی در بازدید از ناحیه صنعتی آوج اظهار کرد: در برخی نواحی صنعتی از متقاضیان سرمایه‌گذاری و ایجاد واحدهای تولیدی تنها هزینه ایجاد زیرساخت‌ها اخذ می‌شود و به‌نوعی زمین تقریباً به شکل رایگان واگذار می‌شود که به‌طور نمونه در این خصوص باید از ناحیه صنعتی آوج یاد کرد.

وی اظهار کرد: قیمت زمین و حق انتفاع در نواحی صنعتی به شکل اقساط درازمدت از سرمایه‌گذاران اخذ می‌شود تا با این کار صنعتگران برای فعالیت در این مکان‌ها نیز راغب شوند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: در نواحی صنعتی اولویت سرمایه‌گذاران باید با افراد بومی باشد و در این خصوص باید مدیران محلی ازجمله فرمانداران بتوانند نظر افراد منطقه و شهرستان را برای سرمایه‌گذاری جلب کنند.

وی بر رفع مشکل آب ناحیه صنعتی آوج در اسرع وقت تأکید کرد و گفت: به‌زودی این مشکل را برطرف خواهیم کرد تا متقاضیان سرمایه‌گذاری در این ناحیه صنعتی دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه بر حل مشکلات ۶ واحد بهره‌بردار راکد در ناحیه صنعتی آوج تأکید کرد و افزود: مشکلات این واحدها باید در یک نشست با حضور فرماندار آوج؛ مدیران بخش صنعت و دیگر دستگاه‌های اقتصادی، بانک‌ها و صاحبان این واحدها بررسی و حل شود.

یزدانی خاطرنشان کرد: باید زمین‌های واگذارشده به متقاضیانی که فعالیتی بر روی زمین نداشته و سرمایه‌گذاری را معطل کرده‌اند نیز پس گرفته‌شده و از آن‌ها خلع‌ید شود تا زمین‌های مربوطه را به متقاضیان جدید سرمایه‌گذاری واگذاری کنیم.

در حال حاضر در ناحیه صنعتی آوج ۶ واحد تولیدی پروانه بهره‌برداری اخذ کرده و ۱۳ واحد صنعتی نیز در این ناحیه صنعتی در مراحل مختلف ساخت‌وساز قرار دارند که از این میان ۲ واحد در مرحله نصب سوله هستند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین از ناحیه صنعتی اسفرورین واقع در شهرستان تاکستان در غرب استان قزوین بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران و متقاضیان ایجاد واحدهای تولیدی در این مکان قرار گرفت.


انتهای پیام

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *