مهمترین بازارهای شنزن | معرفی بهترین مراکز خرید شنزن جهت واردات کالا

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

مهمترین بازارهای شنزن

آنچه در این مقاله میخوانید

شنزن از مهمترین شهرها و مراکز تجاری در چین است که مقصد اقتصادی خوبی نیز برای تجار و بازرگانان به شمار می رود. این شهر که در دهه ۸۰ میلادی به سرعت شروع به پیشرفت کرد، اکنون از مهمترین قطب های اقتصادی به شمار رفته و مقصد بسیاری از بازرگانان می باشد. واردات کالا از چین و مهمترین بازارهای شنزن از دغدغه بسیاری از بازرگانان و تجار است. ما کارشناسان گروه تجاری ققنوس قصد داریم در این مقاله در مورد واردات کالا از شنزن چین و مهمترین بازارهای آن صحبت کنیم. از شما دعوت می کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی شهر شنزن

شنزن در سال ۱۹۷۹ شهرستانی کوچک در جنوب شرقی چین با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت بود که به عنوان یک ایستگاه گمرکی بین چین و هنگ کنگ فعالیت داشت. در همین دوران این شهر نوپا با وام هایی که از دولت جهت رشد و ساخت تاسیسات جدید مثل تاسیسات آب و برق، مدارس و… دریافت کرد توانست از سال ۱۹۸۰ به سرعت پیشرفت کند و به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل شود. از آن پس سرمایه های داخلی و خارجی وارد این شهر شد و دستمزدها و استانداردهای زندگی در این شهر از میانگین شهرهای چین بیشتر شد. از آن پس کارگران و متخصصان زیادی به این شهر برای اشتغال و کار در کارخانه های مختلف سرازیر شدند و این شهر به رشد خارق العاده ای دست یافت.

با موفقیت این شهر ساحلی و رشد سریع شنزن، مسئولان چینی تشویق شدند تا نوسازی را در شهرهای دیگر آغاز کرده و چند شهر ساحلی دیگر را نیز به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل کرده و واردات کالا از چین مانند مهمترین بازارهای شنزن به سایر کشورها را گسترش دهند. هم اکنون این شهر جز ۲۰ شهر مهم تجاری جهان بوده و واردات از شنزن چین و مهمترین بازارهای شنزن یک تجارت پر منفعت محسوب می شود.

واردات کالا از چین
واردات کالا از چین

فعالیت های تجاری شهر شنزن و واردات کالا از این شهر

چین یکی از بزرگترین صادرکنندگان کالا به ایران بوده و میزان واردات کالا از چین به ایران با وجود تحریم ها چند برابر شده است. به علت وجود بازارهای الکتریکی متعدد و کپی کنندگان محصولات برند که در این شهر وجود دارند، این شهر قطب تولید محصولات الکترونیکی در کشور چین می باشد.

از مهمترین عواملی که در واردات از شنزن چین مورد توجه بازرگانان قرار دارد، هزینه هایی است که باید برای انجام فعالیت های مختلف پرداخت شود. بازرگانان برای واردات کالا از چین معمولا محاسبه قیمت ها را در اولویت قرار می دهند. موارد زیر برخی از هزینه های واردات از مهمترین بازارهای شنزن چین است:

  • هزینه هایی که باید به گمرک پرداخت شود
  • هزینه های ترخیص کالا در گمرک ایران
  • هزینه های تخصیص ارز و ثبت سفارش
  • قیمت کالای خریداری شده از مهمترین بازارهای شنزن چین
  • هزینه هایی که برای بازرسی کالا پرداخت می شود
  • هزینه هایی برای تهیه اسناد
  • هزینه های مربوط به حمل و نقل
  • هزینه بیمه بار
  • هزینه های انبارداری
  • هزینه تحویل کالا به آدرس فرستنده

هزینه های نام برده برای هر کالا و در شرایط مختلف، متفاوت خواهد بود. به علاوه اجناس مختلف نیز قوانین خاص و مربوط به خود را دارند.

لیست بزرگترین و مهمترین بازارهای شنزن

شنزن شهری بزرگ و توسعه یافته است و واردکنندگان زیادی به واردات از شنزن چین می پردازند. بنابراین لازم است که با مهمترین بازارهای شنزن آشنایی داشته باشند. از جمله مهمترین بازارهای شنزن شامل:

  • بازار عمده فروشی (SEG Electronics Shenzhen): این بازار یکی از بزرگترین بازار لوازم الکترونیکی در چین و آسیا به شمار می رود و از برترین مراکز خرید در چین می باشد. خرده فروشان و عمده فروشان بسیار زیادی از این مرکز خرید به واردات می پردازند.
  • مرکز خرید میکس سی (MixC) : مرکز خرید MixC یکی دیگر از مهمترین بازارهای شنزن است و از بزرگترین مراکز خرید سرپوشیده در شنزن می باشد که قدمت زیادی در زمینه خرده فروشی اجناس در شنزن دارد. این مرکز خرید نمایندگی اکثر برندهای بزرگ دنیا را در خود جای داده است.
  • مرکز خرید کوکو پارک (Coco park): این مرکز خرید لوکس و مدرن در فضای یک پارک ایجاد شده و از شیک ترین و مدرن ترین مراکز خرید شنزن محسوب می شود. این مرکز در سه طبقه بنا شده و کالاها و اجناس مختلفی در آن به فروش می رسد و از مهمترین بازارهای شنزن برای واردکنندگان به منظور واردات کالا از چین محسوب می شود.
  • مرکز خرید رین بو شنزن (Rainbow shopping Shenzhen): این مرکز خرید علی رغم اینکه نسبت به سایر مراکز خرید شنزن کمی گران تر است اما خدمات خوبی را ارائه داده و افراد بومی و غیر بومی از خدمات آن راضی هستند. علاوه بر اجناس مهم و ضروری، شما می توانید علاوه بر تولیدات چینی اکثر برند های مشهور جهان را در این مرکز مشاهده کنید.
  • مرکز خرید کینگ گلوری پلازا (KING GLORY PLAZA): این مرکز نیز یکی از بزرگترین و مهمترین بازارهای شنزن است. این مرکز خرید لوکس شامل ۱۰طبقه می باشد که ۳ طبقه از آن در زیر زمین واقع شده است. مرکز خرید کینگ گلوری پلازا برندهای معروف و معتبری را در خود جای داده و مرکز مهمی برای واردات از شنزن چین می باشد.

حمل و نقل بین المللی کالا از مهمترین بازارهای شنزن به سراسر جهان

واردات کالا از چین تنها شامل کشورهای خاورمیانه نبوده و بسیاری از کشورهای جهان واردات از شنزن چین را انجام می دهند. بیشترین درصد واردات کالا شامل قاره های آسیا، آمریکای شمالی، اروپا، آمریکای جنوبی، آفریقا و استرالیا می باشد. از جمله این کشورها شامل:

  • استرالیا
  • آمریکا
  • کره جنوبی
  • تایوان
  • آلمان
  • ژاپن

مزایای واردات کالا از چین چیست؟

از جمله مزایای واردات کالا از چین شامل موارد زیر میشود:

با واردات کالا از چین تجارت های آنلاین سریع تر رشد خواهند کرد.

اگر می خواهید یک کسب و کار آنلاین موفق راه اندازی کنید، بهترین پیشنهاد برای واردات کالا واردات از شنزن چین است. با این کار کسب و کار شما به شکل خودکار رشد می کند و به یک واردکننده بزرگ چینی تبدیل خواهید شد.

واردات از شنزن چین
واردات از شنزن چین

قیمت اجناس چینی بسیار ارزان تمام می شود

از آن جایی که کاهش هزینه واردات برای بازرگانان بسیار سودمند بوده و همچنین ارائه کالاهای وارداتی با قیمت مناسب موجب جذب مشتری خواهد شد، واردات کالا از مهمترین بازارهای شنزن چین یکی از بهترین گزینه ها است. چین با استفاده از نیروی کار ارزان و تولید کالاهای مختلف توانسته اجناس ارزانی تولید کند و تاجران و بازرگانان زیادی را از سراسر دنیا جذب کند.

بسیاری از کالاهای چینی با کیفیت بالا در دسترس می باشند

این تفکر که اکثر کالاهای چینی بی دوام و بی کیفیت هستند تفکر نادرستی است. چرا که اکثر این تولیدکنندگان کیفیت محصول خود را تضمین کرده و همچنین شرایطی مهیا شده است که می توان با دریافت و واردات نمونه بار یا سمپل کیفیت و بسته بندی کالای مورد نظر را بررسی نمود و سپس اقدام به واردات انبوه کالا کرد. در نتیجه نگرانی در مورد واردات کالای ارزان و با کیفیت از چین وجود نخواهد داشت.

واردات از چین دارای سود بالایی می باشد

واردات کالا از چین بعنوان پرسود ترین واردات ها شناخته می شود. حتی در صورتی که واردات کالا از چین برای بازرگانان چندان ارزان تمام نشود؛ اما فروش آن در کشور مقصد می تواند سودی ۱۰۰ درصدی را برای آن ها به ارمغان آورد.

کشور چین تولید کننده اجناس کمیاب و منحصر به فرد می باشد

بیشتر تولید کنندگان چینی در ساخت اجناس خود از فناوری های جدید استفاده می کنند و اجناس منحصر به فرد زیادی در این کشور تولید می شود. با تولید چنین اجناس منحصر به فردی تقاضای اجناس چینی در سراسر دنیا افزایش یافته و فرصت فروش فوق العاده ای را در سراسر جهان به وجود خواهد آورد.

جمع بندی

کشور چین از کشورهای بزرگ در زمینه تجارت و تولید کالا است و شهر شنزن نیز از شهرهای قدیمی در این زمینه می باشد. واردات از شنزن چین و از مهمترین بازارهای شنزن تجارتی پرسود برای تاجران بوده و برای رشد کسب و کارهای آنلاین نیز بهترین گزینه می باشد. شهر شنزن با مراکز خرید بزرگ و منحصر به فردی که در خود جای داده است مقصد بسیاری از خرده فروشان و عمده فروشان از سراسر جهان خواهد بود.

گروه تجاری ققنوس با یک دهه سابقه در زمینه حمل بارهوایی از چین و بازرسی کالا در چین آماده خدمات رسانی به شما مشتریان و بازرگانان عزیز می باشد. از دیگر خدمات گروه تجاری ققنوس می توان به پست دولتی از چین و هنگ کنگ، پست اکسپرس، حمل بار زمینی و دریایی اشاره کرد. برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *