همکاری فدراسیون های ورزشی، باشگاه پرسپولیس وبانک قرض الحسنه رسالت

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسینحسین زاده در این دیدار با اشاره به فعالیت بانکداری اجتماعی و گروه های مختلف در این مدل گفت: بانک قرض الحسنه رسالت آمادگی ارائه خدمات قرض الحسنه ای و غیرحضوری به این وزارتخانه را دارد.

وی همچنین با اشاره به تفاهم نامه وزرات ورزش و جوانان با شبکه توسعه اجتماعی رسالت گفت: شبکه در استان های مختلف آمادگی تامین پوشاک ورزشی را دارد.

محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در این دیدار خواستار گسترش همکاری بانک قرض الحسنه رسالت و فدراسیون های ورزشی شد.

همچنین وزارت ورزش و جوانان خواستار تامین پوشاک ورزش روستایی برخی استان های کشور از سوی مرکز توسعه تخصصی پوشاک شبکه توسعه اجتماعی رسالت شد.

تعامل و همکاری دو جانبه بانک قرض الحسنه رسالت و باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از دیگر موضوعات این دیدار دوستانه بود. در پایان سرپرست باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک همکاری مستمری بین دو مجموعه آغاز شود.

[ad_2]

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *