واردات دستگاه ماینر از دبی / ۰ تا ۱۰۰ خدمات خرید ماینر از دبی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

واردات دستگاه ماینر از دبی

آنچه در این مقاله میخوانید

واردات دستگاه ماینر از دبی به کشور ما در حال حاضر یکی از موضوعات پر بحث و جذاب در حوزه فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال است. با توجه به اینکه دستگاه‌ های ماینر به عنوان ابزاری برای استخراج ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند، واردات و خرید ماینر از دبی در کشور ما نیازمند رعایت قوانین و مقررات وارداتی است. برای واردات دستگاه ماینر از دبی به کشور ما، نیاز به پرداخت مالیات و عوارض وارداتی و همچنین تأییدیه استاندارد محصول از سازمان ‌های مربوطه است. با توجه به رشد چشمگیر  بازار ارزهای دیجیتال در کشور در سال های اخیر، خرید ماینر از دبی به عنوان یک فرصت برای سرمایه‌گذاری در این حوزه مورد توجه قرار گرفته است، اما واردات دستگاه ماینر از دبی نیز مانند واردات هرنوع محصول دیگر چالش های خاص خود را دارد که این مقاله از گروه تجاری ققنوس را به آن اختصاص داده ایم.

واردات دستگاه ماینر از دبی چگونه انجام می شود؟

با توجه به اینکه بسیاری از ماینرها در کشور چین تولید و به کشورهای دیگر صادر می شوند. یکی از اصلی ترین تامین کنندگان آنلاین این دستگاه ها فروشگاه اینترنتی چینی alibaba است. این وب سایت همچنین یکی از بزرگترین انبارهای خود را در امارات برای توزیع در خاورمیانه تاسیس کرده است و این مورد به خاطر مسافت کم بین ایران و دبی به نفع ایرانی ها است. بنابراین برای ایرانی ها خرید و واردات دستگاه ماینر از دبی نسبت به سایر کشورها مقرون به صرفه تر خواهد بود، زیرا بابت خرید ماینر از دبی هزینه حمل و نقل کمتری را پرداخت می کنند و زمان رسیدن ماینر به دست واردکننده کوتاه تر است.

برای واردات دستگاه ماینر از دبی، ابتدا باید با شرکت حمل و نقل یا شرکت تجارتی معتبری که در این زمینه فعالیت دارد، تماس بگیرید و از شرایط و قیمت های آن ها استعلام بگیرید. سپس باید اطلاعات مورد نیاز برای گمرک را جمع آوری کنید و به همراه مدارک مورد نیاز به شرکت حمل و نقل یا شرکت تجارتی ارائه دهید. پس از این مرحله، شرکت حمل و نقل یا شرکت تجارتی باید کارهای مربوط به واردات، ترخیص و حمل دستگاه ماینر شما را انجام داده و به این ترتیب ماینر را به دست شما برساند.

شما می توانید برای خرید ماینر از دبی با گروه تجاری ققنوس تماس بگیرید که یکی از درخشان ترین و معتبرین شرکت های تجاری است که با بهره گیری از دانش تخصصی کارشناسان مجرب خوب می تواند راه را برای واردات دستگاه ماینر از دبی برای شما هموار کند. همچنین می توانید در هر کدام از مراحل واردات ماینر با کارشناسان ما صحبت کرده و در این زمینه از مشورت حرفه ای برخوردار شوید.

واردات دستگاه ماینر از دبی
واردات دستگاه ماینر از دبی

معرفی ارز دیجیتال

قبل از اقدام برای واردات دستگاه ماینر از دبی بایستی دید واضحی نسبت به بعضی مفاهیم در این حوزه داشته باشید. از این رو به تعریف مفهوم ارز دیجیتال می پردازیم تا بیشتر با آن آشنا شوید. ارز دیجیتال یا کریپتوکارنسی، ارزی است که به صورت دیجیتال و بدون واسطه بانکی بین افراد منتقل می شود و امنیت بسیار بالایی دارد. این ارزها با استفاده از تکنولوژی بلاکچین (Blockchain) که یک سیستم پایگاه داده توزیع شده است، تولید و تبادل می شوند.

برخلاف ارزهای سنتی که تحت کنترل دولت ها و بانک های مرکزی قرار دارند، ارزهای دیجیتال به صورت مستقل از هر نوع نظارت دولتی عمل می کنند. این ارزها به عنوان یک شیوه برای پرداخت، سرمایه گذاری و تبادل در بازارای مختلف سرمایه مورد استفاده قرار می گیرند. با خرید ماینر از دبی می توانید وارد این بازرها بشوید و از این راه به سود برسید البته هر بازاری ریسک های خود را دارد. بعضی از معروف ترین ارزهای دیجیتال که امروزه مطرح شده اند عبارتند از: بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین و بیت کوین کش.

معرفی ماینر

اما بپردازیم به مفهموم دیگری که باید قبل از واردات دستگاه ماینر از دبی با آن آشنا باشید. ماینر، دستگاهی است که برای استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و غیره استفاده می شود. این دستگاه ها سازوکار پیچیده ای دارند که با حل مسائل ریاضیاتی پیچیده همراه است که از این طریق تراکنش های بلاکچین را تأیید و به آن ها اعتبار می دهند. در اصطلاح، می توان گفت ماینرها به عنوان گروهی از کامپیوترهای قدرتمند که به صورت هم زمان کار می کنند، شناخته می شوند. این دستگاه ها برای اجرای الگوریتم های پیچیده نیاز به قدرت پردازشی بالا دارند و به عنوان یک صنعت جدید، به سرعت در حال رشد هستند.

ماینینگ به چه معناست؟

ماینینگ نیز از مهم ترین اصطلاحاتی است که باید با آن به خوبی آشنا باشید تا در هنگام خرید ماینر از دبی انتخاب شایسته ای داشته باشید. در واقع پروسه واردات دستگاه ماینر از دبی نیازمند دانش کافی از بازارهای ارز دیجیتال و مفاهیم مهم آن می باشد تا شما بتوانید از آن کسب سود کنید. ماینینگ به معنای استخراج ارزهای دیجیتال از طریق حل مسائل ریاضیاتی پیچیده و تأیید تراکنش های بلاکچین است. به عبارت دیگر، ماینینگ فرآیندی است که با استفاده از دستگاه های ماینر، ارزهای دیجیتال را استخراج می کند.

آیا وارد کردن ماینر از دبی منع قانونی دارد؟

اگر بخواهیم به این سوال پاسخ کلی بدهیم باید گفت بسته به قوانین و مقررات کشورها، وارد کردن ماینر ممکن است مجاز باشد یا در برخی موارد ممنوع باشد. برای اطلاعات دقیق تر، باید به قوانین و مقررات کشور خود مراجعه کنید. بعد از اینکه استخراج بیت کوین در ایران قانونی شد، افراد بسیاری مشتاق خرید دستگاه های ماینر از دبی و سایر کشورها شدند و دولت برای جلوگیری از قاچاق کالا و مهار اقدامات سودجویان اقداماتی انجام داد تا ورود ماینر به کشور قانونی انجام شود. برای همین واردات دستگاه ماینر از دبی و سایر کشورها به ایران نیازمند رعایت شرایط تعیین شده از سوی سازمان های مربوطه و اخذ مجور و ثبت دستگاه در سامانه کشور می باشد. همچنین برای واردات دستگاه ماینر از دبی نیازمند دریافت مجوز از سوی بانک مرکزی هستیم.

عوامل موثر در انتخاب دستگاه ماینر

  • توان مصرفی: برای واردات دستگاه ماینر از دبی باید به توان مصرفی ماینر دقت کرد. توان مصرفی دستگاه ماینر باید با توان قابل تحمل توسط سیستم برقی موجود در محل استفاده همخوانی داشته باشد.
  • قیمت: قیمت دستگاه ماینر باید با توجه به کارایی و عمر مفید آن مناسب باشد.
  • سرعت پردازش: قبل از خرید ماینر از دبی باید سرعت دستگاه به خوبی بررسی شود. سرعت پردازش دستگاه ماینر باید با توجه به نوع ارز دیجیتالی که قصد استخراج آن را دارید، مناسب باشد.
  • نوع الگوریتم: نوع الگوریتم استخراج ارز دیجیتالی باید با توان و سرعت پردازش دستگاه ماینر همخوانی داشته باشد.
  •  اندازه و وزن: برای خرید ماینر از دبی یا کشورهای دیگر باید به ابعاد دستگاه توجه کنید. اندازه و وزن دستگاه ماینر باید با توجه به فضای موجود در محل استفاده مناسب باشد.
  • قابلیت تعمیر و نگهداری: مورد مهم دیگری که باید در هنگام واردات دستگاه ماینر از دبی در نظر داشت این است که دستگاه ماینر باید قابلیت تعمیر و نگهداری مناسبی داشته باشد تا در صورت بروز خرابی، به راحتی قابل تعمیر باشد.
  • کیفیت ساخت: دستگاه ماینر باید با کیفیت ساخت بالا و از مواد اولیه با کیفیت تولید شده باشد تا عمر مفید آن بالا باشد.
خرید ماینر از دبی
خرید ماینر از دبی

آیا امکان واردات ماینر از چین وجود دارد؟

بله، به جز گزینه خرید ماینر از دبی امکان واردات دستگاه‌ های ماینر از سایرکشورها نیز وجود دارد. اما باید قبل از هر اقدامی برای واردات ماینر نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام نموده و همچنین باید به خوبی دستورالعمل ‌ها و مقررات صادرات و واردات کشورهی مبدا و مقصد را مطالعه کرد. همان طور که پیش تر عنوان کردیم چین یکی از کشورهایی که بسیار تکنولوژیک و دارای تکنولوژی پیشرفته است که در ساخت و تولید دستگاه های ماینر سرآمد است و توانسته در تولید دستگاه های ماینر از همه پیشی بگیرد. سه شرکت بزرگ که در زمینه دستگاه های ماینر مطرح هستند عبارتند از Canaan یا Bitmain، Canaan Creative و Ebon International.

البته با توجه به این که تعداد تولیدات دستگاه های ماینر در چین و تولیدکننده گان این نوع دستگاه ها بسیارند برای واردات ماینر بایستی نهایت دقت را در یافتن تامین کننده معتبر به کار ببرید. برای این کار می توانید با واحد سورسینگ کالای گروه تجاری ققنوس هماهنگی های لازم را انجام دهید تا در انتخاب تامین کننده و نوع دستگاه وارداتی شما را یاری کنند. همچین برای اطلاع از جدیدترین قوانین مربوط به واردات ماینر می توانید با ما تماس بگیرید و اطلاعات دقیق تری در خصوص قوانین تجاری مربوط به واردات ماینر کسب نمایید.

جمع بندی

در این مقاله سعی داشتیم شما را با تمامی جزییات واردات دستگاه ماینر از دبی آشنا کنیم. دانستید که آگاهی از قوانین و مقررات بروز تجاری و کسب مجوزها از ارکان واردات دستگاه ماینر از دبی یا چین می باشد و هرگونه اقدام برای خرید ماینر از دبی و واردات آن به کشور، بدون دریافت مجوز غیر قانونی و کالای وارد شده، کالای قاچاق محسوب می شود. همچنین اهمیت شرکت های واسطه برای خرید و ترخیص ماینر و حمل آن به کشور برای شما روشن شد. از سوی دیگر، یافتن تامین کننده قابل اعتماد یکی از مواردی است که برای حفظ سرمایه خود باید به آن توجه کنید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای اطمینان از روند حرفه ای و بی نقص تمامی موارد فوق را به کارشناسان حرفه ای گروه تجاری ققنوس بسپارید.

آیا برای واردات دستگاه‌ ماینر از دبی به نیاز به مجوز داریم؟

بله، برای خرید ماینر از دبی و سایر کشورها نیازمند مجوز از طرف بانک مرکزی هستیم، همچنین بایستی در وازرت صمت برای دستگاه وارداتی ثبت سفارش انجام شود.

برای واردات ماینر چه هزینه هایی را باید در نظر گرفت؟

به جز هزینه های خرید دستگاه، باید هزینه ‌های گمرکی و ترخیص، عوارض و مالیات های مربوطه، هزینه های حمل و نقل و کارمزد شرکت واسطه برای ترخیص کالا را در نظر گرفت.

تعرفه گمرکی برای دستگاه های ماینر چه مقدار است؟

تعرفه گمرکی برای دستگاه استخراج ارز دیجیتال یا به اصطلاح ماینر زیر خط ۸۴۷۱۹۰۹۰ می باشد.

مدارک لازم برای ترخیص ماینر چه مدارکی هستند؟

ماینر نیز مانند هر کالای وارداتی برای ترخیص نیاز به ارائه مدارکی مانند اظهارنامه، ارائه پیش فاکتور، مجوزهای لازم، مدارک هویتی وارد کننده، قبض انبار و غیره دارد.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *