واردات لوازم جانبی موبایل و ترخیص در گمرکات ایران

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

واردات لوازم جانبی موبایل

آنچه در این مقاله میخوانید

واردات لوازم جانبی موبایل یکی از موارد پرسودی است که امروزه به دلیل محبوبیت زیاد موبایل رونق بسیاری گرفته است. افراد پس از خرید گوشی موبایل و در طول استفاده از آن، اغلب نسبت به خرید لوازم جانبی موبایل و استفاده از آن ها اقدام می نمایند. لوازم جانبی موبایل انواع مختلفی دارند، برخی از آن ها ضروری بوده و برخی نیز سلیقه ای هستند و بنا به احتیاج و سلیقه هر فرد خریداری می شوند. در این مقاله به بررسی انواع مختلف لوازم جانبی موبایل می پردازیم تا در هنگام خرید لوازم جانبی موبایل سردرگم نبوده و انتخاب بهتری داشته باشید.

همچنین خوانش این مقاله از سمت گروه تجاری ققنوس راهنمایی برای تجاری که قصد خرید عمده و واردات لوازم جانبی موبایل را دارند خواهد بود؛ زیرا واردات این لوازم با توجه به تنوع بالا و گستردگی محصولات بازار نیازمند اطلاعات کافی در مورد انواع مختلف و برندهای موجود و سایر مسائل مرتبط با واردات لوازم جانبی موبایل می باشد.

نحوه واردات لوازم جانبی گوشی به کشور

  • ارائه کارت بازرگانی و دریافت مجوزهای لازم از ارگان های مربوطه برای خرید لوازم جانبی موبایل
  • انتخاب تامین کننده معتبر برای واردات لوازم جانبی موبایل و پیدا کرن محصولات با کیفیت از اولین مراحل واردات می باشد. کشور چین از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم جانبی موبایل در جهان است. علاوه بر آن تاجران عزیز می توانند محصولات مورد نیاز خود را از سایت های فروش عمده مانند سایت علی بابا و غیره پیدا کنند و یا این کار را به گروه تجاری ققنوس در دفتر چین بسپارند.
  • روش های متفاوتی برای پرداخت هزینه های خرید لوازم جانبی موبایل وجود دارد. هزینه ها بصورت حواله یوان یا دلار پرداخت می شوند و بسته به میزان هزینه ها کارمزد حواله ها متفاوت می باشد.
  • انتخاب شیوه های مناسب حمل و نقل
  • انتخاب مسیر گمرکی مناسب جهت واردات لوازم جانبی موبایل
  • اقدام به ترخیص کالا از گمرکات کشور و تحویل کالا . گروه تجاری ققنوس با داشتن تیم حرفه ای آماده ارائه خدمات ترخیص انواع کالا و انجام تشریفات گمرکی برای شما عزیزان می باشد و شما تجار گرامی می توانید با تکیه بر دانش کارشناسان ما به راحتی اقدام به خرید لوازم جانبی موبایل کرده و نگران تشریفات گمرکی و ترخیص آن نباشید.
خرید لوازم جانبی موبایل
خرید لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی موبایل شامل چه بخش هایی است؟

  • گلس یا محافظ صفحه نمایش اولین و مهم‌ترین لوازم جانبی موبایل می‌باشد. گلس گوشی از مواردی است که سود بسیاری به همراه دارد و پای ثابت واردات لوازم جانبی موبایل می باشد.
  • قاب یا کاور گوشی که برای زیبایی و ایمنی گوشی به کار می رود، انواع مختلفی داشته و گاهی نیز جنبه تزیینی دارد. استفاده از قاب گوشی تبدیل به ضرورت شده است.
  • برچسب های هوشمند بلوتوثی موبایل
  • هولدر یا نگهدارنده گوشی که به منظور فیلم برداری و برگزاری جلسات آنلاین استفاده می شود و از موارد پر فروش به هنگام خرید لوازم جانبی موبایل می باشد.
  • انواع شارژرهای سریع یا فست شارژر و شارژرهای فندکی
  • هندزفری هوشمند بلوتوثی
  • پاور بانک ها یا باتری اکسترنال
  • اسپیکر بلوتوثی که استفاده از آن بسیار رایج شده و بازار داغی دارد .این دستگاه ها قابل حمل بوده و علاقه مردم به موسیقی باعث شده تا اسپیکرهای بلوتوثی نسبت به سایر لوازم جانبی از محبوبیت بیشتری برخوردار باشند.
  • لنز دوربین
  • مونوپاد از وسیله های پرکاربرد و محبوبی که بهتر است در هنگام خرید لوازم جانبی موبایل به آن توجه ویژه ای داشته باشید.
  • کابل AUXبرای انتقال صدا
  • شارژر بند انگشتی: این محصول که دوستدار طبیعت می باشد همیشه همراه شماست.
  • دستکش هوشمند برای مواقعی که دستکش دارید و کار کردن با تاچ گوشی برایتان مقدور نیست.
  • کابل OTG مبدلی است که کار را راحت کرده و تبلت یا گوشی را مستقیما به فلش یا هارد متصل می‌کند.
  • کارت حافظه SD یا SD Card یک حافظه جانبی هستند که به منظور ذخیره داده‌های مختلف چند رسانه‌ای در دستگاه‌هایی مانند دوربین‌های دیجیتال، گوشی‌های موبایل، لپ تاپ و برای افزایش ظرفیت حافظه استفاده می شوند.
  • فلش LED
  • مودم همراه یا مودم های سیم کارت خور
  • کابل MHL برای انتقال محتوا و تصاویر با کیفیت از گوشی همراه به تلویزیون به کار می‌رود.

[irp posts=”997864″ ]

لیست هزینه و تعرفه های مورد نیاز واردات لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی موبایل علاوه بر سود زیادی که دارند، هزینه هایی را هم به دنبال دارند. هر کالایی برای ترخیص از گمرک تعرفه گمرکی مشخصی دارد. این هزینه ها با توجه به قوانین و بخشنامه ها ممکن است تغییراتی داشته باشند. به طور کلی هزینه های ترخیص موبایل از گمرک و ترخیص واردات لوازم جانبی موبایل به برند و تعداد کالاها بستگی دارد. تعرفه ترخیص موبایل در ردیف ۸۵۱۷۱۲۱۰  قرار دارد. شما می توانید برای اطلاعات دقیق تر از تعرفه های گمرکی خرید لوازم جانبی موبایل با کارشناسان ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

لوازم جانبی پرسود برای خرید عمده

دانستن نیاز بازار و شناخت محصولات پر فروش یکی از مواردی است که هر تاجری قبل از واردات باید به فکر آن باشد؛ زیرا این موارد به شما کمک خواهد کرد تا در بازار پر رقابت حرفی برای گفتن داشته باشید و حاشیه سود خود را افزایش دهید. در واردات لوازم جانبی موبایل نیز تعدادی از لوازم جانبی موارد مصرفی و پرکابرد هستند و شناخت دقیق آن ها می تواند تجارت شما را رونق ببخشد. از میان لوازم جانبی موبایل قاب و کاور گوشی، گلس های محافظ، شارژ ها بصورت کابل یا آداپتور، پاوربانک، هنذفری، باتری، رم، اسپیکر بلوتوثی و کابل های تبدیل از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و از پر مصرف ترین لوازم جانبی موبایل به شمار می روند.

برندهای مطرح لوازم جانبی گوشی

با توجه به اهمیت کیفیت لوازم جانبی موبایل، تصمیم گرفتیم در این بخش از مقاله شما را با بهترین برندهای لوازم جانبی موبایل آشنا کنیم.

  • شرکت مک دو دو (Mcdodo): این شرکت چینی بزرگ‌ترین تولید کننده انواع لوازم جانبی موبایل، تبلت و ساعت‌های هوشمند است. این برند به اروپا، آمریکا و سایر کشورهای آسیایی از جمله ایران صادرات دارد.
  • برند انکر
  • برند لیتو (Lito): این کارخانه دانش بنیان در ۳ سری محافظ ‌های صفحه نمایش موبایل، هدفون ها و لوازم جانبی ضروری تولید می‌ کند و محصولات آن کیفیت بسیار بالایی دارند. لیتو به ۱۲۰ کشور بزرگ جهان صادارات دارد و در  ایران نیز طرفدارن خاص خود را دارد و از برندهای محبوب و با کیفیت برای واردات لوازم جانبی موبایل به شمار می رود.
  • برند کی دو (K-DOO): این برند به عنوان یک برند چینی تولیدات بسیار مرغوبی دارد و تا کنون در حیطه تولید قاب محافظ گوشی بسیار موفق عمل کرده است و تقریباً تمامی سلیقه‌ ها را پوشش داده است.
  • برند بیسوس (Baseus): پاور بانک، و انواع شارژ فندکی و آداپتورها، جزو اصلی ترین و پرفروش‌ترین محصولات این برند هستند. محصولات این شرکت دارای طراحی های زیبا و قیمت مناسبی هستند.
  • برند توتو (Totu): یک شرکت چینی است که محصولات بسیار باکیفیتی را برای شرکت اپل ارائه کرده است. تولیدات برند توتو گواهینامه سلامت و ایمنی RoHS را دارند و بسیار خوش دست و سبک هستند.
  • برند جی کی کی (GKK): یکی از شرکت‌ های بسیار مطرح در زمینه تولید انواع مختلف کاور و قاب موبایل برای تمامی برندهای موجود در بازار است. قاب های این برند کیفیت و دوام بالایی دارند و به خاطر قیمت ارزان گزینه مناسبی برای  واردات لوازم جانبی موبایل هستند.

روش های مناسب حمل بار از چین

قبل از خرید لوازم جانبی موبایل به صورت عمده بهتر است روش مناسب و مقرون ب صرفه ای را برای حمل و نقل انتخاب کنید. انتخاب روش مناسب برای حمل کالا می تواند تاثیر زیادی بر کاهش هزینه های شما داشته باشد. پیشنهاد ما به شما انتخاب حمل بار دریایی است که می تواند تا حد زیادی هزینه های شما را کاهش دهد. این روش به دو شیوه کانتینر کامل یا خرده بار انجام می شود.

  • حمل بصورت خرده بار: حمل گروپاژ کالا زمانی مناسب است که محموله شما اندازه کانتینر کامل نیست و باید باقی فضای کانتینر را با تجار دیگر شریک باشید و بصورت شراکتی کانتینری را اجاره نمایید.  در این روش بهتر است شرکت حمل و نقلی را انتخاب کنید که بصورت جدا قبوض انبار و برگ ترخیصیه به شما ارائه بدهند.
  • حمل بار کانتینر کامل: در این روش هزینه ها بسیار پایین تر می آید و زمان حمل بار شما سریع تر خواهد بود و زمانی مناسب است که اجناس شما اندازه یک کانتینر باشد.

شما می توانید برای انجام حمل و نقل ایمن و با تضمین قیمت مناسب از واحد حمل و نقل گروه تجاری ققنوس خدمات لازم را دریافت نمایید و بدون نگرانی و در سریع ترین زمان ممکن محموله خود را در کشور دریافت نمایید.

حمل دریایی بار از چین
حمل دریایی بار از چین

لیست گمرکات اختصاصی ترخیص لوازم موبایل

برای خرید لوازم جانبی موبایل و هرگونه واردات لوازم جانبی موبایل گمرکات اختصاصی  در نظر گرفته شده است. این کار برای سرعت بخشیدن به روند ترخیص کالا صورت گرفته است. بنا به بخشنامه ها و قوانین تدوین شده ترخیص تلفن همراه از گمرکات فرودگاه امام خمینی، گمرک فرودگاه پیام، اصفهان، شیراز، تهران، امانات پستی، چابهار و ترخیص لوازم جانبی موبایل از گمرک شهید باهنر و کیش، آبادان، خرمشهر میسر می باشد.

جمع بندی

امروزه گوشی های موبایل هوشمند نقش بسیار مهمی در زندگی تک تک ما ایفا می‌کنند و ما زمان بسیاری را برای استفاده از آن ها می گذارنیم. با توجه به تورم ها و افزایش قیمت موبایل خرید لوازم جانبی موبایل یکی از ضرورت های دنیای امروز می باشد. برای همین واردات لوازم جانبی موبایل سود بسیار بالایی را برای تجار به همراه دارد. ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با انواع برندهای معتبر لوازم جانبی موبایل و نحوه واردات آن ها آشنا نماییم. از طرفی واردات لوازم جانبی موبایل کاری تخصصی است که نیازمند دانشی تخصصی و فنی است.

گروه تجاری ققنوس با داشتن دفاتر مختلف در کشور چین و شناخت تامین کنندگان معتبر، می تواند در این راه راهنمای شما تجار عزیز باشد. از طرفی شما می توانید بدون نگرانی تمامی خدمات تجاری مانند انجام تمامی مراحل واردات و ترخیص کالا، حمل و نقل کالا و تخمین هزینه ها را از ما ققنوسی ها بخواهید.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *