پرداخت نیمی از خسارت بیمه جانباختگان نفتکش سانچی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، محسن بهرامی ­گفت: در بخش ارزی پرداخت حقوق و مزایا از سوی موسسات بیمه‌گر در حال انجام است و اکنون بیمه نیمی از خانواده‌های جانباختگان ­­تکمیل شده و چک خود را دریافت کردند؛ ­شرکت نیز سعی کرد مبلغ را به صورت اسکناس تهیه و در اختیار خانواده‌ها قرار دهد.

وی افزود: ما سعی کردیم حداکثر کمک را به خانواده‌ها داشته باشیم و در این رابطه وکیلی برای انحصار وراثت در نظر گرفتیم و در حال حاضر چیزی به عنوان معوقه از طرف شرکت باقی نمانده است.

سخنگوی شرکت ملی نفتکش با بیان اینکه نیم دیگر خانواده‌های جانباختگان ­­که هنوز بیمه خود را دریافت نکرده‌اند به دلیل بحث انحصار وراثت بوده و یا اینکه خودشان تاکنون اقدام نکرده‌اند، گفت: ما همچنین حق و حقوق اداری و پاداش پایان خدمت و سنوات این جانباختگان ­­را پرداخت می‌کنیم و سعی کردیم که مستمری بیش از رقم قانونی پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه تحریم کار را سخت کرده است افزود: شرکت به این بهانه، ­ کار را متوقف نکرد و مستقلا نسبت به تداوم روند کار اقدام کرده است، زیرا این دریانوردان نان‌آور خانواده خود بودند بنابراین سعی می‌کنیم، تا جای ممکن خانواده‌های جانباختگان به لحاظ مالی مشکلی نداشته باشند.

[ad_2]

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *