پرداخت ۳۲۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در دولت دوازدهم

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

به گزارش چهارشنبه تارنمای وزارت راه و شهرسازی، «ابوالقاسم رحیمی انارکی» افزود: در بخش خرید مسکن در هشت ماهه انتهایی پارسال در مجموع ۱۴۷ هزار و ۲۲۷ فقره تسهیلات به مبلغ ۷۵ هزار و ۶۴۸ میلیارد ریال و در هفت ماهه امسال ۱۳۴ هزار و ۹۱۸ فقره تسهیلات به مبلغ ۶۵ هزار و ۷۳۹ میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.
وی ادامه داد: در بخش جعاله، در هشت ماهه انتهایی پارسال ۸۲ هزار و ۸۳۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۲ هزار و ۶۸ میلیارد ریال و در هفت ماهه امسال ۸۰ هزار و ۵۷۸ فقره به مبلغ ۱۲ هزار و ۹۲۳ میلیارد ریال پرداخت شد.
رحیمی انارکی یادآوری کرد: در این دولت در بخش جعاله ۱۶۳ هزار و ۴۰۸ فقره تسهیلات به ارزش ۲۴ هزار و ۹۹۱ میلیارد ریال و در بخش سهم الشرکه ۱۸۷هزار و ۸۱۵ فقره تسهیلات به ارزش ۷۳ هزار و ۸۸۹ میلیارد ریال پرداخت شد.
«سایر تسهیلات بانک در این مدت، ۱۴۷ هزار و ۴۴۴ مورد به ارزش ۳۴ هزار و ۶۲۳ میلیارد ریال بود».
به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، مدیرعامل بانک مسکن هفتم مهرماه از رشد ۵۴ درصدی شمار تسهیلات پرداختی بانک مسکن در ۶ ماهه نخست امسال در مقایسه با پارسال خبر داد و گفت: برای افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم مسکن پیشنهادهای خود را به بانک مرکزی ارائه کرده ایم.
«محمد اسلامی» وزیر جدید راه و شهرسازی، «افزایش توان خرید، بهسازی و ارتقای مسکن متقاضیان به همراه ایجاد سازوکار تامین مالی سازندگان از طریق بانک مسکن» را در برنامه های پیشنهادی خود آورده است.

اقتصام*۱۱۰۸*۱۹۶۱*

انتهای پیام /*

[ad_2]

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *