چگونه یک تأمین کننده در چین بیابیم؟

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید


۱-    بدانید که چه چیزی نیاز دارید:
ابتدا باید بدانید چه چیزی موجود است و روشی برای دسته بندی اطلاعات داشته باشید. در اینجا تعدادی دسته بندی، برای اینکه به شما کمک کند در مورد تأمین کنندگان چینی فکر کنید، وجود دارد: تولیدکننده در برابر تأمین کننده ی طرف سوم؛ شرکت های بزرگ در برابر شرکت های کوچک خانوادگی؛ تأمین کننده طرف سوم با قابلیت توسعه تولید در خانه در برابر تأمین کننده ی طرف سوم که فقط خرید می کند و می فروشد؛ تولیدکننده ی اساساً یکپارچه در برابر تولیدکننده مبتنی بر تجمع؛ و غیره.
برای مثال اگر نیاز داشته باشید محصولاتی در طیف محدود وارد کنید، می توانید یک تولیدکننده به جای یک تأمین کننده ی طرف سوم انتخاب کنید. اگر یک تجارت کوچک دارید و نیاز به توجه اختصاصی دارید، ممکن است بخواهید رابطه ی خوبی بایک تجارت خانوادگی کوچک برقرار کنید.


۲- تحقیقات اولیه اینترنتی انجام دهید تا سیستم دسته بندی خود را در برابر نیازهای مخصوص خود بیشتر توسعه دهید.
یک جدول داده تهیه کنید که به شما کمک کند نتیجه ی تحقیق خود را ثبت کنید، در نتیجه شغل شما، کارآمدتر و موثرتر انجام می شود. این جدول باید شامل ستون هایی مانند نام شرکت، اطلاعات تماس، مقیاس تجارت، هدف و زمینه و همچنین شامل باکس های بررسی دسته بندی (مهم) و یادداشت ها باشد.


۳- از موتورهای جستجو استفاده کنید تا اطلاعات مرتبط با نام محصول خود را جستجو کنید.
۱۰۰ نتیجه ی اول، مناسب ترین وب سایت های مرتبط با محصول مورد نظر شماست. همچنین می توانید اطلاعاتی در مورد رقبای خود بیابید و شناخت بهتری از بخش بازار و کانال های بازاریابی داشته باشید.


۴- از وب سایت های B2B قابل اعتماد یا وب سایت های عمومی راهنمای تجارت استفاده کنید تا اطلاعات بسیار سازمان یافته ای در مورد تأمین کنندگان چنین بیابید.
وب سایت های معروف B2B، اطلاعات معتبری در مورد صدها تأمین کننده از میان هزاران مورد آن را ارائه می کنند و فرصت های بزرگی هستند. از انتخاب انواع محلی آن مطمئن باشید مانند alibaba. Com ، bossgco.com، made- in- china. Com، چراکه می توانید با تأمین کنندگان چینی روی وب سایتشان ارتباط برقرار کنید و پاسخ سریعی دریافت کنید. وب سایت های راهنما نیز منابع مالی برای بدست آوردن دانش صنعتی هستند.


۵- فهرست تأمین کنندگانی که می خواهید در یک حجم قابل مدیریت، با آنها کار کنید را محدود کنید.
 ممکن است تا این مرحله، فهمیده باشید که واقعا چه چیزی نیاز دارید و چه چیزی موجود است. شروع به تماس با تأمین کنندگان مورد نظر کنید و ارتباط خود را با آنها بیشتر توسعه دهید. در نهایت، یک مورد مناسب پیدا خواهید کرد. این روند می تواند تجربه جالب و دوستانه ای باشد.


۶- یک تجارت محلی چینی بیابید که به شما کمک کند.
افراد محلی می دانند که چگونه تأمین کننده را بررسی کنند، برخی روش های تجارت خاص، برای افراد غریبه ناشناخته است، هنگامی که یک راهنمای محلی داشته باشید، تمام کار تجارت شما، ساده و آسان خواهد شد.

 

 


 

ترجمه اختصاصی و ویرایش توسط  ققنوس

کلیه حقوق این مقاله متعلق به شرکت ققنوس تجارت خاورمیانه میباشد  . هر گونه کپی بردار از این متن فقط با ذکر منبع بلامانع است

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *