کارآفرینی نتوانسته در توسعه کشور نقش‌آفرینی کند

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: واژه کارآفرینی در کشور درست تعریف نشده است.

به گزارش ایسنا، حسین سلاح‌ورزی در سومین همایش ملی کارآفرینی و توسعه با محوریت اشتغال به میزبانی خرم‌آباد اظهار کرد: مجموعه برنامه‌هایی در جهت برنامه‌ریزی و تعامل بیشتر بین کارآفرینان و وزارت‌ تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی در این همایش اجرا شده که امیدواریم به ثمره بنشیند.

وی با بیان اینکه عارضه‌یابی و تحلیل اتفاقات گذشته در این همایش نیز بررسی می‌شود، ادامه داد: کارآفرینی نتوانسته آنطور که باید در توسعه کشور نقش‌آفرینی کند.

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران یادآور شد: ۱۵ سال است که مفهوم کارآفرینی در ایران معنای جدی پیدا کرده اما نتوانستیم به نقطه عطفی در کارآفرینی برسیم.

سلاح‌ورزی  خاطر نشان کرد: اولین ظلمی که در رابطه با کارآفرینی شد، واژه‌هایی بود که برای آن در نظر گرفتند و با این مفهوم کارآفرینی محدود به اشتغالزایی شد، در صورتیکه ایجاد شغل تنها یکی از مزایای کارآفرینی است.

 وی گفت: در سال ۱۳۸۴ با الگوبرداری از سایر کشورها  برای توسعه کسب و کارهای ایجادی به سمت راه‎اندازی بنگاه‌های زودبازده رفتیم و اقدام به تقسیم پول بدون فراهم‌سازی زمینه کردیم که تقسیم‌بندی این پول‌ها بین طرح‌هایی بود که بخش عمده آن تولید ترشیجات و گاوداری بود.

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا حدود زیادی بحث توسعه کارآفرینی به معنای واقعی خود در حال برگشت است.

سلاح‌ورزی گفت: در توسعه کارآفرینی کشور باید دانست که در یک دولت، جامعه، آموزش و پرورش، مدیریت مدیران کارآفرین و…  می‌توان به نتایج مطلوب رسید.

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: مدیری که پذیرش ریسک را در اجرای پروژه‌ها داشته باشد می‌تواند به عنوان کارآفرین تلقی شود.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *