کاهش قیمت هندوانه و سیب زمینی در استانه ماه مبارک رمضان

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش تراز ، حسین مهاجران در گفت‌و گو با خبرنگاران در خصوص تغییرات قیمت میوه نسبت به هفته گذشته خاطرنشان کرد: قیمت زردآلو، گوجه سبز و هندوانه نسبت به هفته اخیر با کاهش همراه بوده است.
وی در ادامه به کاهش ۲۰ درصدی قیمت سیب‌زمینی اشاره کرد و گفت: با افزایش عرضه سیب‌زمینی به بازار قیمت هرکیلو بین ۸۰۰ تومان تا هزار و ۸۰۰ تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.
مهاجران به قیمت انواع میوه در میادین تره‌بار اشاره کرد و افزود: هرکیلو زردآلو بین ۴ هزار تومان تا ۱۰ هزار تومان، گوجه سبز بین ۲ هزار تا ۸ هزار تومان، توت فرنگی گرگانی بین ۴ هزار تا ۷ هزار تومان و گلخانه‌ای کرجی بین ۹ تا ۱۷ هزار تومان به دست خریدار می‌رسد.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه هلو پیش‌رس، توت سفید و قرمز و گیلاس تلخک در بازار خاطرنشان کرد: گیلاس معروف به تلخک در بازار موجود است اما طعم مطلوبی ندارد و هرکیلو توت سفید و قرمز در بازار با توجه به زیاد شدن عرضه با قیمتی کمتر از ۴ هزار تومان فروخته می‌شود.
وی در ادامه به افزایش استفاده از میوه‌‌هایی چون هندوانه و طلالبی در آستانه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان استفاده از چنین میوه‌هایی افزایش می‌یابد و باتوجه به فصل برداشت و زیاد شدن عرضه، خوشبختانه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.
مهاجران افزود: هرکیلو هندوانه بین ۴۰۰ تومان تا ۸۰۰ تومان، طالبی بین ۲ هزار تومان تا ۳ هزار تومان و ملون بین هزار تا ۲ هزار تومان در میادین تره‌بار فروخته می‌شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در ادامه به کاهش قیمت گوجه فرنگی و خیار اشاره کرد و قیمت‌ها را این‌گونه اعلام کرد: هرکیلو گوجه فرنگی درجه یک بین ۸۰۰ تومان تا هزار و ۸۰۰ تومان و خیار گلخانه‌ای بین ۸۰۰ تومان تا ۲ هزار تومان قیمت دارد.

 

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *