۳۳ کودک بی‌بضاعت با حمایت بانک سامان جراحی و درمان شدند

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس و به نقل از روابط عمومی بانک سامان، فرشته ضرابیه مسئول امور خیریه بانک با اعلام این خبر گفت: در راستای سیاست‌های مسئولیت‌های اجتماعی بانک در حوزه درمان کودکان، پس از معرفی از سوی موسسه خیریه زنجیره امید هزینه درمان ۳۳ کودک بی‌بضاعت که دچار بیماری‌های پیچیده قلبی و انحراف شدید ستون فقرات بودند، توسط بانک سامان پرداخت شد.

وی تصریح کرد: هزینه‌های بستری، تجهیزات و خدمات بیمارستانی و دیگر هزینه‌های این کودکان نیز که ساکن استان‌های اصفهان، لرستان، کردستان، البرز، کرمانشاه، همدان، خراسان رضوی، تهران، سیستان‌وبلوچستان، چهارمحال و بختیاری، قم، خوزستان، زنجان، کرمان، گلستان، قزوین، هرمزگان و خراسان شمالی بودند، توسط بانک سامان تامین شده است.

گفتنی است، بانک سامان تاکنون ده‌ها مدرسه و درمانگاه احداث و هزینه‌های تحصیل و درمان صدها کودک کم‌بضاعت و بی‌بضاعت را نیز تقبل کرده است و هرساله در بودجه بانک رقم مشخصی به این امر اختصاص می‌یابد.

[ad_2]

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *