راهنمای ۰ تا ۱۰۰ معرفی بازارهای شنژن چین + هر آنچه باید بدانید.

در این مقاله از گروه تجاری ققنوس به معرفی جاذبه های شهر شنزن پین پرداختیم. شهر شنزن چین با تاریخ تازه‌ای از توسعه و مدرنیته، به عنوان یکی از مقاصد برجسته در جمهوری خلق چین شناخته می‌شود. این شهر فرصت‌های فراوانی در زمینه تجارت، فناوری، هنر و گردشگری ارائه می‌دهد. از دیدن منظره‌های زیبا از بالا در مرکز نمایشگاه مریدین گرفته تا تجربه خرید در بازارهای متنوع و لذت‌بخش، شنزن دنیایی از تجربه‌های فراموش‌نشدنی دارد.

خرید از سایت eBay / مهمترین نکاتی که باید بدانید

خرید-از-سایت-eBay

در این مقاله از گروه تجاری ققنوس، با اصولی که باید پیش از هر خرید از سایت eBay انجام دهید، آشنا شدید. از آغاز تا پایان، مفاهیم مهمی مانند آشنایی با سیاقت و ویژگی‌های سایت eBay، تعامل با فروشندگان و ارزشیابی اعتمادپذیری آن‌ها، نکات جستجو و انتخاب محصول ایده‌آل، توجه به امتیاز و بازخورد فروشندگان، و استفاده از پرداخت‌های امن، همگی به شما عزیزان معرفی شد. 

هزینه ترخیص کالا + رازهای باورنکردنی برای کاهش و محاسبه هزینه ترخیص کالا

درصد-وزارت-راه-به-چه-معناست

در این مقاله از گروه تجاری ققنوس تلاش کردیم تا به مفهوم و تأثیر هزینه ترخیص کالا و به ویژه هزینه ۱۰ درصد وزارت راه پرداخته و راهکارهایی جهت کاهش این هزینه‌ها را ارائه دهیم. ما به طور مفصل به توضیح معنای هزینه ۱۰ درصد وزارت راه پرداختی پرداخته و نحوه محاسبه آن را شرح داده‌ایم.