بسته اخبار اقتصادی در روز چهارشنبه

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

«ارائه نتیجه مطالعه میدان شادگان توسط پرگس تا شهریور»، «مرزنشینان مجاز به واردات چه کالاهایی هستند؟»، «احتمالی دیگر برای علت حادثه معدن زغال‌سنگ آزادشهر»، «تغییر تعرفه بسته‌های تشویقی با مصوبه رگولاتوری»، «پاسخ نعمت‌زاده به اتهام داشتن ۱۸ پتروشیمی»،« کاهش تشریفات گمرکی صادرات کالا »، « ارزانی میوه تا ۱۴ درصد» و «حبس ۱۲۰ هزار میلیارد در غیرمجازها» عناوین مهم‌ترین اخبار اقتصادی امروز ایسنا بود.

به گزارش ایسنا، برخی از اخبار اقتصادی امروز – چهارشنبه – در ادامه آمده است که با کلیک بر روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

مرزنشینان مجاز به واردات چه کالاهایی هستند؟

طبق قوانین و مقررات افرادی که در مناطق مرزی زندگی می‌کنند مجاز به واردات ۷۱ قلم کالا هستند که برای هر یک از این کالاها سقفی خاص در نظر گرفته شده است.

احتمالی دیگر برای علت حادثه معدن زغال‌سنگ آزادشهر

در کنار دلایلی که قبلا برای انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزاد شهر استان گلستان مطرح شده است، مدیر کل نظارت بر امور معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت از احتمال دیگری درخصوص علت وقوع این حادثه خبر داد.

حبس ۱۲۰ هزار میلیارد در غیرمجازها/‌ تعیین‌تکلیف بانک‌های نظامی

در حالی تازه‌ترین آمار از سهم ۱۰ درصدی موسسات غیرمجاز از نقدینگی حکایت دارد که در این شرایط به نظر می‌رسد حدود ۱۲۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی در غیرمجازهای بانکی بلوکه شده‌ است.

دولت در تعیین نرخ عوارض یک طرفه عمل نکند

دبیر انجمن شرکت‌های راهسازی معتقد است در صورت باز گذاشتن دست سرمایه‌ گذاران و پیمانکاران در تعیین نرخ عوارض استفاده از جاده‌ها بهترین تناسب اقتصادی بین سرمایه‌ گذاران و مسافران به وجود خواهد آمد.

ارائه نتیجه مطالعه میدان شادگان توسط پرگس تا شهریور

مسئول کارگروه توسعه میادین نفتی مناطق نفت خیز جنوب از ارائه نتیجه مطالعه میدان نفتی شادگان توسط کنسرسیوم پرگس تا شهریورماه سال جاری خبر داد.

خانه‌های ۵۰ متری که چهار خانوار را در خود جای می‌دهند

جداول منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران نشان می‌دهد حدود هزار و ۶۴۴ واحد مسکونی ۵۰ مترمربع و کمتر وجود دارد که در هر واحد از آن چهار خانوار و یا بیشتر زندگی می‌کنند.

جدیدترین موضع وزارت صنعت/دو خودرویی که قرار نیست بازنشسته شوند!

صحبت‌های اخیر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر قطعی نبودن توقف خط تولید پراید و پژو ۴۰۵ در دی‌ماه سال ۱۳۹۵ حاکی از این است گویا که قرار نیست این دو خودرو هیچ‌وقت از رده خارج شوند!

تشریفات گمرکی صادرات کالا کاهش یافت

بخشنامه گمرک ایران در خصوص کاهش تشریفات گمرکی صادرات کالا و تسهیلات جدید صادراتی جهت اجرا به گمرکات سراسر کشور ابلاغ شد.

پاسخ نعمت‌زاده به اتهام داشتن ۱۸ پتروشیمی/تنها فکر و ایده با من است

وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به اینکه برنامه دولت گازرسانی به سراسر استان سیستان و بلوچستان است به اتهاماتی که در خصوص داشتن ۱۸ پتروشیمی به وی منتسب شده بود توضیح داد که در بسیاری از موارد فکر و ایده با بنده است و سرمایه‌گذاری از طریق بخش‌های دیگری صورت می‌گیرد، اما به داشتن ۱۸ پتروشیمی متهم شدم در حالی که اینگونه نبود.

میوه تا ۱۴ درصد ارزان‌ شد

تازه‌ترین تحولات قیمتی کالاهای خوراکی در روزهای پایانی خردادماه نشان داد که میوه بیشترین کاهش قیمت را در بین تمامی گروه‌ها داشته است.

مصوبه رگولاتوری، تعرفه بسته‌های تشویقی را تغییر داد

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران قیمت بسته‌های اینترنتی خود را با توجه به مصوبه ۲۴۹ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص رعایت کف قیمت بسته‌های اینترنت تغییر داد.

آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز

در بازار امروز – چهارشنبه – سکه تمام طرح جدید، بالغ بر یک میلیون و ۲۰۸ هزار تومان فروخته شده و دلار آمریکا ۳۷۴۱ تومان قیمت دارد.

آیا مشکلات تبعیض نظام دستمزد برطرف می‌شود؟

لایحه جدید مدیریت خدمات کشوری به گفته نوبخت اکنون آماده تصویب در هیئت دولت است. هنوز از جزئیات آن اطلاعاتی در دسترس نیست ولی انتظار می‌رود ایرادات وارده بر قانون فعلی در لایحه جدید برطرف شده باشد. در این راستا شاید تجربه انتشار عمومی لوایح دوقلوی بانکداری دولت و اعمال نظر بنیه کارشناسی کشور در این موضوع بتواند از وارد شدن صدماتی که قانون خدمات کشوری در سال‌های گذشته بر بودجه عمومی کشور وارد کرد و منشاء ایجاد تبعیض آن در جامعه شد، جلوگیری کند.

تولید خودروی سبک باید به ۱.۴ میلیون دستگاه برسد

بر اساس هدف‌گذاری صورت گرفته در “برنامه راهبردی صنعت خودرو” تا پایان امسال تولید انواع خودروی سبک باید به یک میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه افزایش یابد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *