حبس ۵۰ ماهه برای یک فروشنده متخلف

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون از ۸۱ عرضه‌کننده محصولات غیراستاندارد در دادگاه شکایت شده است، از حبس ۵۰ ماهه برای یک عرضه‌کننده متخلف کالاهای غیراستاندارد خبر داد.

به گزارش ایسنا مسلم بیات با اشاره به اقدام قانونی و قاطع علیه تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان متخلف کالاهای غیراستاندارد اظهار کرد: برای یک عرضه‌کننده متخلف کالاهای غیراستاندارد حبس ۵۰ ماهه در دادگاه در نظر گرفته شده است.  

وی ادامه داد: در همین راستا یکی از این عرضه‌کنندگان متخلف به علت عرضه و فروش کالاهای غیراستاندارد پس از فک پلمب به حبس ۵۰ ماهه و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

طبق اعلام اداره استاندارد استان تهران، مدیر کل این اداره با اشاره به اینکه حکم این متهم به دلیل اقدام به فک پلمب غیرقانونی از سه ماه حبس به دو سال تشدید شده است، گفت: برخورد قانونی با متخلفان و تهدیدکنندگان سلامت و ایمنی مردم اقدامی برخوردی قاطع با متخلفان صورت می‌گیرد و در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون از ۸۱ نفر متخلف در دادگاه شکایت شده است.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *