لزوم استفاده از سرمایه انسانی دانشگاه‌ها در امور اقتصادی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

معاون توسعه منابع انسانی و امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: باید برای رفع چالش‌ها در زمینه امور اقتصادی از سرمایه انسانی دانشگاه‌ها استفاده کرد.

به گزارش ایسنا، زهرا اربابی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی و رونمایی از کتاب خود در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، اظهار کرد: باید برای رفع چالش‌های موجود در زمینه امور اقتصادی بتوان از این سرمایه انسانی دانشگاه به طور کافی استفاده کرد.

این مسئول ادامه داد: فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی در همه شهرستان‌ها و شهرها نشان می‌دهد که این دانشگاه چقدر توانسته در توسعه این مناطق موفق باشد و نیروهای توانمند دانش‌آموخته را تربیت کند، لذا باید از این توان برای نهادینه کردن اندیشه خصوصی‌سازی در کشور استفاده کرد.

معاون توسعه منابع انسانی و امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور، یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور با تربیت نیروی انسانی و تاسیس دانشگاه‌ها توانسته است سرمایه بزرگ انسانی و فیزیکی را در کشور گرد آورد.

در ادامه این جلسه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد:  این دانشگاه جزو ۱۵ دانشگاه آزاد اسلامی برتر در سطح کشور بوده و این واحد جزو دانشگاه‌های برتر در استان نیز به‌شمار می‌رود.

یدالله رجایی ادامه داد: در دانشگاه اسلامی واحد زنجان ۱۱ هزار دانشجو در تحصیلات تکمیلی داریم. همچنین این مرکز ۲۷۰ کارمند و ۳۴۰ نفر عضو هیئت علمی دارد.

وی افزود: سایت علامه هفت هکتاری بوده و در خود سه دانشکده فنی و مهندسی، علوم‌پایه و پرستاری را جای داده است. همچنین سایت امام در ۴۰ هکتار سه دانشکده و خوابگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها را شامل می‌شود.

رجایی با اشاره به فضاهای خوابگاهی و ورزشی این مجموعه، افزود: فضاهای این دانشگاه از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارد و لازم به ذکر است که این دانشگاه ۴۰ رشته کاردانی و کارشناسی دارد. همچنین ۸۵ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۲۴ رشته دکتری برای بهره‌مندی علاقه‌مندان فعال است.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از کتاب مجموعه مدل‌ها و الگوهای مدیریت سبد پروژه‌ها که مولفان آن زهرا اربابی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد زاهدان، سید کامران یگانگی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد زنجان و امیر عزیزی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران هستند، رونمایی شد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *