آخرین قیمت‌ها از بازار میوه و تره‌بار در روزهای پایانی تیر

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

آخرین بررسی بازار میوه و تره بار حاکی از آن است که قیمت میوه های رنگارنگ در مقایسه با هفته های قبل از ثبات نسبی قیمت برخوردار است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، گزارش های میدانی حاکی از آن است که نرخ هر کیلو سیب گلاب ۴ تا ۸ هزار تومان،شبرنگ ۷ تا ۹ هزار تومان،گیلاس تکدانه ۱۰ تا ۱۳ هزار تومان، انگور یاقوتی ۸ تا ۱۰ هزار تومان، زردآلو ۷ تا ۸ هزار تومان و آلبالو ۷ تا ۸ هزار تومان است.

حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی  با اشاره به آخرین وضعیت بازار میوه و تره بار اظهار داشت: در حال حاضر نرخ هر کیلو آلبالو ۴ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان،آلو زرد هزارو ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، آلو شابلون ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان،توت فرنگی ۱۲ تا ۱۴ هزار تومان است.

وی نرخ هر کیلو انگور را ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: همچنین قیمت هر کیلو سیب گلاب ۳ تا ۷ هزار تومان،شلیل شبرنگ ۴ هزارو ۵۰۰ تا ۷ هزارتومان،گیلاس تکدانه ۸ تا ۱۲ هزارتومان،گیلاس صورتی ۴ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، موز ۳ هزار و ۲۰۰ تا ۴ هزار تومان،هلو ۳ تا ۶ هزار تومان و هلو زعفرانی ۶ تا ۷ هزار تومان است.

مهاجران ادامه داد: هر کیلو خیار رسمی با نرخ  هزار و ۷۰۰ تا ۳ هزار تومان،خیار گلخانه هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۲۰۰ تومان،آناناس کارتنی ۵۰ تا ۶۵ هزار تومان، انبه ۷ تا ۱۰ هزارتومان به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی نرخ هر کیلو هندوانه را ۶۰۰ تا ۷۰۰ تومان اعلام کرد و اضافه کرد: نرخ هر کیلو طالبی هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار تومان،خربزه هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۳۰۰ تومان است.

وی با اشاره به نرخ سایر صیفی جات افزود: هر کیلو پیاز با نرخ ۳ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان،سیب زمینی ۸۰۰ تا هزار و ۸۰۰ تومان،گوجه فرنگی گلخانه ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان و گوجه نو ۸۰۰ تا هزار و ۲۰۰ تومان است.

به گفته مهاجران نرخ هر کیلو سبزی جور(پلو،آش، قورمه) هزار و ۸۰۰ تومان و سبزی خوردن ۲ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به رکود حاکم بر بازار اظهار داشت: با توجه به فصل برداشت میوه و فراوانی عرضه وضعیت بازار طی روزهای آتی قابل پیش بینی نیست.

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *