مهمترین اخبار اقتصادی ایسنا در روز دوشنبه

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

“هواپیماهای برجامی فرودگاه سنندج را زنده می‌کنند”، “از حذف کاغذ و پرینتر تا اینترنت ۱۰۰ مگابیتی برای خانواده‌ها”، “بررسی وضعیت خاموشی در کشور”، “کاهش ۱۵ درصدی واردات نفت آسیا از ایران”، “بلیت‌های چارتری دام جدید کلاهبرداران اینترنتی”، “جنس فروخته شده پس گرفته می‌شود یا نمی‌شود؟!”، “خیز بدهکار بانکی برای تسویه ۱۳ هزار میلیاردی” و “دلار ثابت ماند” از مهمترین عناوین اخبار امروز اقتصادی ایسنا است.

به گزارش ایسنا، ‌ برخی از اخبار اقتصادی امروز – دوشنبه- در ادامه آمده است که با کلیک برروی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

از حذف کاغذ و پرینتر تا اینترنت ۱۰۰ مگابیتی برای خانواده‌ها

رییس هیأت‌مدیره شرکت مخابرات ایران با تاکید بر لزوم حرکت شرکت‌های اینترنتی (FCP) به سمت شبکه IP و فیبرنوری، گفت: همه شرکت‌ها می‌توانند وارد حوزه فیبرنوری شوند و قرار نیست مخابرات انحصاری ایجاد کند.

هواپیماهای برجامی فرودگاه سنندج را زنده می‌کنند

یکی از اصلی‌ترین مسائلی که در طول سال‌های گذشته فعالیت صنعت هوایی ایران را به خود مشغول کرده، بحث نیاز به فعال کردن فرودگاه‌هایی است که به دلیل مشکلات موجود در ناوگان ایران امکان پرواز برنامه‌ای گسترده در آنها وجود نداشته است.

کاهش تعرفه ارتباطی حجاج

تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکان همراه اول در کشور عربستان کاهش یافت.

بررسی وضعیت خاموشی در کشور

به نظر می رسد با گرم شدن هوا در روزهای اخیر پیک مصرف برق نیز روندی شتابان به خود گرفته است، به طوری که در روز گذشته پیک مصرف برق نه تنها مرز ۵۵ هزار مگاوات را رد کرد بلکه رکورد مصرف در تابستان سال جاری را که در روز ۱۴ تیرماه اتفاق افتاده بود، جابجا کرد و به ۵۵ هزار و ۴۴۲ مگاوات رسید.

کاهش ۱۵ درصدی واردات نفت آسیا از ایران

طبق جدیدترین آمار منتشره، واردات نفت ایران از سوی خریداران آسیایی در ژوئن ۱۵.۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشت و به ۱.۴۶ میلیون بشکه در روز رسید که پایین‌ترین میزان در ۱۴ ماه گذشته بود.

بلیت‌های چارتری دام جدید کلاهبرداران اینترنتی

با توجه به روش‌های جدید کلاهبرداری، برای جلوگیری از افتادن در دام فیشرها، هنگام خرید بلیت و تورهای مسافرتی، استفاده از صفحه کلید مجازی و خرید بلیت از سایت‌های معتبر که دارای ای‌نماد هستند، از اهمیت زیادی برخوردار است.

جنس فروخته شده پس گرفته می‌شود یا نمی‌شود!؟

“جنس فروخته شده پس گرفته نمی‌شود” شعاری است که به گفته رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان باید از ادبیات کسب و کار بازار ایران حذف شود اما باید دید که حذف در چه بستری صورت می‌گیرد و چه طور می‌توان شعارهای مشتری محورانه تری را جایگزین آن کرد.

توسعه حمل و نقل هوایی در اولویت قرار دارد

وزیر راه و شهرسازی گفت: در این دولت به سمتی رفته‌ایم که بتوانیم زیرساخت‌های حمل و نقل هوایی را توسعه دهیم زیرا نقش بسیار مهمی در توسعه منطقه دارد.

اسنپ: سفر بین شهری نداریم که بتوان از آن شکایت کرد

در پی اظهارات روز گذشته رییس سازمان راهداری برند راهبر بازار که با نام اسنپ شناخته می‌شود، توضیحاتی ارائه کرد که صحت و سقم اظهارات روز گذشته معاون وزیر را زیر سوال می‌برد.

ثبت رکوردهای جدید دلار در مرداد ماه

دلار آمریکا در پنجمین ماه سال جاری با ورود به کانال ۳۸۰۰ تومان به رکوردهای جدید در سال جاری دست یافت.

خیز بدهکار بانکی برای تسویه ۱۳ هزار میلیاردی

در حالی آخرین آمارها از روند رو به رشد بدهی دولت به سیستم بانکی و افزایش آن تا ۲۲۵ هزار میلیارد تومان حکایت دارد که ظاهرا هنوز بخشی از این بدهی با منابع حدود ۱۳ هزار میلیاردی که به منظور حذف بخشی از آن در نظر گرفته شده بود، تسویه نشده است.

دلار ثابت ماند

در بازار امروز – دوشنبه – طلا و سکه روند نزولی پیدا کرده است؛ به طوری که سکه تمام طرح جدید با کاهش ۳۰۰۰ تومانی یک میلیون و ۲۱۹ هزار تومان فروخته می‌شود اما دلار آمریکا همچنان در کانال ۳۸۰۰ تومان قرار دارد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *