پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ گران شد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

سعید موتمنی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  با اشاره به اینکه محدویت عرضه خودرو در سطح بازار باعث گرانی انواع محصولات داخلی شده است، اظهارداشت: در حال حاضر قیمت دنا پلاس ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و دنا از ۴۴ میلیون و۵۰۰ هزار تومان با قیمت ۴۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل با اشاره به اینکه بیشترین افزایش قیمت خودرو به محصولات پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۷ اختصاص دارد، افزود: پژو ۲۶ تیپ ۵ با رشد ۹۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و پژو ۲۰۶ صندوق دار v8 با رشد یک میلیون تومانی با قیمت ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می شود.

وی تصریح کرد: پژو ۲۰۷ دنده‌ای با رشد یک میلیون ۱۰۰ هزار تومانی با قیمت۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان  و مدل اتومات این خودرو با رشد ۲ میلیون تومانی امروز با قیمت ۵۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

موتمنی به تغییرات قیمتی محصولات سایپا در بازار اشاره کرد و گفت: سایپا ۱۳۱ با رشد ۲۰۰ هزار تومانی با قیمت ۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سایپا ۱۱۱ با رشد ۶۰۰ هزار تومانی با قیمت ۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ساینا با رشد ۳۰۰ هزار تومانی ۲۸ میلیون و ۵۰۰ تومان در بازار معامله می‌شود.

وی با اعلام اینکه هنوز مجوز شورای رقابت را شرکت‌های خودروسازی اجرا نکرده‌اند، تصریح کرد: دلیل افزایش اخیر قیمت  خودرو در بازار را باید نوسانات قیمت خودروهای وارداتی و کاهش عرضه خودرو عنوان کرد.

 انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *