مشاوره ترخیص کالا و گمرکی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

96

 

گمرک عبارتست از سازمان دولتی که مسؤول اجرای قوانین گمرکی و اخذ حقوق و عوارض ورودی (واردات) و خروجی (صادرات) و همچنین مسئول اجرای سایر قوانین و مقررات مربوط به واردات، ترانزیت وصادرات کالاها می‌باشد. حقوق گمرکی در واقع یک گونه مالیات غیرمستقیم است. در این فرآیند موارد زیادی از جمله نوع کالا، کد تعرفه کالا و ارزش کالا تاثیر به سزایی روی میزان حقوق و عوارض کالاهای وارداتی دارد که با بالارفتن ارزش کالا این مقدار نیز مسلما افزایش می یابد. در مواردی که کالاها از نظر عملکرد و کاربرد به گونه ای باشد که در شرح تعرفه های متعددی قرار گیرد، تصمیم گیری درست برای تععین تعرفه ای که کمترین میزان حقوق و عوارض ورودی را داشته باشد بسیار حائز اهمیت میگردد.


در مواردی هم تفاوت تعیین تعرفه از طرف گمرک با تعرفه مشخص شده کالای وارداتی باعث غافلگیری وارد کننده و احتمالا از دست رفتن زمان و هزینه برای او میگردد. لذا مشاوره با یک متخصص با تجربه در این امور قبل از ورود کالا می تواند باعث صرفه جویی قابل توجهی در زمان و هزینه ها گردد که در نهایت باعث رضایتمندی هرچه بیشتر وارد کننده و در نهایت مصرف کننده میگردد. در این خصوص گروه بازرگانی و کارگزاری جم با سال ها تجربه مفید در امور واردات و صادرات کالا از اکثر کشورهای مجاز اندوخته ای بس پر بار را در کلیه امور بازرگانی و گمرکی در اختیار دارد که با خرسندی تمام آماده ارائه آن به شما عزیزان می باشد.

شما میتوانید برای انجام مشاوره های گمرکی و تعیین وقت با دفتر ققنوس در ایران تماس حاصل نمایید

 


 

چگونه درخواست خود را برای ما ارسال کنید :

روش اول  : عضویت در ناحیه کاربری و ارسال تیکت از طریق ناحیه کاربری  به ادرس  :  www.user.fnxshipping.com

ما ارسال تیکت را پیشنهاد میکنیم چون میتوانیم در کلیه ساعات شبانه روز پاسخگویی شما باشیم  . حتی روزهای تعطیل 

روش دوم : ارسال درخواست خود به ایمیل : info@fnxshipping.com

روش سوم  : تماس با دفتر مرکزی ققنوس در ایران ( در ساعات اداری )  با شماره تماس ۰۲۱۴۴۴۵۱۳۱۳

 

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *