ارزانی محصولات سلولزی در پیش است/ بازار به طور کامل تامین شد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس– فاطمه اکبرخانی؛ عباس فصیح خوشگرد در گفت‌و گو با خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوس با بیان این که بازار حدود ۱۰روزی است که به تعادل رسیده، اظهار کرد: محصولات سلولزی از جمله پوشک بچه و بزرگسال و همچنین نوار بهداشتی بانوان به وفور در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای پیدا می‌شود و دیگر هیچ مشکلی در تامین و توزیع این محصولات وجود ندارد.

خوشگرد با تاکید بر کیفیت در تولید محصولات سلولزی تصریح کرد: محصولات سلولزی دارای استاندارد اجباری است و مسئولان فنی از وزارت بهداشت و اداره استاندارد در شرکت‌های تولید‌کننده این محصولات حضور دارند و مراقب این هستند که محصول چه از لحاظ کمی و چه کیفی هیچ گونه اشکالی نداشته باشد.

او افزود: جو روانی که حدود یک ماه پیش مبنی بر کمبود محصولات سلولزی در بازار وجود داشت از بین رفته و شرایط بسیار مطلوب شده است و دیگر مردم بیش از مصرف و مازاد نیاز، این محصولات را تهیه نمی‌کنند.

فصیح خوشگرد درباره آینده قیمت این محصولات نیز بیان کرد: با توجه به ثابت بودن نرخ دلار در سامانه نیما، واردات مواد اولیه این محصولات به اندازه کافی، ترخیص به موقع از گمرک و عرضه به بازار با قیمت دلار نیمایی، دیگر دغدغه افزایش قیمت و گرانی محصولات سلولزی در بین شهروندان وجود ندارد و پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به روند نزولی نرخ دلار، در روزهای آینده قیمت این محصولات نیز با کاهش بیشتری همراه باشند.

[ad_2]

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *